Mercedes (w203) C220 CDI - 2002
Започната от nabromov, 23 сеп 2007 - 12:30:15
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 септември 2007 - 12:30
Здравейте Форум,
Интересувам се от повече информация за Mercedes (w203) C220 CDI/юли 2002 Avanatgarde.
Двигател: Има ли особени промени по двигателя, т.е в конкретния случай ме интересуват разликите м/у
двигателя от 2001 и 2002 (CDI).
Окачване: Впечатления?
Скоростна Кутия: Автоматик, как се държи?
Тунинг: До колко е надеждно да се прави Чип Тунинг на този двигател (143hps) ?
Авантгард: Какво точно включва Авантгарда, лайсни..,... ?
Джанти: Авантгард джанти? това беше коментарът за джантите, когато попитах собственика на въпросния автомобил, който искам да купя, но не съм виждал все още.
Оптичен тунинг: Кои фирми в България се занимават с оптичен тунинг на мерцедес. Адреси и Телефони ?
Благодаря Предварително.
Интересувам се от повече информация за Mercedes (w203) C220 CDI/юли 2002 Avanatgarde.
Двигател: Има ли особени промени по двигателя, т.е в конкретния случай ме интересуват разликите м/у
двигателя от 2001 и 2002 (CDI).
Окачване: Впечатления?
Скоростна Кутия: Автоматик, как се държи?
Тунинг: До колко е надеждно да се прави Чип Тунинг на този двигател (143hps) ?
Авантгард: Какво точно включва Авантгарда, лайсни..,... ?
Джанти: Авантгард джанти? това беше коментарът за джантите, когато попитах собственика на въпросния автомобил, който искам да купя, но не съм виждал все още.
Оптичен тунинг: Кои фирми в България се занимават с оптичен тунинг на мерцедес. Адреси и Телефони ?
Благодаря Предварително.
#2
Публикувано 24 септември 2007 - 10:15
Здравейте Форум,
Интересувам се от повече информация за Mercedes (w203) C220 CDI/юли 2002 Avanatgarde.
Двигател: Има ли особени промени по двигателя, т.е в конкретния случай ме интересуват разликите м/у
двигателя от 2001 и 2002 (CDI).
Окачване: Впечатления?
Скоростна Кутия: Автоматик, как се държи?
Тунинг: До колко е надеждно да се прави Чип Тунинг на този двигател (143hps) ?
Авантгард: Какво точно включва Авантгарда, лайсни..,... ?
Джанти: Авантгард джанти? това беше коментарът за джантите, когато попитах собственика на въпросния автомобил, който искам да купя, но не съм виждал все още.
Оптичен тунинг: Кои фирми в България се занимават с оптичен тунинг на мерцедес. Адреси и Телефони ?
Благодаря Предварително.
Ако поне малко разбираш руски, тавам ти сайт да се ориентираш.
Ако влезеш там на "Отзиви" - има доста подробни статии за Цетката, сравнения с конкуренцията.
Ето виж сам:
Виж тука
На въпроса ти - разлика между моторите 2001 и 2002 няма - от 2000 до 2004 220CDI е с един мотор 143 коня, после става 150. Без да съм сигурен, но мисля, че някъде четох че и между 200 и 220 като мотор няма разлика, електрониката била различна, но пак казвам - не съм сигурен за това.
Иначе Avantgarde е най- високото оборудване, някъде бях намерил какво точно включват трите нива - Classic, Elegance i Avantgarde, но не го намирам сега, пусни една търсачка и ще видиш. Моите впечатления (от 2 месеца) за автомата са превъзходни, за чип тунинг - тук хората ще ти кажат, аз лично не бих рискувал в БГ на МБ - гаранция Франция, но първо покарай без тунинг и после сам ще прецениш дали ти трябва, е, освен ако не си ак спортист...
#3
Публикувано 24 септември 2007 - 12:58
Мерси, намерих интерестна информация на този сайт.
#4
Публикувано 24 септември 2007 - 14:07
[
Ето тук пък нивата на изпълнение, но имай предвид, че е за Т-линията на Цетката, която и до днес се прави с купето с двойните фарове, тоест новото комби тепърва го представят, така че някои от екстрите не са съвсем такива за моделите 2000-2004, но все пак повечето неща са точно такива, каквито са описани.
Цъкни тук
Ето тук пък нивата на изпълнение, но имай предвид, че е за Т-линията на Цетката, която и до днес се прави с купето с двойните фарове, тоест новото комби тепърва го представят, така че някои от екстрите не са съвсем такива за моделите 2000-2004, но все пак повечето неща са точно такива, каквито са описани.
Цъкни тук
#5
Публикувано 25 септември 2007 - 17:19
Още един въпрос. Има ли съществени разлики м/у стандартната автоматична скоростна кутия и тип-троника (ясно е,че и двете
са автоматици.Тип троника има и "ръчен" режим) и ако 'да' какви?
са автоматици.Тип троника има и "ръчен" режим) и ако 'да' какви?
#6
Публикувано 26 септември 2007 - 10:47
Ето този линк съм си го запазил от предишни теми във форума за автоматичните скоростни кутии - много е интересен, разгледай го.
автоматична скоростна кутия
Типтроника е със същиа принцип като класическата, доколкото аз схващам, но много по-усъвършенствана и по-сложна.
Ненапразно казват хората, че автоматът е най-сложният агрегат, ако го има, в един автомобил.
От чисто практическа гледна точка - като свалиш на дадена предавка с типтроника, задаваш режим на мотора да не качва над тази предавка, ограничаваш го, друг е въпросът дали по електронен или механичен път - това няма значение. С две думи, ако слизаш по надолнище и си на D трябва колата да намали скоростта за да избере автомата по-ниската предавка и трябва да натискаш спирачката. Ако понижиш с лоста - веднага влиза на нея и после като дадеш газ почва да реди от ниски към високи (ако дадеш кик-даун сваля с една естествено), но стига до зададената и само качва оборотите, не превключва по-високо.
С две думи - с типтроника имаш възможност за по-гъвкаво управление, за намеса в работат на автомата.
Която, от опит казвам, не се налага често, но зависи какъв тип водач си. По принцип за мен автоматът работи оптимално и ползвам типтроника в много редки случаи, особено след като посвикнах с кик дауна.
А това как точно компютърът "привиква" към начина ти на каране и реди скоростите - не ми е много ясно, но е факт.
Абе прави са хората - който свикне с автомата трудно се връща на ръчни скорост, сега като седна наколата на жена ми и се дразня...
автоматична скоростна кутия
Типтроника е със същиа принцип като класическата, доколкото аз схващам, но много по-усъвършенствана и по-сложна.
Ненапразно казват хората, че автоматът е най-сложният агрегат, ако го има, в един автомобил.
От чисто практическа гледна точка - като свалиш на дадена предавка с типтроника, задаваш режим на мотора да не качва над тази предавка, ограничаваш го, друг е въпросът дали по електронен или механичен път - това няма значение. С две думи, ако слизаш по надолнище и си на D трябва колата да намали скоростта за да избере автомата по-ниската предавка и трябва да натискаш спирачката. Ако понижиш с лоста - веднага влиза на нея и после като дадеш газ почва да реди от ниски към високи (ако дадеш кик-даун сваля с една естествено), но стига до зададената и само качва оборотите, не превключва по-високо.
С две думи - с типтроника имаш възможност за по-гъвкаво управление, за намеса в работат на автомата.
Която, от опит казвам, не се налага често, но зависи какъв тип водач си. По принцип за мен автоматът работи оптимално и ползвам типтроника в много редки случаи, особено след като посвикнах с кик дауна.
А това как точно компютърът "привиква" към начина ти на каране и реди скоростите - не ми е много ясно, но е факт.
Абе прави са хората - който свикне с автомата трудно се връща на ръчни скорост, сега като седна наколата на жена ми и се дразня...
#7
Публикувано 27 септември 2007 - 02:28
Ето това наричам полезна информация. Мерси!
#8
Публикувано 27 септември 2007 - 09:33
Ама много си правАбе прави са хората - който свикне с автомата трудно се връща на ръчни скорост, сега като седна наколата на жена ми и се дразня...
#9
Публикувано 27 септември 2007 - 10:31
Ама много си прав
И ти.............аз ше се пребия ако ми дадат ръчка вече,добре,че няма кой да ми я даде.
.
#10
Публикувано 27 септември 2007 - 13:01
Удобство си е - а и е адски дразнещо с ръчка в задръстванията.И ти.............аз ше се пребия ако ми дадат ръчка вече,добре,че няма кой да ми я даде.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни