колега само с кореселин ако ти стане не6то на колата ела аз ли4но 6те ти я боядисам запомнете едно стара авто боя неможе да я разтвори кореселина навлажни парцала но да е влажен не мокар и го махни
как да почистя петно от влажна боя по кароцерията
Started by SashoS, 21 Sep 2007 - 20:59:34
31 replies to this topic
#16
Posted 22 September 2007 - 18:18
#17
Posted 22 September 2007 - 18:23
Аз чакам снимки от процедурата тогава...........
.
#18
Posted 22 September 2007 - 18:25
най добре да я пребоядисаш,на се сещам за другоИмам едно грозно петно от исъхнала жълта влажна боя размазано по една от вратите, хвърлена от някой келеш. Може ли да дадете съвет как да го почистя, без риск да съсипя финиша? Някой ми каза корицилин, но ме е шубе, че това може да се отрази зле на металика (сив).
Мерцедес са
#19
Posted 24 September 2007 - 10:58
Снимка. Просто да видите за какво става дума
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#20
Posted 25 September 2007 - 06:01
http://www.samarins....main.html#marks
Това с коресилина ако го заебеш и пробваш със шкурка само на скритите места ще се убедиш за какво ти говоря.Ще ме караш сега да се дупя и снимам и то на черна кола.
Това с коресилина ако го заебеш и пробваш със шкурка само на скритите места ще се убедиш за какво ти говоря.Ще ме караш сега да се дупя и снимам и то на черна кола.
.
#21
Posted 25 September 2007 - 07:05
http://www.samarins....main.html#marks
Това с коресилина ако го заебеш и пробваш със шкурка само на скритите места ще се убедиш за какво ти говоря.Ще ме караш сега да се дупя и снимам и то на черна кола.
ББ, мерси отново. Забележи на снимката ми обаче как петното се състои и от много "лъчи" от размазана боя. Трябва да съм факир да минавам шкурката по толкова тънка повърхост, без да засягам оригиналния лак/боя.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#22
Posted 25 September 2007 - 08:56
Абе тая кола каско нама ли?
Най-доброто или нищо!
#23
Posted 25 September 2007 - 10:25
Има, ама това е заварено положение. Така съм я взел и когато си прехвърлих Каското на мене си. Не че са я виждали, но не ми се вижда коректно да ходя да се циганя. Старо петно е.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#24
Posted 26 September 2007 - 23:36
значи аз незнам о6те какво го мислите все едно му е паднал метеорит на колата вземи кореселин и действаи . А със шкурка НЕ пробваи че като го протриеш 6те говорим пак
#25
Posted 27 September 2007 - 09:03
Боята си изглежда запазена и както каза някои от колегите преди това...ако е оригиналната ниаккъв проблем няма да имаш. Колко кореселин съм изхабил и по двете коли... и никога нищо им е нямало нито на лака нито на боята.Малко количество и яко търкане.. ще се озориш,ама ще видиш,че се маха.. т'ва е и блажна оя бъзо ще се разтвори.Само кореселина не се занимавай с шкурене
#26
Posted 27 September 2007 - 09:07
Аз още чакам.............
.
#27
Posted 27 September 2007 - 09:14
Мерси колеги. В google намерих подобни случаи като моя и там се препоръчва ацетон (лакочистител за нокти?)
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#28
Posted 27 September 2007 - 09:14
Това с коресилина практиката го потвърждава. На мене един капут мръсен преди години ми осра цялата кола със зелена боя, щото си боядисваше оградната мрежа с мече, а колата ми беше спряна на улицата пред неговата ограда, нали се сещаш ефекта къв беше?
Зелена боя на точки по ЦЯЛАТА (!!!) кола. Фанах го за ушенце, заведох го до близката железария да си купи две шишета коресилин после той си викна бабичката да донесе две кофи топла вода и така, търкай с парцал с коресилин, после веднага с топла вода и сапун и нищо и няма на боята. А между другото моята кола беше боядисвана една година преди случката, така че не се шашкай ако боята ти не е оригинална. Ако не е боядисвана миналия месец се е опекла отдавна....
Зелена боя на точки по ЦЯЛАТА (!!!) кола. Фанах го за ушенце, заведох го до близката железария да си купи две шишета коресилин после той си викна бабичката да донесе две кофи топла вода и така, търкай с парцал с коресилин, после веднага с топла вода и сапун и нищо и няма на боята. А между другото моята кола беше боядисвана една година преди случката, така че не се шашкай ако боята ти не е оригинална. Ако не е боядисвана миналия месец се е опекла отдавна....
#29
Posted 27 September 2007 - 09:22
Чича, мерси, ама моето петно е дърта боя, спекано от слънцето вече. С петното я купих.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#30
Posted 27 September 2007 - 19:50
Махнах го. Мерси за всички съвети!
Използвах основно корисилин. Вчера и днес си играх за общо към 3 часа. Днес тръгна много по-добре, защото си приспособих уредче за стъргане: пластмасов нож за еднократна употреба, на който с финна пила премахнах събците (вчера ползвах дървено стъргало). Получи се гъвкав, остър но и достатъчно мек уред, който да не драска боята. Беше особено ценен за вдлъбнатото под дръжката. Мажех петната с корицилин за да умекне боята и после стържех. А довършително за малките линии и точки - гъба и парцал. После обилно с вода. И така много пъти.
Е, уви, въпреки старанията, на места лака малко се повреди, особено в границите очертаващи разтиланите капки. Вярвам обаче, за да не разчитам само на паста, бояджия би могъл да лакира вратата отново (успях да изчистя калника без дефекти). Лакирането ми се струва много по-лека процедура от боядисване, нали така? Особено при риск, да не се уцели тона на боя която вече е "отлежала" 15 години.
Утре ще сложа снимки за да видите каква я натаковах
Използвах основно корисилин. Вчера и днес си играх за общо към 3 часа. Днес тръгна много по-добре, защото си приспособих уредче за стъргане: пластмасов нож за еднократна употреба, на който с финна пила премахнах събците (вчера ползвах дървено стъргало). Получи се гъвкав, остър но и достатъчно мек уред, който да не драска боята. Беше особено ценен за вдлъбнатото под дръжката. Мажех петната с корицилин за да умекне боята и после стържех. А довършително за малките линии и точки - гъба и парцал. После обилно с вода. И така много пъти.
Е, уви, въпреки старанията, на места лака малко се повреди, особено в границите очертаващи разтиланите капки. Вярвам обаче, за да не разчитам само на паста, бояджия би могъл да лакира вратата отново (успях да изчистя калника без дефекти). Лакирането ми се струва много по-лека процедура от боядисване, нали така? Особено при риск, да не се уцели тона на боя която вече е "отлежала" 15 години.
Утре ще сложа снимки за да видите каква я натаковах
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users