
как да почистя петно от влажна боя по кароцерията
Started by SashoS, 21 Sep 2007 - 20:59:34
31 replies to this topic
#1
Posted 21 September 2007 - 20:59
Имам едно грозно петно от исъхнала жълта влажна боя размазано по една от вратите, хвърлена от някой келеш. Може ли да дадете съвет как да го почистя, без риск да съсипя финиша? Някой ми каза корицилин, но ме е шубе, че това може да се отрази зле на металика (сив).
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#2
Posted 21 September 2007 - 23:02
с кореселин има шанс да съсипеш лака, но в краен случай ше пробваш. пастирал ли си я преди инцидента??
#3
Posted 21 September 2007 - 23:06
с кореселин има шанс да съсипеш лака, но в краен случай ше пробваш. пастирал ли си я преди инцидента??
Представа си нямам. Купих я така.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#4
Posted 22 September 2007 - 03:08
http://www.properaut...lemsolving.html
Нямаш шанс,само пребоядисване оправя играта,НО можеш да пробваш,по-лошо от жълто на сиво няма как да стане.
Колко е голямо петното?Ако е малко може да го мацнеш и да го пооправиш,но ако е колкото чиния..............майстор бояджия.
http://www.paintscratch.com/
Нямаш шанс,само пребоядисване оправя играта,НО можеш да пробваш,по-лошо от жълто на сиво няма как да стане.
Колко е голямо петното?Ако е малко може да го мацнеш и да го пооправиш,но ако е колкото чиния..............майстор бояджия.

http://www.paintscratch.com/
.
#5
Posted 22 September 2007 - 06:18
http://www.properaut...lemsolving.html
Нямаш шанс,само пребоядисване оправя играта,НО можеш да пробваш,по-лошо от жълто на сиво няма как да стане.
Колко е голямо петното?Ако е малко може да го мацнеш и да го пооправиш,но ако е колкото чиния..............майстор бояджия.![]()
http://www.paintscratch.com/
Еех ти как ме успокой

Ами не знам при колко големи чинии отписваш

Сещам се за едни препарати за сваляне на влажна боя (едни сиви, желатинообразни). Мога да опитам внимателно да намажа само повърхността на влажната боя и после да търкам с дървен предмет и едновременно обилно да плискам вода. Другото е (пак много внимателно) със сушоар-пистолет с гореща струя. Може и двете. Още не знам, затова искам акъл.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#6
Posted 22 September 2007 - 07:25
Забрави за всичко топло - ще прегориш не само лaка и боята.
Може да я почнеш с водна шкурка номер 1500 или 2000,може да подкараш в началото и с 1000 ако е много боята.След като стигнеш до твойта си боя,карай с 2000 и обилно с вода,после нещо от рода на 3М за премахване на драскотини по боята и яко пастиране,но се пипа НЕJНО,никакви нерви и никакво шкурене на сухо при твойта боя.Препарати,химикали,длета,орбитални машини,шмиргели разни..............ги забравяш.Всичко на рака и неjно.
http://www.chevyhipe...uide/index.html
Може да я почнеш с водна шкурка номер 1500 или 2000,може да подкараш в началото и с 1000 ако е много боята.След като стигнеш до твойта си боя,карай с 2000 и обилно с вода,после нещо от рода на 3М за премахване на драскотини по боята и яко пастиране,но се пипа НЕJНО,никакви нерви и никакво шкурене на сухо при твойта боя.Препарати,химикали,длета,орбитални машини,шмиргели разни..............ги забравяш.Всичко на рака и неjно.
http://www.chevyhipe...uide/index.html
.
#7
Posted 22 September 2007 - 08:13
Разбрах. Мерси за съвета!

190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#8
Posted 22 September 2007 - 09:11
Пробвай със спирт за горене върху памучен или вълнен парцал и внимателно търкане.Ако не стане тогава със шкурката ...Разбрах. Мерси за съвета!
#9
Posted 22 September 2007 - 14:11
Забрави за пистолета с топъл въздух, че докато си мислиш близо ли го държиш или далече и ще се надигне боята. Ако искаш обади се, ще ти дам един за седмица-две да тренираш на изоставени трошки
Пистолет в краен случай, точно преди да я закараш на бояджията.
Успех!

Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#10
Posted 22 September 2007 - 17:14
Иво, ами много мило от твоя страна, но моите напъни не биха никога се сравнявали с професионалист. Просто съм готов и да си платя (разумно разбира се), стига майстора наистина да го бива.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#11
Posted 22 September 2007 - 17:34
Опитай първо с Коресилин-ако боята е оригиналната няма страшно!С леко потупване с намокрено с Коресилин парцалче намокри петното,поизчакай 3-4 мин.,направи го пак и с леко търкане виж дали ще започне да се отмива петното!Ако всичко е ок накрая пастирай...цялата кола!
И лично аз бих те посъветвал да забравиш всякакви шкурки в случая-били те и 2000!Огромна е вероятността да си свалиш,или нараниш най-горния слой безцветен лак!

#12
Posted 22 September 2007 - 17:46
Бива Бенце, мерси. Старият собственик ми каза че правил нещо подобно и че ставало (петното било по-голямо преди). Ама нали заинтересован, все пак все едно наум и затова питам.
190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
#13
Posted 22 September 2007 - 17:51
2000 мокра няма да ти навреди много на лaка ако се и полира добре след това.
Казваш че искаш снимки аз какво ползвам и ти нареждам бои,лакове,шкурки,пасти...............тралалала ма не съм профи,те най-добре пипат.Резултата какъвто и да е ще е по-добре от жълто на сиво,бояджията е вinaги последен вариант,той не се губи,но ако те е шубе да не го прецакаш...............право на бояджия.
Коресилина няма как да отдели единия слой боя от другия,няма и как да го отмиеш после.Почваш неjно с шкурка и целиш само жълтото,после местиш кервана на друго петно.
http://www.properaut...lemsolving.html
http://www.langka.com/
Казваш че искаш снимки аз какво ползвам и ти нареждам бои,лакове,шкурки,пасти...............тралалала ма не съм профи,те най-добре пипат.Резултата какъвто и да е ще е по-добре от жълто на сиво,бояджията е вinaги последен вариант,той не се губи,но ако те е шубе да не го прецакаш...............право на бояджия.
Коресилина няма как да отдели единия слой боя от другия,няма и как да го отмиеш после.Почваш неjно с шкурка и целиш само жълтото,после местиш кервана на друго петно.
http://www.properaut...lemsolving.html
http://www.langka.com/
.
#14
Posted 22 September 2007 - 17:59
Цялата работа каква е.Твойта цел е да махнеш един слой боя и това става само със шкурка,няма как да му обясниш на Коресилина да не ти пипа твойта си боя.
Почваш със шкурка да махаш само жълтото,ползваш по-едра шкурка за целта и внимаваш с твойта си боя.Видиш ли леко петно от твоя боя това значи,че е време за 1000 или 1500,махаш до момента в които почти си на твойта боя,там вкарваш 2000 до пълното отстраняване на жълтото.Това което описвам е мокра процедура,поливаш постоянно.Като махнеш боята си взимаш нещо като това долу на снимката,то е с много малки абразиви и ти запалва драскотини по боята,успешно запалва остатъците от шкурката.След него пердашиш самo чиста полираща паста 2-3 пъти и си готов.Това при малко петно отнема няколко часа,при твоите размери...........оди на бояджия,че си е играчка.
http://www.properaut...com/polish.html
Почваш със шкурка да махаш само жълтото,ползваш по-едра шкурка за целта и внимаваш с твойта си боя.Видиш ли леко петно от твоя боя това значи,че е време за 1000 или 1500,махаш до момента в които почти си на твойта боя,там вкарваш 2000 до пълното отстраняване на жълтото.Това което описвам е мокра процедура,поливаш постоянно.Като махнеш боята си взимаш нещо като това долу на снимката,то е с много малки абразиви и ти запалва драскотини по боята,успешно запалва остатъците от шкурката.След него пердашиш самo чиста полираща паста 2-3 пъти и си готов.Това при малко петно отнема няколко часа,при твоите размери...........оди на бояджия,че си е играчка.
http://www.properaut...com/polish.html
.
#15
Posted 22 September 2007 - 18:16
колега само с кореселин ако ти стане не6то на колата ела аз ли4но 6те ти я боядисам запомнете едно стара авто боя неможе да я разтвори кореселина навлажни парцала но да е влажен не мокар и го махни
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users