Към съдържанието

  •  

Снимка

Дрънкане из двигателя


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 септември 2007 - 18:51

:icon_coolgrin: Е па аз с фотоапарат бях там,той сваля втулките аз му светкам със светкавицата в очите.Как не ме наби....... :warningemo:
  • 0
.

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 октомври 2007 - 09:34

И моят дзвер е с оригиналната си верига на 300 и нещо хиляди. Обадих се на предния собственик да по питам. Не съм мерил разтягането, ама ако е около 2 градуса на всеки 20 000 км, не ми се мисли.
Вече купих нова верига и хидравличен обтегач и ще съм щастлив ако се отърва само с толкова.
Знаете ли 102.982 мотор с какви водачи на веригата е - пластмасови или алуминиеви? Ако са пластмасови, направо да купувам и тях, че сигурно и те ще са за смяна.
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 октомври 2007 - 09:44

Кви ще да са,това са 300 000 километра
  • 0
.

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 октомври 2007 - 10:15

Кви ще да са,това са 300 000 километра


Прав си, обаче в единия линк дето си пратил, човека вика че алуминиевите държат повече от пластмасовите и препоръчва да не се сменят.
  • 0

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 октомври 2007 - 10:22

I DID NOT replace my rails as they are the aluminum-backed rails AND my stretch, after the new chain was installed, measured only ~0.5-1.0°. I highly suggest you NOT replace your rails if they are the aluminum-backed variety with the new-style solid plastic rails. The plastic ones need to be replaced every 5-10 years to avoid SEVERE engine/valvetrain damage due to failure.


Правилно го е написал и аз правилно ти казвам,че каквито и ще да са твоите аз бих ги сменил.Не да сложиш пласмаса,а алуминиеви които държат.Линковете точно за тая цел сам ги пернал - краднат се идеи,но и всеки сам си решава. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#21 ENKI

ENKI

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 04 октомври 2007 - 19:13

Колега gorbi, аз имах същия проблем само, че при W202 2.0 16V. Дрънкането идва от едни изолационни ламарини /имат форма на тръби/, които се намират върху тръбите на генерацията /тръбите започващи след изпускателните колектори/. Основата за която са захванати тези изолационни тръби прегаря и започват да се допират върху другите и вибрират /дрънчат/ при ниските обороти.
  • 0

#22 Psyho

Psyho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банишора, София, България
  • Интереси:mountaine bike, mercedes, firearms
  • Автомобил:
    W115 - '71
    W201 - '89

Публикувано 08 октомври 2007 - 19:46

То принципно и при мен съм забелязал едно почукване, много специфично (при студен мотор и неравномерна работа). После изчезва. А налягането го държи на 3 :dontknow:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Селянин (човек от село) и селянин по душа са две коренно различни неща!

STI Ranger II 9x19
CZ 75 TS .40




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни