Е па аз с фотоапарат бях там,той сваля втулките аз му светкам със светкавицата в очите.Как не ме наби.......
Дрънкане из двигателя
Започната от gorbi, 21 сеп 2007 - 19:04:43
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 септември 2007 - 18:51
.
#17
Публикувано 04 октомври 2007 - 09:34
И моят дзвер е с оригиналната си верига на 300 и нещо хиляди. Обадих се на предния собственик да по питам. Не съм мерил разтягането, ама ако е около 2 градуса на всеки 20 000 км, не ми се мисли.
Вече купих нова верига и хидравличен обтегач и ще съм щастлив ако се отърва само с толкова.
Знаете ли 102.982 мотор с какви водачи на веригата е - пластмасови или алуминиеви? Ако са пластмасови, направо да купувам и тях, че сигурно и те ще са за смяна.
Вече купих нова верига и хидравличен обтегач и ще съм щастлив ако се отърва само с толкова.
Знаете ли 102.982 мотор с какви водачи на веригата е - пластмасови или алуминиеви? Ако са пластмасови, направо да купувам и тях, че сигурно и те ще са за смяна.
#18
Публикувано 04 октомври 2007 - 09:44
Кви ще да са,това са 300 000 километра
.
#19
Публикувано 04 октомври 2007 - 10:15
Кви ще да са,това са 300 000 километра
Прав си, обаче в единия линк дето си пратил, човека вика че алуминиевите държат повече от пластмасовите и препоръчва да не се сменят.
#20
Публикувано 04 октомври 2007 - 10:22
I DID NOT replace my rails as they are the aluminum-backed rails AND my stretch, after the new chain was installed, measured only ~0.5-1.0°. I highly suggest you NOT replace your rails if they are the aluminum-backed variety with the new-style solid plastic rails. The plastic ones need to be replaced every 5-10 years to avoid SEVERE engine/valvetrain damage due to failure.
Правилно го е написал и аз правилно ти казвам,че каквито и ще да са твоите аз бих ги сменил.Не да сложиш пласмаса,а алуминиеви които държат.Линковете точно за тая цел сам ги пернал - краднат се идеи,но и всеки сам си решава.
Правилно го е написал и аз правилно ти казвам,че каквито и ще да са твоите аз бих ги сменил.Не да сложиш пласмаса,а алуминиеви които държат.Линковете точно за тая цел сам ги пернал - краднат се идеи,но и всеки сам си решава.
.
#21
Публикувано 04 октомври 2007 - 19:13
Колега gorbi, аз имах същия проблем само, че при W202 2.0 16V. Дрънкането идва от едни изолационни ламарини /имат форма на тръби/, които се намират върху тръбите на генерацията /тръбите започващи след изпускателните колектори/. Основата за която са захванати тези изолационни тръби прегаря и започват да се допират върху другите и вибрират /дрънчат/ при ниските обороти.
#22
Публикувано 08 октомври 2007 - 19:46
То принципно и при мен съм забелязал едно почукване, много специфично (при студен мотор и неравномерна работа). После изчезва. А налягането го държи на 3
Селянин (човек от село) и селянин по душа са две коренно различни неща!
STI Ranger II 9x19
CZ 75 TS .40
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни