Въпрос за w124
Започната от tuddrazl, 21 сеп 2007 - 16:31:34
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2007 - 16:31
Предлагат ми w124 със 2.0 бензин двигател 109к.с.,колицата изглежда доста добре и има климатик.Не съм я карал още.Въпроса ми е-този двигател не е ли катастрофално слаб за това купе.Колата въобще не ми трябва за да се режа по улиците и по светофарите-искам само голяма и сравнително удобна кола обаче това не значи да се изтрепем като изпреварваме.Карал съм 2.0Е w124 120 к.с,тромавичък е доста но повече не искам и върши работа.Въпроса ми е колко по зле е 109 к.с.като динамика и има ли проблеми и често срещани дефекти при този двигател(то е ясно че за динамиката рано или късно ще разбера сам-идеята е дали си заслужава да се разкарвам,защото колата е в друг град).
#2
Публикувано 21 септември 2007 - 17:30
(W124) : 200,220,230,260,280,300,320,400,420,500
Това са им нормалните мотори на тоя модел,ти си прецени дали е слаб,разлика в разхода също няма голяма,купето си тежи и дава същия,а да не кажа и по-висок разход.Климатика само на дълъг път,че няма тръгване на светофара / ЛИЧНО МНЕНИЕ /.Тоя мотор не съм го карал,но от това по-слабо за тоя модел няма.
Това са им нормалните мотори на тоя модел,ти си прецени дали е слаб,разлика в разхода също няма голяма,купето си тежи и дава същия,а да не кажа и по-висок разход.Климатика само на дълъг път,че няма тръгване на светофара / ЛИЧНО МНЕНИЕ /.Тоя мотор не съм го карал,но от това по-слабо за тоя модел няма.
.
#3
Публикувано 21 септември 2007 - 23:44
Предлагат ми w124 със 2.0 бензин двигател 109к.с.,колицата изглежда доста добре и има климатик.Не съм я карал още.Въпроса ми е-този двигател не е ли катастрофално слаб за това купе.Колата въобще не ми трябва за да се режа по улиците и по светофарите-искам само голяма и сравнително удобна кола обаче това не значи да се изтрепем като изпреварваме.Карал съм 2.0Е w124 120 к.с,тромавичък е доста но повече не искам и върши работа.Въпроса ми е колко по зле е 109 к.с.като динамика и има ли проблеми и често срещани дефекти при този двигател(то е ясно че за динамиката рано или късно ще разбера сам-идеята е дали си заслужава да се разкарвам,защото колата е в друг град).
пич каква е тази 124ка??? със 109 коня това нещо се среща по рядко от ЛИНКЪЛН в софия.
конкретно. това е КАРБУРАТОРЕН мотор,което ще рече, че харчи ДОСТА, 2.6 инжекцион бензин ще ти е по-икономична. по каталог го дават разход градско 12-13/100, но като е била НОВА, и карбуратора като е бил нов. тази кошница по 16-17 няма да я свалиш на бензин. а да не говорим че едвам отлепя. другият минус на карбуратора е че никога няма да я накараш да работи гладко.вечно ще са и ниски или високи оборотите, ще тресе, ше гасне,....абе това е било кола когато е била нова. мой клиент със същата кола и мотор,обиколи сумати диагностици и немаожаха да я направят като хората.
карбураторните 124ки се произвеждат до 1988г и са много редки. такаче внимавай за коя година ти го дават!
друг проблем е че преди 11.1989 всички двигатели са с едноредова верига, т.е съм 100% сигурен че вече тази се е разтегнала с поне 1см и е за смяна.
#4
Публикувано 22 септември 2007 - 00:40
И аз не бях чувал за 109 к.с. двигател и останах озадачен(не че разбирам особено от мерцедеси ).Собственика съмнително ми спомена разход от 10/100 което също ми се стори странно обаче както споменах не съм много запознат и си викам защо да не може.Идеята е че никога не съм се качвал на 109к.с. и се опасявам че ще е страшно тромава до степен в която направо става дразнещо и даже опасно да изпревариш някой колега на обикновен двулентов път.
#5
Публикувано 22 септември 2007 - 15:02
тия 109 коня са му били през 1986та. сега в момента ако има останали и 80--радвай се
#6
Публикувано 22 септември 2007 - 15:25
Най-веселото е,че според собственика е 91-ва.Май ще си търсим друго w124.
#7
Публикувано 22 септември 2007 - 20:56
така ли?? я му кажи че си заинтересован от колата му, и му кажи да ти даде номера на рамата. напиши го тук и след минутка ще имаш всичкото инфо за колата. производсво, екстри, цвят...
щом е 91ва значи е с широки лайсни(фабрично), хром лайсни по броните, махагони по вратите, новия модел на тапицерията, пепелника излиза с натискане, а не с дърпане, новия дебел волан,метални лайсни по тавана, а не пласмасовите сини на цвят. да изброявам ли още??
щом е 91ва значи е с широки лайсни(фабрично), хром лайсни по броните, махагони по вратите, новия модел на тапицерията, пепелника излиза с натискане, а не с дърпане, новия дебел волан,метални лайсни по тавана, а не пласмасовите сини на цвят. да изброявам ли още??
#8
Публикувано 22 септември 2007 - 21:31
Ей ма не им писна на тия,не им идва,че канарчета вече няма,2 въпроса у форума и пада геройски лъжата.Давай номера и после по тиквата на продавача.
.
#9
Публикувано 28 септември 2007 - 16:38
Здравейте , колеги . Обръщам се специално към "Lorinser" и "BENZBOSS" : въпроса ми е следния : предлагат ми МБ 124 - 2.5 ТДИ - 113 к.с. , произв. август 1995 г. - цена 10 000 лв. Колата е комби - внос от Германия , на 300 000 км. Това евентуално ще бъде първата ми покупка на МБ . Моля ВИ всички , които решат да пишат и да ми дадат съвет . Обръщам се специално към двамата колеги , защото ми направи впечатление , че само по номерата биха дали информация . Аз в момента ги нямам тези цифри , и затова казвам това , което зная за автомобила . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! ! !
Mercedes Benz E 220 , coupe , 150 h.p. , automatic .
#10
Публикувано 28 септември 2007 - 16:48
Здравей и добре дошъл,като за начало ето едно четивоЗдравейте , колеги . Обръщам се специално към "Lorinser" и "BENZBOSS" : въпроса ми е следния : предлагат ми МБ 124 - 2.5 ТДИ - 113 к.с. , произв. август 1995 г. - цена 10 000 лв. Колата е комби - внос от Германия , на 300 000 км. Това евентуално ще бъде първата ми покупка на МБ . Моля ВИ всички , които решат да пишат и да ми дадат съвет . Обръщам се специално към двамата колеги , защото ми направи впечатление , че само по номерата биха дали информация . Аз в момента ги нямам тези цифри , и затова казвам това , което зная за автомобила . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! ! !
после ни трябва номера на рамата или шасито и ще я разнищим.
Успех
#11
Публикувано 28 септември 2007 - 18:00
Като цяло това е колата,правилната година,правилния мотор............сега дали това е цената ти си знаеш,аз живея в Сан Диего САЩ и тук дизела е скапа кола.300 000 километра са нищо за тия коли ако са подържани както трябва,това може да трака още двойно без сериозно проблеми.Писано е много из форума,порови и ще намериш инфо за тия коли.
Пускай нова тема ако искаш,пиши номер на шасито,ако имаш снимки сложи..............и ДОБРЕ ДОШЪЛ.
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Пускай нова тема ако искаш,пиши номер на шасито,ако имаш снимки сложи..............и ДОБРЕ ДОШЪЛ.
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
.
#12
Публикувано 29 септември 2007 - 13:19
10хил лв. е МНОГО СЕРИОЗНА СУМА. за тази цена трябва задължително да е с климатик, с доста екстри, оригинален вид. като цяло колата трябва а абсолютно перфектна, със лъскава боя, без драскотини и НИКАКВА ръжда. обърни внимание от целия салон, НА ШОФ. СЕДАЛКА. по точно на облегалката лявата издадена част. там много често се късат и търговците змазва положението, като взимат плат от подглавник, подлакътник, или от заднаа седалка, там където би трябвало да е подлакътника(комбито няма подлакътник отзад). ако е шита седалката, ще забележеш много тънка черта в горната или долната част на страничнат лява упора, това всъщност е вътрешен шев!! крият милионите километри с него....
погледни ръбовете на вратите, шибидаха и климата дали работят. задните сфери на окачването са им много чест проблем, а 2 бр са 250лв. диференцяла не трябва да вие при около 60-100км/ч с леко подадна газ.без а я подкараш-не копувай
виж признаците дали не е била такси http://www.mbclub.bg...d...17&hl=помощ
обърни внимание на БРИФА- колко собственика е имала, била ли е притежание на фирми, рожденни дати на собственици, печати и подписи има ли?
ако искаш пълно инфо, пусни снимки тук.
за СРАВНЕНИЕ или ЕТАЛОН ще ти дам обявата която аз пуснах вчера. ако това комби е добро колкото това, или по-добро- ВЗИМАЙ http://www.mbclub.bg...?showtopic=7154
погледни ръбовете на вратите, шибидаха и климата дали работят. задните сфери на окачването са им много чест проблем, а 2 бр са 250лв. диференцяла не трябва да вие при около 60-100км/ч с леко подадна газ.без а я подкараш-не копувай
виж признаците дали не е била такси http://www.mbclub.bg...d...17&hl=помощ
обърни внимание на БРИФА- колко собственика е имала, била ли е притежание на фирми, рожденни дати на собственици, печати и подписи има ли?
ако искаш пълно инфо, пусни снимки тук.
за СРАВНЕНИЕ или ЕТАЛОН ще ти дам обявата която аз пуснах вчера. ако това комби е добро колкото това, или по-добро- ВЗИМАЙ http://www.mbclub.bg...?showtopic=7154
#13
Публикувано 29 септември 2007 - 17:35
Ти го разби,сега все с тая ще сравнява и кола скоро няма да си купи. Тая горе със свинска мас ли са я мазали,готова за колекционер като я гледам.
Дано е с кожен салон,там поне и на 250 000 километра да е колата пак не си личи.
Дано е с кожен салон,там поне и на 250 000 километра да е колата пак не си личи.
.
#14
Публикувано 29 септември 2007 - 21:33
Не се озадачавай, има мерцове с този двигател, и ако колата е с газ е доста по икономичен от инжекционния тип, защото цилиндро-буталната група е същата - 1997 кубика степен на сгъстяване 9.1. Разхода не е 10/100, а 8.5/100 на дълго с клима и 10/100 градско. Колата наистина е тромавичка, но на скорости над 120км/ч. Иначе за града си е много добре. Казвам ти всичко това, защото карам такава.Двигателя е 102.922, карбуратора е Пиербърг. Бих казал много добър карбуратор-последно поколение с компютърно управление на празен и принудителен празен ход. А за годината- ако е италианка или с много екстри - не се учудвай, защото може да е произведена 89 накрая , а да е продадена 91година. Тъй че гледай състоянието на колата, а не годината.Предлагат ми w124 със 2.0 бензин двигател 109к.с.,колицата изглежда доста добре и има климатик.Не съм я карал още.Въпроса ми е-този двигател не е ли катастрофално слаб за това купе.Колата въобще не ми трябва за да се режа по улиците и по светофарите-искам само голяма и сравнително удобна кола обаче това не значи да се изтрепем като изпреварваме.Карал съм 2.0Е w124 120 к.с,тромавичък е доста но повече не искам и върши работа.Въпроса ми е колко по зле е 109 к.с.като динамика и има ли проблеми и често срещани дефекти при този двигател(то е ясно че за динамиката рано или късно ще разбера сам-идеята е дали си заслужава да се разкарвам,защото колата е в друг град).
Успех
#15
Публикувано 29 септември 2007 - 21:45
твоята е първата за която чувам да е ОК. досега не съм видял и една карбураторна с по малко от 10 проблема по мотора и карба, и здрав разход, не за друго а защото са БИЛИ икономични и затова са ги сцепили от каране... и ги продават като грохнатНе се озадачавай, има мерцове с този двигател, и ако колата е с газ е доста по икономичен от инжекционния тип, защото цилиндро-буталната група е същата - 1997 кубика степен на сгъстяване 9.1. Разхода не е 10/100, а 8.5/100 на дълго с клима и 10/100 градско. Колата наистина е тромавичка, но на скорости над 120км/ч. Иначе за града си е много добре. Казвам ти всичко това, защото карам такава.Двигателя е 102.922, карбуратора е Пиербърг. Бих казал много добър карбуратор-последно поколение с компютърно управление на празен и принудителен празен ход. А за годината- ако е италианка или с много екстри - не се учудвай, защото може да е произведена 89 накрая , а да е продадена 91година. Тъй че гледай състоянието на колата, а не годината.
Успех
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни