Бяло синкав дим!
Започната от naglia, 21 сеп 2007 - 12:07:04
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2007 - 12:07
Здравеите на всички!
Колата ми е Е 270 цди комби 2001 година!При запалване забелязвам че от аспуха заедно с черният дим излиза и малко бяло синкав дим с остра миризма!На какво може да се далжи това?Колата ми за 5000км не е изгорила никакво масло, върви си добре без проблеми,има си достъчно антифриз така че може би не е глава.Ходих на маистор за да ми сменят дифтунгите на дюзите,при огледа на колата всичко е било наред така че незнам какво меже да е!Моля помогнете!
Колата ми е Е 270 цди комби 2001 година!При запалване забелязвам че от аспуха заедно с черният дим излиза и малко бяло синкав дим с остра миризма!На какво може да се далжи това?Колата ми за 5000км не е изгорила никакво масло, върви си добре без проблеми,има си достъчно антифриз така че може би не е глава.Ходих на маистор за да ми сменят дифтунгите на дюзите,при огледа на колата всичко е било наред така че незнам какво меже да е!Моля помогнете!
#2
Публикувано 21 септември 2007 - 14:32
Колеги,някакви мнения!
LYNX каде си бре човек!
LYNX каде си бре човек!
#3
Публикувано 21 септември 2007 - 14:55
Е масло ли гори или дима е от неизгоряла нафта? Разликата в двата вида дим е достатъчно ясна, за да може да се каже със сигурност. Изключвам да е антифриз, защото той не е с остра миризма. Като поределиш от какво е дима, останалото ще се изясни почти от самосебе си.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 21 септември 2007 - 16:54
Това гори антифриз,бяло синкав с остра миризма е точно това,ако е масло си мирише на масло.
.
#5
Публикувано 21 септември 2007 - 17:02
Бе и аз затова си помислих ама щом пък не мърда нивото на антифриза
#6
Публикувано 21 септември 2007 - 17:46
То ако мръдне той няма да пита много,това си гори и в движеное,но малко.
Ако не изгаря нaфтата ще му пуши черно - сажди,няма да мирише лошо и няма да е синкаво.
Ако гори масло няма да е само при палене,а постоянно и си мирише на горено масо,а не на кофти.
Ако е синкавобял пушeка е или масло или вода,ако има бяло е почти сигурен признак за антифриз или вода,ако смърди гадно си е антифриз па ако ще да е на 3 дни кола.
Има едни като хапчета - пускаш в казанчето на антифриза,ако се оцвети значи ти духнала главата.Тук обаче още има хляб,но е и по-кофтия вариант - не е масло във водата,а е антифриз в маслото.Освен ако човека не е с много претенциозен и на горяло масло да му вика кофти миризма.........
Ако не изгаря нaфтата ще му пуши черно - сажди,няма да мирише лошо и няма да е синкаво.
Ако гори масло няма да е само при палене,а постоянно и си мирише на горено масо,а не на кофти.
Ако е синкавобял пушeка е или масло или вода,ако има бяло е почти сигурен признак за антифриз или вода,ако смърди гадно си е антифриз па ако ще да е на 3 дни кола.
Има едни като хапчета - пускаш в казанчето на антифриза,ако се оцвети значи ти духнала главата.Тук обаче още има хляб,но е и по-кофтия вариант - не е масло във водата,а е антифриз в маслото.Освен ако човека не е с много претенциозен и на горяло масло да му вика кофти миризма.........
.
#7
Публикувано 21 септември 2007 - 17:48
Има и друго,но това няма доказване.
Каква нафта караш и от колко време си с нея,колата стояла ли е дълго време без да се кара или?Като и издухаш резервоара си я зареди от друга бензиностанция и виж как е.
Каква нафта караш и от колко време си с нея,колата стояла ли е дълго време без да се кара или?Като и издухаш резервоара си я зареди от друга бензиностанция и виж как е.
.
#8
Публикувано 21 септември 2007 - 19:19
Като се изфорсира получават ли се мехурчета в разширителния съд, масло във водата,вода в маслото ? То ако е масло колкото повече форсираш толкова повече ще пуши
#9
Публикувано 21 септември 2007 - 21:27
Колеги,някакви мнения!
LYNX каде си бре човек!
От неправилно изгаряне на горивото е!
Иди в сервиза да ти наредят колбите и ще видиш че поне 2 дюзи са в гъза!
Мушкай Дезолит и смени гор .филтър!
Успех!
#10
Публикувано 21 септември 2007 - 22:08
Ако е синкавобял пушeка е или масло или вода,ако има бяло е почти сигурен признак за антифриз или вода,ако смърди гадно си е антифриз па ако ще да е на 3 дни кола.
Има едни като хапчета - пускаш в казанчето на антифриза,ако се оцвети значи ти духнала главата.Тук обаче още има хляб,но е и по-кофтия вариант - не е масло във водата,а е антифриз в маслото.Освен ако човека не е с много претенциозен и на горяло масло да му вика кофти миризма.........
Значи закарах колата при моя приятел и я вдигнахме на стента!След доста обстоен преглед видяхме че има бяло(като от изпарения) на гарнитурата на главата около изпускателните колектори.Този синкаво бял пушек се вижда единсвено когато се запали колата,през останалото време пуши единствено черно!
Задължителна ли е смяната на гарнитурата на главата при този случай или може да се направи нещто друго?
#11
Публикувано 21 септември 2007 - 22:11
От неправилно изгаряне на горивото е!
Иди в сервиза да ти наредят колбите и ще видиш че поне 2 дюзи са в гъза!
Мушкай Дезолит и смени гор .филтър!
Успех!
LYNX закачихме колата на лаптоп за да видим дюзите и всички са наред!Горивният филтър го смених когато ми сменяха дифтунгите!За дезолита не сам слагъл все още но ще го направя в наи скоро време!
#12
Публикувано 22 септември 2007 - 03:24
Значи закарах колата при моя приятел и я вдигнахме на стента!След доста обстоен преглед видяхме че има бяло(като от изпарения) на гарнитурата на главата около изпускателните колектори.Този синкаво бял пушек се вижда единсвено когато се запали колата,през останалото време пуши единствено черно!
Задължителна ли е смяната на гарнитурата на главата при този случай или може да се направи нещто друго?
Това с присадката си е едно на рака,това се слага редовно еле в БГ нафтата,филтрите и те летят по парче на месец поне ако сам аз.
2-3 теми над твойта можеш да видиш една ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ,там е показан филтър които решава проблема с кофтито нафта,НО тук май си говорим за духнала гарнитура.
Аз съм на теб ще потърся начин за по-добра проверка на гарнитурата,слагаше се едно като хапче което се оцветява ако ти духа в антифриза.
Има и нещо друго - ако е така няма да ти пуши само в началото и НЯМА да е само на СТУДЕН МОТОР,налягането ще го биe вътре и ще си пуши даже и на място.
Виж това с дюзите може да е проблем,те може да препикват в началото,може и малко водица да си имал в нафтата и да ти пуши бяло.........и по тая причина LYNX те съветва да пернеш присадка,ако си късметлия ще изчисти.
Ако е глава СЕ СМЕНЯ ГАРНИТУРА ако ще я караш,ако е за продажба............там няма да казвам.
.
#13
Публикувано 22 септември 2007 - 10:25
LYNX закачихме колата на лаптоп за да видим дюзите и всички са наред!Горивният филтър го смених когато ми сменяха дифтунгите!За дезолита не сам слагъл все още но ще го направя в наи скоро време!
Нагъл,
Тва с лаптопа показва статуса на дюзите от страна на запушване на разпръсквачите им.
Щом ти ги показва в норма и нема компенсаций от блока за управление се минава на проверка номер 2-т.е.-нареждат се сервизни колби на всички дюзи ,изключва се буксата на дачика за обороти на разпр.вал и се развърта мотора за 30 секунди!
Наблюдава се колко е количеството обратно гориво за дюза и се дефектират неизправните!
Или по народному -извади линията за обратна нафта от всички дюзи,изключи буксите на дюзите и,...некой да върти...
Ти гледай колко излиза-ако са 5-6 капки от дюза-добре,....ако си тече и облива дюзата-сори-фърляй я.
Или мушкай дабавка и квото сабя покаже!
Успех!
#14
Публикувано 23 септември 2007 - 00:01
Аз почвам с въпроси пак.На тия мотори дават ли им задължително стягане на главата на определени километри или не?На M104 на около 150 000 километра му препоръчват проверка и пристягане на главата,майтап ма моя спря да тече след като го стегнах по спецификация,това стага ли се или караш смело?
.
#15
Публикувано 23 септември 2007 - 01:03
Аз почвам с въпроси пак.На тия мотори дават ли им задължително стягане на главата на определени километри или не?На M104 на около 150 000 километра му препоръчват проверка и пристягане на главата,майтап ма моя спря да тече след като го стегнах по спецификация,това стага ли се или караш смело?
На по новите типове мотори,..било то бензинови или дизелови /М112,М113,М272,..ОМ611,ОМ612.ОМ647,ОМ628,...../ гарнитурите на главите представлява една тънка стоманена пластина/ни/ фабрично обмазана с тефлон.
Блока/отчасти/ и главата/ите/ са от лека сплав/некой им викат алуминиеви/ и тази гарнитура се впива много яко при монтажа!
Не се препоръчва донатягане след изминат пробег,...дори прегаряне на тази гарнитура става много трудно/зверско прегреване/,...ама тогава и главите и блока цъфват като майска роза!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни