Спирачки
Started by Антонио, 20 Sep 2007 - 10:35:44
11 replies to this topic
#1
Posted 20 September 2007 - 10:35
В последно време наблюдавам следното явление със спирачките.
1. Понякога сутрин при незапален двигател педала задейства ниско, но спира нормално
2. С времето се вдига и задейства в нормално положение
3. При заръстванията се вдига пък прекалено високо..пак си спира
...някой да има идея какво може да е???
Бенца е : 124 230E 1992г.
1. Понякога сутрин при незапален двигател педала задейства ниско, но спира нормално
2. С времето се вдига и задейства в нормално положение
3. При заръстванията се вдига пък прекалено високо..пак си спира
...някой да има идея какво може да е???
Бенца е : 124 230E 1992г.
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#2
Posted 20 September 2007 - 10:53
Не казваш за какъв автомобил все пак става дума...
Приемам, че е с обикновена спирачна система.
Според мен имаш главен спирачен цилиндър с вътрешен теч от единият кръг в другия.
Постарай се да установиш точно проблема по най-бързия начин, че да не стане беля.
Ако успееш да качиш автомобилът докато е студен на спирачен стенд, веднага ще стане ясно, дали изпуска единия спирачен кръг.
Приемам, че е с обикновена спирачна система.
Според мен имаш главен спирачен цилиндър с вътрешен теч от единият кръг в другия.
Постарай се да установиш точно проблема по най-бързия начин, че да не стане беля.
Ако успееш да качиш автомобилът докато е студен на спирачен стенд, веднага ще стане ясно, дали изпуска единия спирачен кръг.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Posted 20 September 2007 - 10:57
ами нормално! при неработещ двиг. сервото не работи и нишо не помага на педала!! има вакуум,но стига само за един натиск не повече! може и от клапана на вакума да е!!!
#4
Posted 20 September 2007 - 12:04
ами нормално! при неработещ двиг. сервото не работи и нишо не помага на педала!! има вакуум,но стига само за един натиск не повече! може и от клапана на вакума да е!!!
И тогава ниско ли се втвърдява педала или точно обратното?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Posted 20 September 2007 - 12:28
Поне при мен, при изключен двигател, спирачката е камък на 30% от пълния ход при запален двигател. Пък и действа колко да не е без хич...И тогава ниско ли се втвърдява педала или точно обратното?
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#6
Posted 20 September 2007 - 12:59
Поне при мен, при изключен двигател, спирачката е камък на 30% от пълния ход при запален двигател. Пък и действа колко да не е без хич...
Ето, това е нормално.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#7
Posted 20 September 2007 - 13:21
при мен при спрял двигател понякога е твърде ниско и остава така докато поработи малко....а като напомпам се вдига...
странното е че го прави понякога...и няма закономерност
..да са накладки???
странното е че го прави понякога...и няма закономерност
..да са накладки???
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#8
Posted 20 September 2007 - 14:15
..да са накладки???
Не бе, човек, не са накладките! И виж по-скоро да направиш нещо, че не звучи добре.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#9
Posted 20 September 2007 - 15:05
Не бе, човек, не са накладките! И виж по-скоро да направиш нещо, че не звучи добре.
давайте свестен майстор, че....до сега не се е налагало да пипам нещо по колата от както съм я взел
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#10
Posted 20 September 2007 - 15:51
Първо пробвай дали работи сервото.При изгасен двигател напомпай докато се "одърви" педала хи хи хи,сори после задръж натиснат и запали мотора,ако потъне значи сервото е добре.Щом ти потъва педала и губи течност,проблема е сериозен,може да е спирачна помпа или както казо Само Дизел провери за теч от някъде.давайте свестен майстор, че....до сега не се е налагало да пипам нещо по колата от както съм я взел
#11
Posted 20 September 2007 - 16:00
няма теч...казанчето е на МАХ...или да е глътнала въздух..знам ли?
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#12
Posted 20 September 2007 - 16:09
а защо е на МАХ възможно е да има въздух в системата,следва да провериш.няма теч...казанчето е на МАХ...или да е глътнала въздух..знам ли?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users