Jump to content

  •  

Photo

Спирачки


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 September 2007 - 10:35

В последно време наблюдавам следното явление със спирачките.

1. Понякога сутрин при незапален двигател педала задейства ниско, но спира нормално
2. С времето се вдига и задейства в нормално положение
3. При заръстванията се вдига пък прекалено високо..пак си спира

...някой да има идея какво може да е???

Бенца е : 124 230E 1992г.
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#2 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 20 September 2007 - 10:53

Не казваш за какъв автомобил все пак става дума...
Приемам, че е с обикновена спирачна система.

Според мен имаш главен спирачен цилиндър с вътрешен теч от единият кръг в другия.
Постарай се да установиш точно проблема по най-бързия начин, че да не стане беля.
Ако успееш да качиш автомобилът докато е студен на спирачен стенд, веднага ще стане ясно, дали изпуска единия спирачен кръг.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 20 September 2007 - 10:57

ами нормално! при неработещ двиг. сервото не работи и нишо не помага на педала!! има вакуум,но стига само за един натиск не повече! може и от клапана на вакума да е!!!
  • 0

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 20 September 2007 - 12:04

ами нормално! при неработещ двиг. сервото не работи и нишо не помага на педала!! има вакуум,но стига само за един натиск не повече! може и от клапана на вакума да е!!!


И тогава ниско ли се втвърдява педала или точно обратното?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 20 September 2007 - 12:28

И тогава ниско ли се втвърдява педала или точно обратното?

Поне при мен, при изключен двигател, спирачката е камък на 30% от пълния ход при запален двигател. Пък и действа колко да не е без хич...
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#6 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 20 September 2007 - 12:59

Поне при мен, при изключен двигател, спирачката е камък на 30% от пълния ход при запален двигател. Пък и действа колко да не е без хич...


Ето, това е нормално. :)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#7 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 September 2007 - 13:21

при мен при спрял двигател понякога е твърде ниско и остава така докато поработи малко....а като напомпам се вдига...
странното е че го прави понякога...и няма закономерност

..да са накладки???
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#8 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 20 September 2007 - 14:15

..да са накладки???


Не бе, човек, не са накладките! И виж по-скоро да направиш нещо, че не звучи добре.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#9 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 September 2007 - 15:05

Не бе, човек, не са накладките! И виж по-скоро да направиш нещо, че не звучи добре.


давайте свестен майстор, че....до сега не се е налагало да пипам нещо по колата от както съм я взел
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#10 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 September 2007 - 15:51

давайте свестен майстор, че....до сега не се е налагало да пипам нещо по колата от както съм я взел

Първо пробвай дали работи сервото.При изгасен двигател напомпай докато се "одърви" педала хи хи хи,сори после задръж натиснат и запали мотора,ако потъне значи сервото е добре.Щом ти потъва педала и губи течност,проблема е сериозен,може да е спирачна помпа или както казо Само Дизел провери за теч от някъде.
  • 0

#11 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 September 2007 - 16:00

няма теч...казанчето е на МАХ...или да е глътнала въздух..знам ли? :dontknow:
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#12 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 September 2007 - 16:09

няма теч...казанчето е на МАХ...или да е глътнала въздух..знам ли? :dontknow:

а защо е на МАХ :dontknow: възможно е да има въздух в системата,следва да провериш.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users