Помогнетемв124
Започната от drekovv, 09 апр 2006 - 14:53:58
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 април 2006 - 14:53
Зравейте ,нов съм в клуба и се надявам да ми помогнете
Колата ми е 124 200д
преди беше 200е но и сменихме мотора с дизел
има 3 неща които не ми дават мира.
1. Искам да сложа 5ст. кутия, но не знам каква да е и как ще отрази на вървенето с тоя бнзинов диферинциал. Мога ли да и сложа и табло с оборотомер.
2. Не ми работи регулатора за температурата. Пускам парното принудително от кран след разширителния съд. Как да го оправя?
3. Гледам че жилото на шибедаха се е откачило и се движи само то от бутона. Може ли да се оправи?
Благодаря предварително!
Колата ми е 124 200д
преди беше 200е но и сменихме мотора с дизел
има 3 неща които не ми дават мира.
1. Искам да сложа 5ст. кутия, но не знам каква да е и как ще отрази на вървенето с тоя бнзинов диферинциал. Мога ли да и сложа и табло с оборотомер.
2. Не ми работи регулатора за температурата. Пускам парното принудително от кран след разширителния съд. Как да го оправя?
3. Гледам че жилото на шибедаха се е откачило и се движи само то от бутона. Може ли да се оправи?
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 09 април 2006 - 18:38
Здравей и добре дошъл! Дано намериш това което търсиш тук и намериш нови приятели
Цитат(Dezki @ Apr 6 2006, 06:04 PM)
автоматик+бърз диференциал=ОК
5 степенна ръчка + бърз диференциал = тромав старт и висока скорост по магистралата на ниски обороти
диференциалите за автоматик, 4Р и 5Р са различни- най бърз е тоя за автомата, след това е 4Р и 5Р
автоматиците май на всички дизели бяха еднакви
автоматик=гъзария biggrin.gif
автомат + бавен диференциял = куц кон със бърз старт (идеално за теглене на др коли= пътна помощ)
Ето отговора за скоростната кутия. Добавянето на Оборотомера на дизел е трудна работа
За парното, според мен кранчето не ти работи
Цитат(Dezki @ Apr 6 2006, 06:04 PM)
автоматик+бърз диференциал=ОК
5 степенна ръчка + бърз диференциал = тромав старт и висока скорост по магистралата на ниски обороти
диференциалите за автоматик, 4Р и 5Р са различни- най бърз е тоя за автомата, след това е 4Р и 5Р
автоматиците май на всички дизели бяха еднакви
автоматик=гъзария biggrin.gif
автомат + бавен диференциял = куц кон със бърз старт (идеално за теглене на др коли= пътна помощ)
Ето отговора за скоростната кутия. Добавянето на Оборотомера на дизел е трудна работа
За парното, според мен кранчето не ти работи
#3
Публикувано 09 април 2006 - 19:46
Благодаря за отговора.
Да уточним нещо за парното - за кое кранче по-точно става въпрос и къде се намира, подлежи ли на ремонт или трябва да се смени?!
Този кран за който споменах съм го монтирал аз за да мога да пускам топлата вода към купето (парното).
Да уточним нещо за парното - за кое кранче по-точно става въпрос и къде се намира, подлежи ли на ремонт или трябва да се смени?!
Този кран за който споменах съм го монтирал аз за да мога да пускам топлата вода към купето (парното).
#4
Публикувано 09 април 2006 - 20:16
така, колега, предавателното число на диференциалите на 200е и 200д със 4 степенна ръчка е еднакво, а именно 3.42. При 200д с 5Р диференциала е по бавен-3.65. моето мнение е че можеш да му сложиш 5Р но от дизел и ще стане малко по тромав на старта, но ще му се вдигне макс скорост по магистрала.
Сега с 4Р е по иканомичен градско от 5Р и обратното при извънграско шофиране- сам решавай как ще ти е по оферта. Ако катериш стръмни баири така е по добре(в смисъл ако често ти се налага да караш на 1-ва)
IMPORTANT: 1-ва на 4Р и 5Р на дизелите е по бавна от 4Р и 5Р на бензиновите
Нещата надделяват за 5Р от дизел 200д или 250д, но не 300д!
Сега с 4Р е по иканомичен градско от 5Р и обратното при извънграско шофиране- сам решавай как ще ти е по оферта. Ако катериш стръмни баири така е по добре(в смисъл ако често ти се налага да караш на 1-ва)
IMPORTANT: 1-ва на 4Р и 5Р на дизелите е по бавна от 4Р и 5Р на бензиновите
Нещата надделяват за 5Р от дизел 200д или 250д, но не 300д!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 09 април 2006 - 22:19
Ок колега
какъв ще е долу горе разхода? Аз не го гоня много така че ще е малко по тромав не ме бърка. Продават ми кутия от 250Д за 500 лв. Много ли са? Съединителят същия ли е? Имаш ли мнение по въпроса за парното?
какъв ще е долу горе разхода? Аз не го гоня много така че ще е малко по тромав не ме бърка. Продават ми кутия от 250Д за 500 лв. Много ли са? Съединителят същия ли е? Имаш ли мнение по въпроса за парното?
#6
Публикувано 10 април 2006 - 21:03
Разход на 124 дизел:
200Д
4Р-градско:7.9
-90км/ч: 5.3
-120км/ч: 7.0
5Р-градско: 8.4
-90км: 5.1
-120км: 6.9
4А-градско: 8.0
- 90км: 5.7
- 120км: 7.6
с бърз диференциял разхода по принцип пада
За кутията-не съм купувал и не мога да преценя дали цената е добра, а за състоянието трябва да се внимава-тези кутии въпреки че са ръчни, работят с мазсло за автоматик, т.к. се смазват с помпа и за МБ не е хубаво да се тегли на големи разстояния със загасен мотор.
съединитрлите са различни, но са взаимозаменяеми-така съм чувал- ако можеш слагай от 250Д.
парното-провери елекромагнитните клапани на парното-при акумулатора са до преградата на мотора- замери дали до тях идва някакъв сигнал( напрежение)-изтегли си ел схема на 124-имаше я в книгата, която може да си я дръпнеш от форума- потърси я
200Д
4Р-градско:7.9
-90км/ч: 5.3
-120км/ч: 7.0
5Р-градско: 8.4
-90км: 5.1
-120км: 6.9
4А-градско: 8.0
- 90км: 5.7
- 120км: 7.6
с бърз диференциял разхода по принцип пада
За кутията-не съм купувал и не мога да преценя дали цената е добра, а за състоянието трябва да се внимава-тези кутии въпреки че са ръчни, работят с мазсло за автоматик, т.к. се смазват с помпа и за МБ не е хубаво да се тегли на големи разстояния със загасен мотор.
съединитрлите са различни, но са взаимозаменяеми-така съм чувал- ако можеш слагай от 250Д.
парното-провери елекромагнитните клапани на парното-при акумулатора са до преградата на мотора- замери дали до тях идва някакъв сигнал( напрежение)-изтегли си ел схема на 124-имаше я в книгата, която може да си я дръпнеш от форума- потърси я
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 10 април 2006 - 21:28
Dezki, а можеш ли да ми кажеш какъв е разхода на гориво на C180 ?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#8
Публикувано 10 април 2006 - 21:38
нямам му книжката за разлика от на 124, но някъде бях попадал на един руски сайт с разходи на една камара модели, ще го потърся и ако го намеря ще ти се обадя. Иначе един приятел кара С220(200)и му харчи 10 градско- по прицип тези мотори са икономични
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 10 април 2006 - 22:41
Явно са икономичнинямам му книжката за разлика от на 124, но някъде бях попадал на един руски сайт с разходи на една камара модели, ще го потърся и ако го намеря ще ти се обадя. Иначе един приятел кара С220(200)и му харчи 10 градско- по прицип тези мотори са икономични
#10
Публикувано 15 април 2006 - 10:44
Колега карам същия автомобил 200 Д , многократно съм мислил по въпроса и докато не се качих и непокарах същия с пет степенна кутия си мислех , че моят е зле и се нуждае от пета.Грешката е тази че ако имаш излишни кинти за даване ги давай ефекта е никъкъв.Като казвам никъкъв мисля , че съм прав не усетих лазлика кой знае каква.Само дето като види емблемата на капака лек байр отиваш на четвърта и си караш почни на нея.Скоростите са по къси и повече си ръчкаш .Ако искаш да ръчкаш се качи на камион с бързи и бавни.Или си вземи "Акторс".Ако се вслушаш в думите ми не си давай парите за глупости , а ги вложи в други проблеми на автомобилчето ти.Успех приятелю. Извинявам се малко за тона.Споделям опит.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни