Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

на ML400 V8 двигателя бил проблемен ,верно ли е ?


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 CELERATOR

CELERATOR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 17 септември 2007 - 23:33

имам въпрос които ангажира тези които разбират от коли mercedes.
Един автомонтиор ми каза че МЛ 400 двигателя бил проблемен и не е добре да се зима ,и трябва да се спрем на мл270, защото V8 двигателите били проблемни.
Има ли такова нещо и как ще го опровергаете.Лично на мен тва воубще не ми допада ,да избера 163 коня вместо 250.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 септември 2007 - 00:06

имам въпрос които ангажира тези които разбират от коли mercedes.
Един автомонтиор ми каза че МЛ 400 двигателя бил проблемен и не е добре да се зима ,и трябва да се спрем на мл270, защото V8 двигателите били проблемни.
Има ли такова нещо и как ще го опровергаете.Лично на мен тва воубще не ми допада ,да избера 163 коня вместо 250.



Пич,
Колкото проблеми с 270,...толкова и с 400

Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!

Здрави са ,зависи на кво ще се нахендриш,....не обичат нафтата от селските станций!

Като любовници са-искат си издръжката секи месец,....ама може да ги яхаш здраво и когато си искаш!
  • 0

#3 CELERATOR

CELERATOR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 18 септември 2007 - 10:52

Пич,
Колкото проблеми с 270,...толкова и с 400

Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!

Здрави са ,зависи на кво ще се нахендриш,....не обичат нафтата от селските станций!

Като любовници са-искат си издръжката секи месец,....ама може да ги яхаш здраво и когато си искаш!


Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
какво искаш да кажеш с това ?
виж за кои МЛ говоря и дали е добре

ТОВА

защото събота заминаваме в германия и още не сме избрали кво ша са зима и напрао....
  • 0

#4 560sel

560sel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Град:Шумен

Публикувано 18 септември 2007 - 21:22

а само да питам знае6 ли колко му е акциза на това животно
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 септември 2007 - 21:35

Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
какво искаш да кажеш с това ?
виж за кои МЛ говоря и дали е добре

ТОВА

защото събота заминаваме в германия и още не сме избрали кво ша са зима и напрао....




Зимай го,нема да съжаляваш!
То 270 в България им се нагледах-масова !
Всеки кара 270 цди-,...нисък акциз,,....ниска продажна цена

Щом си го харесал,значи си наясно с акцизите и с разходите за в бъдеще!
  • 0

#6 CELERATOR

CELERATOR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 18 септември 2007 - 21:52

а само да питам знае6 ли колко му е акциза на това животно


ami kum 16 000 lv s DDS-to
samo4e za 7 mestno na firmata nqma takiva djaji :P
кирилица, моля
  • 0

#7 ML-AMG

ML-AMG

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:

Публикувано 19 септември 2007 - 10:38

ami kum 16 000 lv s DDS-to
samo4e za 7 mestno na firmata nqma takiva djaji :P



Независимо дали е 7 местно или не то акциза ще трябва да си го платиш, а пък ДДС си го спетяваш ако е на фирма
  • 0

#8 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 23 септември 2007 - 08:54

Взимай този с по-голямата моторетка! 270-ката си е "куцичко", след години 400-СДИ ще го продадеш доста по лесно от другия. Няма по-голям кеф от карането на пъргав джип. А все пак , на тези коли поддръжката си е скъпичка и не става , да караш Мерцедес и да поддържаш Лада.
  • 0

#9 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 септември 2007 - 13:56

lunx - Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова
по какво се разбира ,че е за смяна ,че аз ги приближавам тези километри
а като гледам двигателя май смяната ще е по-трудна от на генератора
  • 0

#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 септември 2007 - 16:54

lunx - Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова
по какво се разбира ,че е за смяна ,че аз ги приближавам тези километри
а като гледам двигателя май смяната ще е по-трудна от на генератора

при всяко стартиране на мотора се чува/все едно трошиш орехи/ за около 4 секунди,...и почва да изписва несъответствие му датчика на разпр.вал и датчика на маховика!
  • 0

#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 септември 2007 - 19:35

уффф това за сега го нямам
  • 0

#12 Capt.Vimes

Capt.Vimes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 191 Мнения:
  • Град:Varna

Публикувано 23 септември 2007 - 20:56

Взимай този с по-голямата моторетка! 270-ката си е "куцичко", след години 400-СДИ ще го продадеш доста по лесно от другия. Няма по-голям кеф от карането на пъргав джип. А все пак , на тези коли поддръжката си е скъпичка и не става , да караш Мерцедес и да поддържаш Лада.



Какво значи "куцичко"? Аз намирам колата за достатъчно пъргава за размерите си. Едва ли такава кола е най-подходящата човекда се прави на рейсър.
  • 0

#13 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 24 септември 2007 - 10:20

ами аз 2 години имах МЛ320 -218 к.с. и това ми се вижда минималния мотор за това тежко купе, всичко си е въпрос на лична преценка, ама преди време покарах едно 270 СДИ и ми се видя че е доста слабовато. Сега имам новото купе на МЛ-500 и можеш да ми вярваш , че става да се правиш на рейсър с него, вдига от 0-100 км./час за 6,9 сек. :bigemo_harabe_net-110: ако човека не иска да има по-добро ускорение , нека си вземе 270-ката , но 400-СДИ си е доста по-приятно за каране, според мен, а и разхода няма да е кой-знае колко по-голям.

Също така е от значение факта, че примерно в Мобиле.бг е зарито с 270-СДИ и никой не ги пазарува , даже и на бартери предлагаха, а 400-СДИ има само един и му искаха много зловеща сума та за това не е продаден все още, просто хората не предлагат за продан тези с върховия мотор за това купе.
Пак повтарям , че всичко е въпрос на личен избор.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни