на ML400 V8 двигателя бил проблемен ,верно ли е ?
Started by CELERATOR, 17 Sep 2007 - 23:33:36
12 replies to this topic
#1
Posted 17 September 2007 - 23:33
имам въпрос които ангажира тези които разбират от коли mercedes.
Един автомонтиор ми каза че МЛ 400 двигателя бил проблемен и не е добре да се зима ,и трябва да се спрем на мл270, защото V8 двигателите били проблемни.
Има ли такова нещо и как ще го опровергаете.Лично на мен тва воубще не ми допада ,да избера 163 коня вместо 250.
Един автомонтиор ми каза че МЛ 400 двигателя бил проблемен и не е добре да се зима ,и трябва да се спрем на мл270, защото V8 двигателите били проблемни.
Има ли такова нещо и как ще го опровергаете.Лично на мен тва воубще не ми допада ,да избера 163 коня вместо 250.
#2
Posted 18 September 2007 - 00:06
имам въпрос които ангажира тези които разбират от коли mercedes.
Един автомонтиор ми каза че МЛ 400 двигателя бил проблемен и не е добре да се зима ,и трябва да се спрем на мл270, защото V8 двигателите били проблемни.
Има ли такова нещо и как ще го опровергаете.Лично на мен тва воубще не ми допада ,да избера 163 коня вместо 250.
Пич,
Колкото проблеми с 270,...толкова и с 400
Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
Здрави са ,зависи на кво ще се нахендриш,....не обичат нафтата от селските станций!
Като любовници са-искат си издръжката секи месец,....ама може да ги яхаш здраво и когато си искаш!
#3
Posted 18 September 2007 - 10:52
Пич,
Колкото проблеми с 270,...толкова и с 400
Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
Здрави са ,зависи на кво ще се нахендриш,....не обичат нафтата от селските станций!
Като любовници са-искат си издръжката секи месец,....ама може да ги яхаш здраво и когато си искаш!
Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
какво искаш да кажеш с това ?
виж за кои МЛ говоря и дали е добре
ТОВА
защото събота заминаваме в германия и още не сме избрали кво ша са зима и напрао....
#4
Posted 18 September 2007 - 21:22
а само да питам знае6 ли колко му е акциза на това животно
#5
Posted 18 September 2007 - 21:35
Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова!
какво искаш да кажеш с това ?
виж за кои МЛ говоря и дали е добре
ТОВА
защото събота заминаваме в германия и още не сме избрали кво ша са зима и напрао....
Зимай го,нема да съжаляваш!
То 270 в България им се нагледах-масова !
Всеки кара 270 цди-,...нисък акциз,,....ниска продажна цена
Щом си го харесал,значи си наясно с акцизите и с разходите за в бъдеще!
#6
Posted 18 September 2007 - 21:52
а само да питам знае6 ли колко му е акциза на това животно
ami kum 16 000 lv s DDS-to
samo4e za 7 mestno na firmata nqma takiva djaji :P
кирилица, моля
#7
Posted 19 September 2007 - 10:38
ami kum 16 000 lv s DDS-to
samo4e za 7 mestno na firmata nqma takiva djaji :P
Независимо дали е 7 местно или не то акциза ще трябва да си го платиш, а пък ДДС си го спетяваш ако е на фирма
#8
Posted 23 September 2007 - 08:54
Взимай този с по-голямата моторетка! 270-ката си е "куцичко", след години 400-СДИ ще го продадеш доста по лесно от другия. Няма по-голям кеф от карането на пъргав джип. А все пак , на тези коли поддръжката си е скъпичка и не става , да караш Мерцедес и да поддържаш Лада.
#9
Posted 23 September 2007 - 13:56
lunx - Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова
по какво се разбира ,че е за смяна ,че аз ги приближавам тези километри
а като гледам двигателя май смяната ще е по-трудна от на генератора
по какво се разбира ,че е за смяна ,че аз ги приближавам тези километри
а като гледам двигателя май смяната ще е по-трудна от на генератора
#10
Posted 23 September 2007 - 16:54
при всяко стартиране на мотора се чува/все едно трошиш орехи/ за около 4 секунди,...и почва да изписва несъответствие му датчика на разпр.вал и датчика на маховика!lunx - Изключвам веригата на МЛ400-тя си е като консуматив-на всеки 120.000-вън и нова
по какво се разбира ,че е за смяна ,че аз ги приближавам тези километри
а като гледам двигателя май смяната ще е по-трудна от на генератора
#11
Posted 23 September 2007 - 19:35
уффф това за сега го нямам
#12
Posted 23 September 2007 - 20:56
Взимай този с по-голямата моторетка! 270-ката си е "куцичко", след години 400-СДИ ще го продадеш доста по лесно от другия. Няма по-голям кеф от карането на пъргав джип. А все пак , на тези коли поддръжката си е скъпичка и не става , да караш Мерцедес и да поддържаш Лада.
Какво значи "куцичко"? Аз намирам колата за достатъчно пъргава за размерите си. Едва ли такава кола е най-подходящата човекда се прави на рейсър.
#13
Posted 24 September 2007 - 10:20
ами аз 2 години имах МЛ320 -218 к.с. и това ми се вижда минималния мотор за това тежко купе, всичко си е въпрос на лична преценка, ама преди време покарах едно 270 СДИ и ми се видя че е доста слабовато. Сега имам новото купе на МЛ-500 и можеш да ми вярваш , че става да се правиш на рейсър с него, вдига от 0-100 км./час за 6,9 сек. ако човека не иска да има по-добро ускорение , нека си вземе 270-ката , но 400-СДИ си е доста по-приятно за каране, според мен, а и разхода няма да е кой-знае колко по-голям.
Също така е от значение факта, че примерно в Мобиле.бг е зарито с 270-СДИ и никой не ги пазарува , даже и на бартери предлагаха, а 400-СДИ има само един и му искаха много зловеща сума та за това не е продаден все още, просто хората не предлагат за продан тези с върховия мотор за това купе.
Пак повтарям , че всичко е въпрос на личен избор.
Също така е от значение факта, че примерно в Мобиле.бг е зарито с 270-СДИ и никой не ги пазарува , даже и на бартери предлагаха, а 400-СДИ има само един и му искаха много зловеща сума та за това не е продаден все още, просто хората не предлагат за продан тези с върховия мотор за това купе.
Пак повтарям , че всичко е въпрос на личен избор.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users