ABS диагностика?
Започната от OgO, 17 сеп 2007 - 12:07:24
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 септември 2007 - 12:07
Предполагам, че тази тема вече е "дъвкана", но незнайно защо търсачката не ми вади резултати?!?!?
Така или иначе някой знае ли добър диагностик на ABS-и.
2-3 километра след като се запали колата, светва датчика и АБС-а спира да работи.
Така или иначе някой знае ли добър диагностик на ABS-и.
2-3 километра след като се запали колата, светва датчика и АБС-а спира да работи.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#2
Публикувано 17 септември 2007 - 14:45
В Дружба до летището
#3
Публикувано 17 септември 2007 - 19:35
В Дружба до летището
Може ли малко по-точно
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#4
Публикувано 17 септември 2007 - 20:20
Намести си датчиците,кабела трябва да е във вертикално положение.
#5
Публикувано 17 септември 2007 - 21:14
мисля че проблема ти е в датчик на някое колело. вероятно хлабината между него и гривната е по-голяма или между някойи от зъбците е попаднало нещо. получава се разлика в оборотите и затова ти светва АBS - лампата. Кажи каква е колата. Ако е по-стара може да се опиташ сам да диагностираш проблема. То с тестер е най-добре ама...
#7
Публикувано 18 септември 2007 - 11:20
Става въпрос за W123 230 E, 1984-та.
Явно не във всеки сервиз разбират, защото баща ми я закарал на някакви дето уж се занимавали със спирачки.
Онези цъкали, цъкали с език каква невероятно запазена 123-ка и накрая вдигнали рамене и казали, че си нямат на идея какво може да е.
Явно не във всеки сервиз разбират, защото баща ми я закарал на някакви дето уж се занимавали със спирачки.
Онези цъкали, цъкали с език каква невероятно запазена 123-ка и накрая вдигнали рамене и казали, че си нямат на идея какво може да е.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#8
Публикувано 18 септември 2007 - 11:34
пич, качваш колата на крик, сваляш предните 2 главини с дисковете, за целта махаш 2та спирачни апарата, сваляш гресьорката и развиваш гайката и диска с главината излиза. почистваш 2 те назъбени гривни, които чете датчика, сглобяваш и пробваш, ако има проблем пак тогава бягай на диагностика
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни