
Копче за рагулиране на фароветеподлежи ли на ремонт
Започната от mitun, 15 сеп 2007 - 10:57:59
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 септември 2007 - 10:57
От няколко дни фаровете ми светят в най-долно положение, регулировката не работи и се чува леко свистене от самото копче за управление. Тръбичките за вакуум изглеждат наред, а самoто търкалО издава звук, май по-различен от преди. Подлежи ли на разглобяване и ремонтиране тая врътка, защото ми изглежда неразглобяем елемент. Още не съм откачил тръбичките, защото снощи стана тъмно и май ще ми трябва пистолет с горещ въздух за тая работа, ного плътно са вкарани. Предполагам че съм прецал копчето, защото много често го барах в последно време - ту светеха високо, ту ниско фаровете. Днес ще видя за такова по моргите, но ако някой има полезни съвети - да казва! Колата е W202
Мерси предварително!
Мерси предварително!


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#2
Публикувано 15 септември 2007 - 11:04
Преди да сменяш копчето що не замериш какви сигнали получава и какви изкарва, дали не е замърсено или нещо такова лесно отстранимо. Съмнява ме да е неразглобяемо - по МБ почети няма такива модули :-)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#3
Публикувано 15 септември 2007 - 11:34
Преди да сменяш копчето що не замериш какви сигнали получава и какви изкарва, дали не е замърсено или нещо такова лесно отстранимо. Съмнява ме да е неразглобяемо - по МБ почети няма такива модули :-)
Няма никакви сигнали-до него стигат 2 тръбички и толкова-пълна механиха (пневматика



светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Публикувано 15 септември 2007 - 11:47
Доколкото съм гледал моето копче, което също така свисти, не може да се разглобява. А доколкото разбрах струва около 70 лева. Ако намериш нещо на далавера, казвай.
Изобщо пиши как си се справил с проблема.

#5
Публикувано 15 септември 2007 - 12:04
Като казях сигнали имах предвид дали идва вакум или не, но щом казваш , че свисти значи сигнал има! Има малка, много малка вероятност свистенето да е от самата тръбичка - провери на вход/изход дали нещо не се е пробила или поизмъкнала! Иначе сменяш бутона . :-)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#6
Публикувано 15 септември 2007 - 12:35
Вече виждам решението за 50 ст. -дъвка Орбит ще ги надърви фароветеА доколкото разбрах струва около 70 лева. Ако намериш нещо на далавера, казвай.
Изобщо пиши как си се справил с проблема.


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#7
Публикувано 15 септември 2007 - 14:05
Може и рапидка за 2ст. :-) :-) :-)
Майтапа настрана - пробвай да си го оправиш, че ще те дразни все повече и повече.
Майтапа настрана - пробвай да си го оправиш, че ще те дразни все повече и повече.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#8
Публикувано 15 септември 2007 - 18:29
само ново!
#9
Публикувано 17 септември 2007 - 10:41
От няколко дни фаровете ми светят в най-долно положение, регулировката не работи и се чува леко свистене от самото копче за управление. Тръбичките за вакуум изглеждат наред, а самoто търкалО издава звук, май по-различен от преди. Подлежи ли на разглобяване и ремонтиране тая врътка, защото ми изглежда неразглобяем елемент. Още не съм откачил тръбичките, защото снощи стана тъмно и май ще ми трябва пистолет с горещ въздух за тая работа, ного плътно са вкарани. Предполагам че съм прецал копчето, защото много често го барах в последно време - ту светеха високо, ту ниско фаровете. Днес ще видя за такова по моргите, но ако някой има полезни съвети - да казва! Колата е W202
Мерси предварително!
Копчето може да се разглоби напълно, но ако повредада е в него, трудно можеш да направиш нещо. Все пак, щом така и така не работи, отвори го и виж как е.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#10
Публикувано 17 септември 2007 - 10:46
Абсолютно ЗА :-)Копчето може да се разглоби напълно, но ако повредада е в него, трудно можеш да направиш нещо. Все пак, щом така и така не работи, отвори го и виж как е.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#11
Публикувано 17 септември 2007 - 11:57
И моето се чува да съска като ги свалям надолу, но иначе си работи перфектно... все още

I expect nothing. I fear no one. I am free.
#12
Публикувано 17 септември 2007 - 12:12
Такааа. Темата има ъпдейт и много снимки, защото в събота след работа го разглобих изцяло, като му разгадах принципа на работа го сглобих по най-логичния начин (от два опита) и го монтирах обратно. Уви, не мести фаровете. Проблемът, обаче вече според мене е, че се нуждае от настройка с едно шестограмче, предвидено за целта,без дори да се разглобява.Работата е там, че при положение 0 мембраната която е основния елемент на копчето трябва напълно да затваря вакуума, а при положение 3 - напълно да отваря. Ако се окажа прав може в "споделени ремонти" да отиде темата.
Ето снимките, като естествено първата е "необходими инструменти", на последните две съм снимал мембраната в двете крайни полонения "затворено" и "отворено". Движението се осъществява благодарение на два спираловидни канала, в които се движи диаметралната пластинка. Т.е. Пластинката е неподвижна, фиксирана от лявата половина на корпуса, а каналите са на самото търкалце
снимките
Ето снимките, като естествено първата е "необходими инструменти", на последните две съм снимал мембраната в двете крайни полонения "затворено" и "отворено". Движението се осъществява благодарение на два спираловидни канала, в които се движи диаметралната пластинка. Т.е. Пластинката е неподвижна, фиксирана от лявата половина на корпуса, а каналите са на самото търкалце
снимките


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#13
Публикувано 17 септември 2007 - 12:26
Не пипай шестограмчето - няма смисъл, все пак сам казваш , че преди са си работили! Нещо друго е! Уплътнения има ли ниякакви?От няколко дни фаровете ми светят в най-долно положение, регулировката не работи..........предполагам че съм прецал копчето, защото много често го барах в последно време - ту светеха високо, ту ниско фаровете......"
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#14
Публикувано 17 септември 2007 - 13:31
Търси откачена тръбичка за вакуум. Схемата не е чак толкова сложна за проследяване.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Публикувано 20 декември 2007 - 14:41
Прегледах темата но в крайна сметка не разбрах успя ли да го настроиш.Скоро ще трябва да решавам същия проблем.Благодаря предварително за отговора.Такааа. Темата има ъпдейт и много снимки, защото в събота след работа го разглобих изцяло, като му разгадах принципа на работа го сглобих по най-логичния начин (от два опита) и го монтирах обратно. Уви, не мести фаровете. Проблемът, обаче вече според мене е, че се нуждае от настройка с едно шестограмче, предвидено за целта,без дори да се разглобява.Работата е там, че при положение 0 мембраната която е основния елемент на копчето трябва напълно да затваря вакуума, а при положение 3 - напълно да отваря. Ако се окажа прав може в "споделени ремонти" да отиде темата.
Ето снимките, като естествено първата е "необходими инструменти", на последните две съм снимал мембраната в двете крайни полонения "затворено" и "отворено". Движението се осъществява благодарение на два спираловидни канала, в които се движи диаметралната пластинка. Т.е. Пластинката е неподвижна, фиксирана от лявата половина на корпуса, а каналите са на самото търкалце
снимките
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни