Свистене от предно колело
Започната от hijacker, 14 сеп 2007 - 21:30:18
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 септември 2007 - 21:30
Здравейте колеги,
От няколко месеца насам при по-висока скорост от над 40-50км/ч. от предницата на колата се чува свистене като от триене на желязо. Мислех, че е от големите горещини лятото се е получило разширение на барабан или диск на спирачките, но тези дни е сравнително по-хладно и свистенето остава. Преди да отида на "майстор" да я диагностицира искам да попитам и вас тук за мнение. От какво може да се поражда такъв постоянен звук, който от време на време изчезва и след 2-3 секунди пак се появява. При натискане на спирачка понякога свисти за малко и после звука изчезва. При рязък завой надясно също свистенето го няма.
Колата е МБ 190 Е 1.8 1990г.
Някакви идеи от какво може да се поражда този досаден звук?
Поздрави,
-Николай Кичуков
От няколко месеца насам при по-висока скорост от над 40-50км/ч. от предницата на колата се чува свистене като от триене на желязо. Мислех, че е от големите горещини лятото се е получило разширение на барабан или диск на спирачките, но тези дни е сравнително по-хладно и свистенето остава. Преди да отида на "майстор" да я диагностицира искам да попитам и вас тук за мнение. От какво може да се поражда такъв постоянен звук, който от време на време изчезва и след 2-3 секунди пак се появява. При натискане на спирачка понякога свисти за малко и после звука изчезва. При рязък завой надясно също свистенето го няма.
Колата е МБ 190 Е 1.8 1990г.
Някакви идеи от какво може да се поражда този досаден звук?
Поздрави,
-Николай Кичуков
#2
Публикувано 14 септември 2007 - 22:29
Огледай ламаринените табли на предните главини на колелата да не докосват по спирачните дискове.
Да си сменял преден десен шарнир наскоро?
Да си сменял преден десен шарнир наскоро?
#3
Публикувано 14 септември 2007 - 23:00
Здравей, съжалявам за невежеството но как мога да огледам ламаринените табли на предните главини? Какво представляват те? Къде се намират? А предните глави?
Иначе преден шарнир не съм сменял никъде. Дори не зная и как изглежда ;-) Пак се извинявам за невежеството.
Поздрави,
-Николай Кичуков
Иначе преден шарнир не съм сменял никъде. Дори не зная и как изглежда ;-) Пак се извинявам за невежеството.
Поздрави,
-Николай Кичуков
#4
Публикувано 14 септември 2007 - 23:32
Здравей, съжалявам за невежеството но как мога да огледам ламаринените табли на предните главини? Какво представляват те? Къде се намират? А предните глави?
Иначе преден шарнир не съм сменял никъде. Дори не зная и как изглежда ;-) Пак се извинявам за невежеството.
Поздрави,
-Николай Кичуков
ходи на сервиз да я дигнат и да гледат,...да въртят предните колела и да слушат!
#5
Публикувано 15 септември 2007 - 07:37
А слвд горешините погледна ли на колко накладка разчиташ? Да не са вече много износени? Ако решиш да смениш накладките накарай майсторлето да ти раздвижи и спирачните апарати!?! Понякога от това се появяват подобни симптоми :-)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Публикувано 15 септември 2007 - 18:01
Здравейте,
Ами ще трябва да се прегледа колата, защотото симптомите не са нахубаво. Исках просто ако може сам да направя някаква диагностика, така че да знам от какво най-вероятно произлиза проблема, а не като отида в сервиз да ме пратят за зелен хайвер и да се сменят и здрави и потрушени части - както отърва на майстора.
И все пак явно ще стане трудно дистанционно.
Благодария на всички за отговорите,
Подзрави,
-Николай
Ами ще трябва да се прегледа колата, защотото симптомите не са нахубаво. Исках просто ако може сам да направя някаква диагностика, така че да знам от какво най-вероятно произлиза проблема, а не като отида в сервиз да ме пратят за зелен хайвер и да се сменят и здрави и потрушени части - както отърва на майстора.
И все пак явно ще стане трудно дистанционно.
Благодария на всички за отговорите,
Подзрави,
-Николай
#7
Публикувано 15 септември 2007 - 18:44
Здравейте,
Ами ще трябва да се прегледа колата, защотото симптомите не са нахубаво. Исках просто ако може сам да направя някаква диагностика, така че да знам от какво най-вероятно произлиза проблема, а не като отида в сервиз да ме пратят за зелен хайвер и да се сменят и здрави и потрушени части - както отърва на майстора.
И все пак явно ще стане трудно дистанционно.
Благодария на всички за отговорите,
Подзрави,
-Николай
Да Пич!
Тука телепати няма!
Ще висиш до майстора докато не ти покаже причината!
Успех!
#9
Публикувано 16 септември 2007 - 15:21
И аз май имам същия проблем обаче моето се чува отзад като щурче е като подам газ или натисна спирачка мисля, че изчезва замалко но на празен ход най-много се чува.Утре ще сменя накладките и ще хвърля едно око на спирачния апарат и ще ти кажа дали има нещо общо
#10
Публикувано 16 септември 2007 - 16:08
Zdravei tova svistene mi e mnogo poznato:) imam 190-ka ot blizo 8 godini pochti ne ostana mqsto po neq koeto da ne sam razuchil moga da ti kajq nqkolko prichini ot koito moje da e svisteneto. Parvo tova moje da e luvt v lager misle che kolegata po gore go spomena. pti natiskaneto na spirachkite nakladkite karat diska da otiva v pravo polojenie i taka shuma izchezva. drugata vazmojnost e diskovete da sa prekaleno mnogo utaneli, pri koeto se obrazuva ryb po diska koito kara nakladkata da sviri za nevinteliranite diskovi na 190 noviq disk e 11mm stigne li do 9mm e veche za hvarlqne preporachvam ti nakladki textar malko po mekisa i zaminavat byrzo no taka zapazvash diska smisal toi nqma da spre da se iznosva no pone mojesh malko da pozabavish obstoqtelstvata. pogledni dali naklatkite se iznosvat ravnomerno i ot dvete strani, dali ne gi iznosva nakloneno tova sashto moje da byde prechina za svisteneto, po prosto kazano ferodoto ne se iznosva usporedno s lamarinata na nakladkata a ednata stana e po debela i kam kraq na nakladkata otynqva. tam veche problema e svyrzan sas smqna na aparati poneje aparatite se dvijat na po dve vtulki ako si zabelqzal pri pokupkata na nakladki v komplekta ima 2 bolta te sa za tazi sheina.drugata vazmojnost e da ti zadarjat. pri smqna na novi nakladki pone 1000 km imat pasvane novite nakladki kam starite diskove. ako ne si se syobrazil s tova nakladkite se izpichat i kolata pochva da ne spira kakto trqbva. nqdav se che si poluchil neobhodimata informaciq dano sam ti bil polezen ako iskash da pitash neshto drugo pishi
PS: syjalqvam za che pisah na latinica no ne sam si iztaliral kirilica
PS: syjalqvam za che pisah na latinica no ne sam si iztaliral kirilica
#11
Публикувано 16 септември 2007 - 20:55
.
#12
Публикувано 17 септември 2007 - 08:07
Когато е от лагер шума изчезва или на подходящ завой. Всички тея свистения дето изчезват когато натиснеш леко спирачката идват от не добре работещи спирачни цилиндърчета и кофти накладки!!!А може да е и някой от лагерите!!!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#13
Публикувано 17 септември 2007 - 22:07
ako e razbit lager shuma vaobshte ne izchezva i ne e svistene a napravo si e rumolene. svisteneto e kogato lagara ima nujda samo da se poobere lufta te sa konosni i pozvolqvat obirane. akone si zabelqzal lagera sedi na glavina a na glavinata diska pri luvt na lagera glavinata se saotvetno i diska se izmestvat ot centyra na nakladkite i taka nakladkata pochva da sviri. na tochiq zavoi sichko si idva na mqstoto i spira taka stava i pri natiskane na spirachkite. pri karane napravo pri leko obirane na pidala pak spirat posle pak pochvat
#14
Публикувано 17 септември 2007 - 23:55
ako e razbit lager shuma vaobshte ne izchezva i ne e svistene a napravo si e rumolene. svisteneto e kogato lagara ima nujda samo da se poobere lufta te sa konosni i pozvolqvat obirane. akone si zabelqzal lagera sedi na glavina a na glavinata diska pri luvt na lagera glavinata se saotvetno i diska se izmestvat ot centyra na nakladkite i taka nakladkata pochva da sviri. na tochiq zavoi sichko si idva na mqstoto i spira taka stava i pri natiskane na spirachkite. pri karane napravo pri leko obirane na pidala pak spirat posle pak pochvat
Аре пиши разбираемо !
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 02 октомври 2007 - 11:18
ALEXONE
#15
Публикувано 18 септември 2007 - 00:52
ako e razbit lager shuma vaobshte ne izchezva i ne e svistene a napravo si e rumolene. svisteneto e kogato lagara ima nujda samo da se poobere lufta te sa konosni i pozvolqvat obirane. akone si zabelqzal lagera sedi na glavina a na glavinata diska pri luvt na lagera glavinata se saotvetno i diska se izmestvat ot centyra na nakladkite i taka nakladkata pochva da sviri. na tochiq zavoi sichko si idva na mqstoto i spira taka stava i pri natiskane na spirachkite. pri karane napravo pri leko obirane na pidala pak spirat posle pak pochvat
забравяш че диска бие(небалансиран) в определени стойности, така е констуктивно заложено, за да прибира накладките с цилиндърчетата, за да нямат контакт, особено при висока скорост, такаче при скорост над 60-70км/ч накладките не се допират до диска, следва че свистене неможе да има от накладки(изключваме случаите със задържащи апарати, но там лесно се установява, колелото ГРЕЕ, ако задържат)
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни