Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблеми с работата на Мерцедес Е203 124 купепроблем с работата на двигателя


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 belga75

belga75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2007 - 10:05

Направихме смяна на палец, нови кабели, свещи, пали нормално. След рязко подаване на газта оборотите падат под 500 и гасне това го прави при топъл и студен двигател. В момента на движение при спиране на кръстовище рязко гасне след това си пали нормално, какъв може да е проблема има ли общо със стъпковия мотор.
Благодаря за информацията за релето от предната тема дано ми помогнете и този път.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2007 - 10:23

Направихме смяна на палец, нови кабели, свещи, пали нормално. След рязко подаване на газта оборотите падат под 500 и гасне това го прави при топъл и студен двигател. В момента на движение при спиране на кръстовище рязко гасне след това си пали нормално, какъв може да е проблема има ли общо със стъпковия мотор.
Благодаря за информацията за релето от предната тема дано ми помогнете и този път.



Регулиране на горивовъздушната смес,след оглед и проверка на въздухомера!
  • 0

#3 belga75

belga75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 септември 2007 - 08:31

Колега много ти благодаря за отговора но ако може да ми обясниш по подробно как се регулира горивовъздушната смес и по какъв ред става проверката на въздухомера.
Възможно ли е да се направи без да се ходи на оторизиран сервиз.
Ако има възможост да качите снимка на въздухомера.
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 17 септември 2007 - 09:08

Можеш сам да си провериш трасето на въздуха дали не ти смуче от някъде!?! Можеш сам да позачистиш стъпковия мотор. Ако не се оправи обаче - сам да си направиш точна диагностика на горивовъздушната смес НЯМА да стане :-) . Пробвай с двете първи стъпки и ако не стане бягай на компютърна диагностика :-)
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 Hauk

Hauk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 17 септември 2007 - 22:39

E203 124 купе... нещо изпростявам и не мога да се светна за какъв автомобил говориш... :( моля кажи поне какъв двигател. аз по броя на вратите не мога да се ориентирам... палец капачка, определено 102 или 103 мотор. има ли газ колата? наред ли е налягането на бензина? дали е наред релето за пренапрежение? гадая в момента...
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 септември 2007 - 00:00

Регулирането на горивовъздушната смес могат да ти я направят във всеки сервиз който разполага с газанализатор!
Оди при газаджийте те много добре до болка са запознати с понятието въздухомер и реглаж на газ на 102 мотор!

Успех!
  • 0

#7 belga75

belga75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 септември 2007 - 08:56

Много се извинявам за грешката която сам допуснал колата е Мерцедес E230 124 1987 - 97kw. със широка лайсна от страни къде да открием релето за пренапрежение. С каква течност да почистя стъпковия мотор. Сутрин при студен автомобил вадя стъпковия мотор отворен е повече от 3мм.
благодаря
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни