Към съдържанието

  •  

Снимка

помощ!колата спря


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 13:41

хора имам голям проблем, като дам на контакт лампите по таблото светват вклучват си се разни системи с нормални шумоее, завъртам за да запаля и НИЩО! никаква промяна или допълнителни шумове. откачах акумулатора .. същата работоа, има ли някои идея какво става и къде мога да отида на майстор. колата е C280 W202 94' ...
  • 0

#2 LORINSEN

LORINSEN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven

Публикувано 12 септември 2007 - 13:47

СТТАААРРРРТТТТТТЕЕЕЕЕЕЕЕРРРРРРРРРРРРР :harabe
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 септември 2007 - 15:08

при положение,че си сигурен че акумолатора е ок, провери дебелия + кабел до стартера, после масата на мотора, дебел оголен проводник, започващ от мотора, захванат,между мотора и скоростите, а другия карай е на купето.
ако това е ОК, най вероятно шелтера на стартера ти се ебава
  • 0

#4 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 16:55

Благодаря, ще погледна кабелите, питах в един сервиз за стартери на Одрин, не можаха да ми кажат нищо конкретно, да карам колата до там пък щели да видят, има ли някои впечатления от този сервиз? на Одрин до кръстовището със Стамболийски от страната към новия булевард.



при положение,че си сигурен че акумолатора е ок, провери дебелия + кабел до стартера, после масата на мотора, дебел оголен проводник, започващ от мотора, захванат,между мотора и скоростите, а другия карай е на купето.
ако това е ОК, най вероятно шелтера на стартера ти се ебава


  • 0

#5 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 12 септември 2007 - 20:11

Благодаря, ще погледна кабелите, питах в един сервиз за стартери на Одрин, не можаха да ми кажат нищо конкретно, да карам колата до там пък щели да видят, има ли някои впечатления от този сервиз? на Одрин до кръстовището със Стамболийски от страната към новия булевард.


Правил съм там алтернатора на 124ката - пичове са,дават веднага рециклиран и го монтират с гаранция маи 6м беше
  • 0

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 13 септември 2007 - 10:10

Има и още нещо!!!!! Колкото и малка да е вероятността може да се окаже , че проблема е в ключа (имах съм подобен случй наскоро). Като дадеш на контакт (колата трябва да е изключена от скорост) дай един плюс от акомулатора на тънкия червен кабел дето влиза в шалтера на стартера. Ако и тогава не запали определено си за стартер. Ако обаче завърти трябва да търсиш проблема на друго място :-)
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 септември 2007 - 17:42

Колата автомат ли е,че може да те ебава предпазителя,зацикля и си мисли,че си на скорост,а не на паркинг и не ти пали.Ако е автомат мести на неутрална и пробвай да запалиш.
  • 0
.

#8 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 септември 2007 - 12:19

Банда проблема продължава, не е в стартера, работи си перфектно, според монтиора не е в ключа, а реле не успях никъде да намеря!! Помагайте кой с какъвто съвет може, сега няма да повярвате паля с цК ключе от електрокар вързано директно за стартера!
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 септември 2007 - 18:17

Банда проблема продължава, не е в стартера, работи си перфектно, според монтиора не е в ключа, а реле не успях никъде да намеря!! Помагайте кой с какъвто съвет може, сега няма да повярвате паля с цК ключе от електрокар вързано директно за стартера!



Това черното квадратче до диагностичната букса е релето на стартера!
Под релето е модула зазахранване и токоразпределяне!
Ако със смяна на релето не се оправи,..махай капака на модула и презапоявай!


Не мога да бъда напълно сигурен дали при теб е така устроен десния пакет с електрониката защото не си споменал никъде в постовете си подробности за това202/280-94/95 година!
Дай си рамата и ще получиш точни и конкретни съвети!

Ако при теб тва реле липсва значи линията на кл50 е конт ключ-стартер-директно/поне разбрах че си я бутал и не си автоматик/
Сменете конт.плочка на ключа за запалване и проверете проводниците-има една междинна букса до сервоапарата!

Успех Спиро!
Публикувано изображение
  • 0

#10 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 септември 2007 - 02:38

Благодаря на всички!!!!!!! оправя ли го ще :beer: :)
  • 0

#11 Hauk

Hauk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 16 септември 2007 - 08:54

Благодаря на всички!!!!!!! оправя ли го ще :beer: :)



моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите :) не съм сигурен с кой ключ си (мисля че си с FBS2 - с копчета по него за централното) тогава стартера ти се управлява от блока на мотора. имаш ли червена и зелена ламичка на огледалото и те светят ли заедно (мигат) като се опитваш за завъртиш?
  • 0

#12 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 17 септември 2007 - 08:02

Сто процента проблема е в конт.ключ!!! Замери на кл.50 с мултицет какъв ток излиза и дали изобщо излиза като дадеш на стартер. Ако няма ток - сменяй плочката! Ако има ток виж къде води кабела - отново два варианта:
Ако влиза в реле - сменяш релето, ако ходи директно в стартера - прекъсваш кабела и слагаш едно обикновено реле с 4 крачета (2 са бубина и 2 са прекъсвач) !!!! Такива неща съм сложил поне на 20коли на мои познати! Проблема е , че когато го няма това реле, от силата на тока който стартера консумира нагарят клемите в контактния ключ.
Успех :-) :-) :-)
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#13 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 септември 2007 - 15:01

Номера е WDB2020281A177155, нямам лампи на огледалото, а и съм с резервен ключ и друга аларма управляваща и централното


моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите :) не съм сигурен с кой ключ си (мисля че си с FBS2 - с копчета по него за централното) тогава стартера ти се управлява от блока на мотора. имаш ли червена и зелена ламичка на огледалото и те светят ли заедно (мигат) като се опитваш за завъртиш?




моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите :) не съм сигурен с кой ключ си (мисля че си с FBS2 - с копчета по него за централното) тогава стартера ти се управлява от блока на мотора. имаш ли червена и зелена ламичка на огледалото и те светят ли заедно (мигат) като се опитваш за завъртиш?


  • 0

#14 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 септември 2007 - 15:06

един мери ключа и каза че дава сигнал, кабела отива в бушон и от там в реле според него, не успях да намеря такова реле, а и той не знаеше дали проблема е в релето, един друг каза че нямало реле а проблема бил в клемореда .. каквото и да означава това .. кашата е пълна :)


Сто процента проблема е в конт.ключ!!! Замери на кл.50 с мултицет какъв ток излиза и дали изобщо излиза като дадеш на стартер. Ако няма ток - сменяй плочката! Ако има ток виж къде води кабела - отново два варианта:
Ако влиза в реле - сменяш релето, ако ходи директно в стартера - прекъсваш кабела и слагаш едно обикновено реле с 4 крачета (2 са бубина и 2 са прекъсвач) !!!! Такива неща съм сложил поне на 20коли на мои познати! Проблема е , че когато го няма това реле, от силата на тока който стартера консумира нагарят клемите в контактния ключ.
Успех :-) :-) :-)


  • 0

#15 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 17 септември 2007 - 15:10

Странен въпрос но нека го задам все пак - тоя бушон здрав ли е? И ако да - дай му чист плюс от акумулатора да видим ще завърти ли стартера!
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни