![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/043cfc3529a1a44c0b41574a32a8f058?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
помощ!колата спря
Започната от cnupo, 12 сеп 2007 - 13:41:08
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 септември 2007 - 13:41
хора имам голям проблем, като дам на контакт лампите по таблото светват вклучват си се разни системи с нормални шумоее, завъртам за да запаля и НИЩО! никаква промяна или допълнителни шумове. откачах акумулатора .. същата работоа, има ли някои идея какво става и къде мога да отида на майстор. колата е C280 W202 94' ...
#2
Публикувано 12 септември 2007 - 13:47
СТТАААРРРРТТТТТТЕЕЕЕЕЕЕЕРРРРРРРРРРРРР
![:harabe](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/bigemo_harabe_net-110.gif)
#3
Публикувано 12 септември 2007 - 15:08
при положение,че си сигурен че акумолатора е ок, провери дебелия + кабел до стартера, после масата на мотора, дебел оголен проводник, започващ от мотора, захванат,между мотора и скоростите, а другия карай е на купето.
ако това е ОК, най вероятно шелтера на стартера ти се ебава
ако това е ОК, най вероятно шелтера на стартера ти се ебава
#4
Публикувано 12 септември 2007 - 16:55
Благодаря, ще погледна кабелите, питах в един сервиз за стартери на Одрин, не можаха да ми кажат нищо конкретно, да карам колата до там пък щели да видят, има ли някои впечатления от този сервиз? на Одрин до кръстовището със Стамболийски от страната към новия булевард.
при положение,че си сигурен че акумолатора е ок, провери дебелия + кабел до стартера, после масата на мотора, дебел оголен проводник, започващ от мотора, захванат,между мотора и скоростите, а другия карай е на купето.
ако това е ОК, най вероятно шелтера на стартера ти се ебава
#5
Публикувано 12 септември 2007 - 20:11
Благодаря, ще погледна кабелите, питах в един сервиз за стартери на Одрин, не можаха да ми кажат нищо конкретно, да карам колата до там пък щели да видят, има ли някои впечатления от този сервиз? на Одрин до кръстовището със Стамболийски от страната към новия булевард.
Правил съм там алтернатора на 124ката - пичове са,дават веднага рециклиран и го монтират с гаранция маи 6м беше
#6
Публикувано 13 септември 2007 - 10:10
Има и още нещо!!!!! Колкото и малка да е вероятността може да се окаже , че проблема е в ключа (имах съм подобен случй наскоро). Като дадеш на контакт (колата трябва да е изключена от скорост) дай един плюс от акомулатора на тънкия червен кабел дето влиза в шалтера на стартера. Ако и тогава не запали определено си за стартер. Ако обаче завърти трябва да търсиш проблема на друго място :-)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
![Публикувано изображение](http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif)
#7
Публикувано 13 септември 2007 - 17:42
Колата автомат ли е,че може да те ебава предпазителя,зацикля и си мисли,че си на скорост,а не на паркинг и не ти пали.Ако е автомат мести на неутрална и пробвай да запалиш.
.
#8
Публикувано 15 септември 2007 - 12:19
Банда проблема продължава, не е в стартера, работи си перфектно, според монтиора не е в ключа, а реле не успях никъде да намеря!! Помагайте кой с какъвто съвет може, сега няма да повярвате паля с цК ключе от електрокар вързано директно за стартера!
#9
Публикувано 15 септември 2007 - 18:17
Банда проблема продължава, не е в стартера, работи си перфектно, според монтиора не е в ключа, а реле не успях никъде да намеря!! Помагайте кой с какъвто съвет може, сега няма да повярвате паля с цК ключе от електрокар вързано директно за стартера!
Това черното квадратче до диагностичната букса е релето на стартера!
Под релето е модула зазахранване и токоразпределяне!
Ако със смяна на релето не се оправи,..махай капака на модула и презапоявай!
Не мога да бъда напълно сигурен дали при теб е така устроен десния пакет с електрониката защото не си споменал никъде в постовете си подробности за това202/280-94/95 година!
Дай си рамата и ще получиш точни и конкретни съвети!
Ако при теб тва реле липсва значи линията на кл50 е конт ключ-стартер-директно/поне разбрах че си я бутал и не си автоматик/
Сменете конт.плочка на ключа за запалване и проверете проводниците-има една междинна букса до сервоапарата!
Успех Спиро!
![Публикувано изображение](http://img512.imageshack.us/img512/2132/k44mw5.jpg)
#10
Публикувано 16 септември 2007 - 02:38
Благодаря на всички!!!!!!! оправя ли го ще
![:beer:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#11
Публикувано 16 септември 2007 - 08:54
Благодаря на всички!!!!!!! оправя ли го ще
![]()
моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#12
Публикувано 17 септември 2007 - 08:02
Сто процента проблема е в конт.ключ!!! Замери на кл.50 с мултицет какъв ток излиза и дали изобщо излиза като дадеш на стартер. Ако няма ток - сменяй плочката! Ако има ток виж къде води кабела - отново два варианта:
Ако влиза в реле - сменяш релето, ако ходи директно в стартера - прекъсваш кабела и слагаш едно обикновено реле с 4 крачета (2 са бубина и 2 са прекъсвач) !!!! Такива неща съм сложил поне на 20коли на мои познати! Проблема е , че когато го няма това реле, от силата на тока който стартера консумира нагарят клемите в контактния ключ.
Успех :-) :-) :-)
Ако влиза в реле - сменяш релето, ако ходи директно в стартера - прекъсваш кабела и слагаш едно обикновено реле с 4 крачета (2 са бубина и 2 са прекъсвач) !!!! Такива неща съм сложил поне на 20коли на мои познати! Проблема е , че когато го няма това реле, от силата на тока който стартера консумира нагарят клемите в контактния ключ.
Успех :-) :-) :-)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
![Публикувано изображение](http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif)
#13
Публикувано 17 септември 2007 - 15:01
Номера е WDB2020281A177155, нямам лампи на огледалото, а и съм с резервен ключ и друга аларма управляваща и централното
моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите
не съм сигурен с кой ключ си (мисля че си с FBS2 - с копчета по него за централното) тогава стартера ти се управлява от блока на мотора. имаш ли червена и зелена ламичка на огледалото и те светят ли заедно (мигат) като се опитваш за завъртиш?
моля наистина дай номер на шаси та да разровя схемите
не съм сигурен с кой ключ си (мисля че си с FBS2 - с копчета по него за централното) тогава стартера ти се управлява от блока на мотора. имаш ли червена и зелена ламичка на огледалото и те светят ли заедно (мигат) като се опитваш за завъртиш?
#14
Публикувано 17 септември 2007 - 15:06
един мери ключа и каза че дава сигнал, кабела отива в бушон и от там в реле според него, не успях да намеря такова реле, а и той не знаеше дали проблема е в релето, един друг каза че нямало реле а проблема бил в клемореда .. каквото и да означава това .. кашата е пълна ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Сто процента проблема е в конт.ключ!!! Замери на кл.50 с мултицет какъв ток излиза и дали изобщо излиза като дадеш на стартер. Ако няма ток - сменяй плочката! Ако има ток виж къде води кабела - отново два варианта:
Ако влиза в реле - сменяш релето, ако ходи директно в стартера - прекъсваш кабела и слагаш едно обикновено реле с 4 крачета (2 са бубина и 2 са прекъсвач) !!!! Такива неща съм сложил поне на 20коли на мои познати! Проблема е , че когато го няма това реле, от силата на тока който стартера консумира нагарят клемите в контактния ключ.
Успех :-) :-) :-)
#15
Публикувано 17 септември 2007 - 15:10
Странен въпрос но нека го задам все пак - тоя бушон здрав ли е? И ако да - дай му чист плюс от акумулатора да видим ще завърти ли стартера!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
![Публикувано изображение](http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни