Ремонт
Започната от Теди, 11 сеп 2007 - 08:06:55
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 септември 2007 - 08:06
Здравейте всички милия месец когато оставих Mercedes 260 в гаража за около 10 дни без да го карам се появи един сериозен проблем.Проблема е:когато колата стои повече от един ден без да се кара първия път пали,но като я покараш и я загасиш не иска да пали,трябва да я оставя да стои поне 3-4 часа и всико си идва на мястото.Някои да знае от каде идва този проблем?
#2
Публикувано 11 септември 2007 - 08:12
Случайно в гаража да има влага?
Прегледай кабелите и дистрибутора.
Прегледай кабелите и дистрибутора.
#3
Публикувано 11 септември 2007 - 10:32
mi ne nqma nikakva vlaga v edin servez mi kazaha 4e e klapana na injekciona
#4
Публикувано 11 септември 2007 - 10:35
Моля те пиши на кирилиц.mi ne nqma nikakva vlaga v edin servez mi kazaha 4e e klapana na injekciona
На газ ли е колата.
#5
Публикувано 11 септември 2007 - 16:25
не на бензин
#6
Публикувано 11 септември 2007 - 19:28
Когато не пали-чуващ ли бензиновата помпа?
#7
Публикувано 11 септември 2007 - 22:06
да чува се как пълни цилиндрите и се дави
#8
Публикувано 12 септември 2007 - 00:42
да чува се как пълни цилиндрите и се дави
Пич,
Клапата ти засяда-не може да се върне в изходно положение и ти налива при топъл старт!
Прогони я,регулирай да не закача по стените на тялото-и да се връща до горе!
#9
Публикувано 12 септември 2007 - 00:47
И после на газанализатор да ти регулира горивната смес
#10
Публикувано 12 септември 2007 - 07:36
благодаря много.в сервиза ми казаха да сменя целия инжикцион
#11
Публикувано 12 септември 2007 - 07:46
На какво основание е това твърдение!?благодаря много.в сервиза ми казаха да сменя целия инжикцион
Трябва да е тотално повреден за да се налага смяната му. Това става когато се кара на газ,а при теб не е така.
Смени майстора и направи това което ти каза Линкс.
Успех и чакаме резултат.
#12
Публикувано 12 септември 2007 - 09:31
На какво основание е това твърдение!?
Трябва да е тотално повреден за да се налага смяната му. Това става когато се кара на газ,а при теб не е така.
Смени майстора и направи това което ти каза Линкс.
Успех и чакаме резултат.
Като я е оставил 10 дена самичка и се е расърдила!
Може и шибъра на разпределителя да блокира/задира/ на топло!
Няколко капки вода в горивото са достатъчни за да се повреди разпределителя,т.е. там където се движи има микрони хлабина и водата действа като заваръчен апарат!
Тогава се сменя 'инжекциона'
Дано му оправят колицата и да му припомним за ползването на Добавки за горивото!
#13
Публикувано 13 септември 2007 - 07:43
да но като я разкараш след като е стояла и след това запали6 което става след около 3 часа всичко е наред.А за майстора не знам до сега не се е дънил.знам че в центъра има някакъв който се занимава само с пури ще видя и тои какво ще каже.благодаря още веднъж.
#14
Публикувано 13 септември 2007 - 08:58
Нека преди да ти сменяват инжекциона,да замерят всички датчици,който подават сигнал на Еку.то.да но като я разкараш след като е стояла и след това запали6 което става след около 3 часа всичко е наред.А за майстора не знам до сега не се е дънил.знам че в центъра има някакъв който се занимава само с пури ще видя и тои какво ще каже.благодаря още веднъж.
Успех.
#15
Публикувано 28 октомври 2007 - 20:19
поогледай клапата колко е региулирана?и сега съм така.едвам пали.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни