Към съдържанието

  •  

Снимка

Ремонт


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 11 септември 2007 - 08:06

Здравейте всички милия месец когато оставих Mercedes 260 в гаража за около 10 дни без да го карам се появи един сериозен проблем.Проблема е:когато колата стои повече от един ден без да се кара първия път пали,но като я покараш и я загасиш не иска да пали,трябва да я оставя да стои поне 3-4 часа и всико си идва на мястото.Някои да знае от каде идва този проблем?
  • 0

#2 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 септември 2007 - 08:12

Случайно в гаража да има влага?
Прегледай кабелите и дистрибутора.
  • 0

#3 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 11 септември 2007 - 10:32

mi ne nqma nikakva vlaga v edin servez mi kazaha 4e e klapana na injekciona
  • 0

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 септември 2007 - 10:35

mi ne nqma nikakva vlaga v edin servez mi kazaha 4e e klapana na injekciona

Моля те пиши на кирилиц.
На газ ли е колата.
  • 0

#5 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 11 септември 2007 - 16:25

не на бензин
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 септември 2007 - 19:28

Когато не пали-чуващ ли бензиновата помпа?
  • 0

#7 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 11 септември 2007 - 22:06

да чува се как пълни цилиндрите и се дави
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 00:42

да чува се как пълни цилиндрите и се дави



Пич,

Клапата ти засяда-не може да се върне в изходно положение и ти налива при топъл старт!
Прогони я,регулирай да не закача по стените на тялото-и да се връща до горе!

Публикувано изображение
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 00:47

Публикувано изображение





И после на газанализатор да ти регулира горивната смес
  • 0

#10 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 12 септември 2007 - 07:36

благодаря много.в сервиза ми казаха да сменя целия инжикцион
  • 0

#11 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 07:46

благодаря много.в сервиза ми казаха да сменя целия инжикцион

На какво основание е това твърдение!?
Трябва да е тотално повреден за да се налага смяната му. Това става когато се кара на газ,а при теб не е така.
Смени майстора и направи това което ти каза Линкс.
Успех и чакаме резултат.
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 септември 2007 - 09:31

На какво основание е това твърдение!?
Трябва да е тотално повреден за да се налага смяната му. Това става когато се кара на газ,а при теб не е така.
Смени майстора и направи това което ти каза Линкс.
Успех и чакаме резултат.




Като я е оставил 10 дена самичка и се е расърдила!

Може и шибъра на разпределителя да блокира/задира/ на топло!
Няколко капки вода в горивото са достатъчни за да се повреди разпределителя,т.е. там където се движи има микрони хлабина и водата действа като заваръчен апарат!
Тогава се сменя 'инжекциона'

Дано му оправят колицата и да му припомним за ползването на Добавки за горивото!
  • 0

#13 Теди

Теди

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w126 260se 88година
    VIN:WDB1260201A411371

Публикувано 13 септември 2007 - 07:43

да но като я разкараш след като е стояла и след това запали6 което става след около 3 часа всичко е наред.А за майстора не знам до сега не се е дънил.знам че в центъра има някакъв който се занимава само с пури ще видя и тои какво ще каже.благодаря още веднъж.
  • 0

#14 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 септември 2007 - 08:58

да но като я разкараш след като е стояла и след това запали6 което става след около 3 часа всичко е наред.А за майстора не знам до сега не се е дънил.знам че в центъра има някакъв който се занимава само с пури ще видя и тои какво ще каже.благодаря още веднъж.

Нека преди да ти сменяват инжекциона,да замерят всички датчици,който подават сигнал на Еку.то.
Успех.
  • 0

#15 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 28 октомври 2007 - 20:19

поогледай клапата колко е региулирана?и сега съм така.едвам пали.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни