Проблем с хабене на вода
Започната от Marty, 08 сеп 2007 - 20:46:49
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 септември 2007 - 20:46
Здравейте!
Имам един въпрос. Имаме 2 мерцедеса: МБ Вито и МБ W124
И двата ни хабят вода. Нь W124 се оказа че е гарнитурата, но като я смениха все пак хаби вода.
Искам да попитам какв друг проблем може да е?
И дали е често срещан проблем при МБ?
Имам един въпрос. Имаме 2 мерцедеса: МБ Вито и МБ W124
И двата ни хабят вода. Нь W124 се оказа че е гарнитурата, но като я смениха все пак хаби вода.
Искам да попитам какв друг проблем може да е?
И дали е често срещан проблем при МБ?
#2
Публикувано 08 септември 2007 - 21:25
Здравейте!
Имам един въпрос. Имаме 2 мерцедеса: МБ Вито и МБ W124
И двата ни хабят вода. Нь W124 се оказа че е гарнитурата, но като я смениха все пак хаби вода.
Искам да попитам какв друг проблем може да е?
И дали е често срещан проблем при МБ?
виждаш ли някъде следи от антифриз? наред ли ти е паровъздушния клапан? водната система има ли надналягане, какъв е дима от аспуха? какъв е в крайна сметка разхода на вода? прегрява ли двигателя? виждаш ли дали има ОЧЕВИДЕН теч на антифриз?
#3
Публикувано 08 септември 2007 - 21:29
какъв е мотора, защото при дизелите може да я меши с горивото.
Отделно може да тече нещо по парното.
Отделно може да тече нещо по парното.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 09 септември 2007 - 22:35
Няма никакви течове.
Не прегрява. Само вода хаби и като свърши водата качва температурата.
Витото е 112 CDI а другия е 2 литров 124.
Витото средно на 100 км му досипваме
а 124ката беше стигнало до 3 литра вода досипване на 20 км. След като сменихме гарнитурата спря да хаби вода но все пак има лека загуба на вода и то като се използва климатроника. Възможно ли е да е от него?
Не прегрява. Само вода хаби и като свърши водата качва температурата.
Витото е 112 CDI а другия е 2 литров 124.
Витото средно на 100 км му досипваме
а 124ката беше стигнало до 3 литра вода досипване на 20 км. След като сменихме гарнитурата спря да хаби вода но все пак има лека загуба на вода и то като се използва климатроника. Възможно ли е да е от него?
#5
Публикувано 09 септември 2007 - 23:50
Няма никакви течове.
Не прегрява. Само вода хаби и като свърши водата качва температурата.
Витото е 112 CDI а другия е 2 литров 124.
Витото средно на 100 км му досипваме
а 124ката беше стигнало до 3 литра вода досипване на 20 км. След като сменихме гарнитурата спря да хаби вода но все пак има лека загуба на вода и то като се използва климатроника. Възможно ли е да е от него?
На Витото често се получава лек теч от тапата/винтовата/ на блока-няма как да я видиш-бая требе да се пулиш/ на канал/!!
И докато зяпаш отдолу ще видиш и една капка антифриз как пада от Ел.циркулационна помпа за охл.течност върху металната тръба която отива в интеркулера!
За 124 е добре да се провери охладителната система за плътност-капачка,радиатор,топлообменници и пр.-както ти е предложил Hauk!
Като сменяхте гарнитурата правихте ли проба за спукана глава?
И нищо чудно докато си я карал с издухана гарнитура да си преебал и радиаторчето на отоплението!
#6
Публикувано 10 септември 2007 - 07:00
още една идея за Vito зад двигателя е разположена печката за отопление (нафтова печка всички CDI я имат) моля провери на канал дали няма теч от нея! обикновено е разположена над екран от ламарина
#7
Публикувано 13 септември 2007 - 17:43
Няма никакви течове.
Не прегрява. Само вода хаби и като свърши водата качва температурата.
Витото е 112 CDI а другия е 2 литров 124.
Витото средно на 100 км му досипваме
а 124ката беше стигнало до 3 литра вода досипване на 20 км. След като сменихме гарнитурата спря да хаби вода но все пак има лека загуба на вода и то като се използва климатроника. Възможно ли е да е от него?
Аз имах същия проблем оказа се че е изгорял датчик за вкл. на перката (вентилатора) Обърни внимание като загрее да перката се вкл. или не
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








