разлика между е300д и е300тд 93-95г
Започната от kalinbv, 07 сеп 2007 - 22:13:01
30 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 септември 2007 - 22:13
искам да попитам каква е разликата между 300д 24v 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
#2
Публикувано 07 септември 2007 - 22:50
искам да попитам каква е разликата между 300д 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Ако на клетката с лъва пише слон,кво ще си помислиш?
Направи справка с номера на рамата!
#3
Публикувано 07 септември 2007 - 23:10
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
#4
Публикувано 07 септември 2007 - 23:30
[quote name='kalinbv' date='Sep 8 2007, 12:10 AM' post='59899']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни!
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни!
#5
Публикувано 08 септември 2007 - 00:01
[quote name='LYNX' post='59904' date='Sep 8 2007, 12:30 AM'][quote name='kalinbv' post='59899' date='Sep 8 2007, 12:10 AM']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни![/quote]
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни![/quote]
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
#6
Публикувано 08 септември 2007 - 00:16
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
#7
Публикувано 08 септември 2007 - 00:22
[quote name='LYNX' date='Sep 8 2007, 01:16 AM' post='59909']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?
#8
Публикувано 08 септември 2007 - 00:28
[quote name='kalinbv' post='59910' date='Sep 8 2007, 01:22 AM'][quote name='LYNX' post='59909' date='Sep 8 2007, 01:16 AM']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?[/quote]
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?[/quote]
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
#9
Публикувано 08 септември 2007 - 00:34
я ги виж тт данните и на двата и тогава пак да говоримКачи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
даже ако може пусни линк и аз да погледна
ама съм сигурен 4е тд набира по бързо но ако знаеш линк да ги видиа и аз сте сам благодарско
#10
Публикувано 10 септември 2007 - 18:29
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
Абе преди няколко дена май бях отговорил тука, а сега не си виждам мнението. Както и да е...
Колега LYNX, просто не мога да се съглася с теб. Да, атмосферен двигател, още повече с ръчни скорости, създава усещане за по-голяма мощност при потегляне, но на практика, 300 Д (24-клапана) няма никакъв шанс срещу 300 турбодизел (12 клапана). Ако не вярваш, намирай един 300 Д 24-клапана и, като си дойда в БГ, да се дърпаме
Просто с автоматик и турбо потеглянето е малко по-плавно, но само след секунда се събужда звяра и политаме
А има и друго, което се проявява по време на движение и също създава впечатление за тромавост. Четвърта скорост е мноооого дълга (40-200 км/ч) и когато е на 4-та, просто няма как да набира. Обаче ръч на трета или кикдаун и гледай какво става
По другият момент - за запазването на цената, ми ще видим, но на мен ми се струва, че след още няколко години хората ще забравят, че въобще са съществували дизели без турбо В този смисъл, 300 д (24-клапана) е вече морално остарял, нищо, че иначе е доста по-модерен от 300 турбодизел
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#11
Публикувано 10 септември 2007 - 22:49
аз пък не съм се возил в нито един от 2та, но ще дам аналогичен пример.
карал съм 250 дизел 20винтиловия113коня и имам 250турбо дизел10винтилов 126коня(напрактика са еднакви със 300Турбо и 300 24винтила, само дето са с 1 цилиндър по-малко), определено с моя ще разцепя винтиловия, определено. имам усещането че моя даже няма турбо дупка в малките предавки, на 1ва и 2ра нямаш време да усещаш, че идва време да слагаш 3та, а вече си на 100...докато се усетиш.
може пък този 20винтилов да е бил издухан, макарче мисля че беше ок.. по всички критерии
карал съм 250 дизел 20винтиловия113коня и имам 250турбо дизел10винтилов 126коня(напрактика са еднакви със 300Турбо и 300 24винтила, само дето са с 1 цилиндър по-малко), определено с моя ще разцепя винтиловия, определено. имам усещането че моя даже няма турбо дупка в малките предавки, на 1ва и 2ра нямаш време да усещаш, че идва време да слагаш 3та, а вече си на 100...докато се усетиш.
може пък този 20винтилов да е бил издухан, макарче мисля че беше ок.. по всички критерии
#12
Публикувано 11 септември 2007 - 07:50
#13
Публикувано 15 септември 2007 - 22:49
хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор
#14
Публикувано 17 септември 2007 - 10:30
хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор
Е, с 300 турбодизел нямаш никакъв шанс да свалиш разхода дори и до 7/100, освен, ако не му сложиш ръчни скорости...
Сложи го 8-10/100 извънградско, 10-11/100 градско. Това е за комби. Лимузината е малко по-икономична, но и в двата случая най-много зависи от десния крак.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Публикувано 19 септември 2007 - 21:58
Абсолютно си прав!Пък и все пак е автомат по ясно е че ще ми гори повече от нормалното
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни