 
	
разлика между е300д и е300тд 93-95г
		 Започната от kalinbv, 07 сеп 2007 - 22:13:01 
	
	
	
	
		30 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 септември 2007 - 22:13
					искам да попитам каква е разликата между 300д 24v 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 септември 2007 - 22:50
искам да попитам каква е разликата между 300д 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Ако на клетката с лъва пише слон,кво ще си помислиш?
Направи справка с номера на рамата!
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 септември 2007 - 23:10
					нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 септември 2007 - 23:30
					[quote name='kalinbv' date='Sep 8 2007, 12:10 AM' post='59899']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни!
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни!
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 септември 2007 - 00:01
					[quote name='LYNX' post='59904' date='Sep 8 2007, 12:30 AM'][quote name='kalinbv' post='59899' date='Sep 8 2007, 12:10 AM']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни![/quote]
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!
Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни![/quote]
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 септември 2007 - 00:16
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 септември 2007 - 00:22
					[quote name='LYNX' date='Sep 8 2007, 01:16 AM' post='59909']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 септември 2007 - 00:28
					[quote name='kalinbv' post='59910' date='Sep 8 2007, 01:22 AM'][quote name='LYNX' post='59909' date='Sep 8 2007, 01:16 AM']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?[/quote]
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?[/quote]
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 септември 2007 - 00:34
я ги виж тт данните и на двата и тогава пак да говоримКачи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
даже ако може пусни линк и аз да погледна
ама съм сигурен 4е тд набира по бързо но ако знаеш линк да ги видиа и аз сте сам благодарско
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 септември 2007 - 18:29
Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
Абе преди няколко дена май бях отговорил тука, а сега не си виждам мнението. Както и да е...
Колега LYNX, просто не мога да се съглася с теб. Да, атмосферен двигател, още повече с ръчни скорости, създава усещане за по-голяма мощност при потегляне, но на практика, 300 Д (24-клапана) няма никакъв шанс срещу 300 турбодизел (12 клапана). Ако не вярваш, намирай един 300 Д 24-клапана и, като си дойда в БГ, да се дърпаме
 
 Просто с автоматик и турбо потеглянето е малко по-плавно, но само след секунда се събужда звяра и политаме

А има и друго, което се проявява по време на движение и също създава впечатление за тромавост. Четвърта скорост е мноооого дълга (40-200 км/ч) и когато е на 4-та, просто няма как да набира. Обаче ръч на трета или кикдаун и гледай какво става

По другият момент - за запазването на цената, ми ще видим, но на мен ми се струва, че след още няколко години хората ще забравят, че въобще са съществували дизели без турбо
 В този смисъл, 300 д (24-клапана) е вече морално остарял, нищо, че иначе е доста по-модерен от 300 турбодизел
 В този смисъл, 300 д (24-клапана) е вече морално остарял, нищо, че иначе е доста по-модерен от 300 турбодизел   
					
					
	
	Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
				
				
				
			
				'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 септември 2007 - 22:49
					аз пък не съм се возил в нито един от 2та, но ще дам аналогичен пример. 
карал съм 250 дизел 20винтиловия113коня и имам 250турбо дизел10винтилов 126коня(напрактика са еднакви със 300Турбо и 300 24винтила, само дето са с 1 цилиндър по-малко), определено с моя ще разцепя винтиловия, определено. имам усещането че моя даже няма турбо дупка в малките предавки, на 1ва и 2ра нямаш време да усещаш, че идва време да слагаш 3та, а вече си на 100...докато се усетиш.
може пък този 20винтилов да е бил издухан, макарче мисля че беше ок.. по всички критерии
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				карал съм 250 дизел 20винтиловия113коня и имам 250турбо дизел10винтилов 126коня(напрактика са еднакви със 300Турбо и 300 24винтила, само дето са с 1 цилиндър по-малко), определено с моя ще разцепя винтиловия, определено. имам усещането че моя даже няма турбо дупка в малките предавки, на 1ва и 2ра нямаш време да усещаш, че идва време да слагаш 3та, а вече си на 100...докато се усетиш.
може пък този 20винтилов да е бил издухан, макарче мисля че беше ок.. по всички критерии
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 11 септември 2007 - 07:50
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 15 септември 2007 - 22:49
					хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор 

 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				

 
					
					
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 17 септември 2007 - 10:30
хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор
Е, с 300 турбодизел нямаш никакъв шанс да свалиш разхода дори и до 7/100, освен, ако не му сложиш ръчни скорости...
Сложи го 8-10/100 извънградско, 10-11/100 градско. Това е за комби. Лимузината е малко по-икономична, но и в двата случая най-много зависи от десния крак.
	
	Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
				
				
				
			
				'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 септември 2007 - 21:58
					Абсолютно си прав!Пък и все пак е автомат по ясно е че ще ми гори повече от нормалното  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 
					
					1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				








