Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

разлика между е300д и е300тд 93-95г


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 kalinbv

kalinbv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 07 September 2007 - 22:13

искам да попитам каква е разликата между 300д 24v 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 07 September 2007 - 22:50

искам да попитам каква е разликата между 300д 136 коня и 300тд 147 коня, смисал този който е 147 коня вентилиран с турбина ли е или е стариа мотор 113 коня с турбина.става въпрос за е моделите 94-95г.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.



Ако на клетката с лъва пише слон,кво ще си помислиш?
Направи справка с номера на рамата!
  • 0

#3 kalinbv

kalinbv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 07 September 2007 - 23:10

нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 07 September 2007 - 23:30

[quote name='kalinbv' date='Sep 8 2007, 12:10 AM' post='59899']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot


300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!

Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни!
  • 0

#5 kalinbv

kalinbv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 08 September 2007 - 00:01

[quote name='LYNX' post='59904' date='Sep 8 2007, 12:30 AM'][quote name='kalinbv' post='59899' date='Sep 8 2007, 12:10 AM']
нека перефразирам въпроса. може ли (има ли) 300д 24 v с турбина да е 147 коня? (само за периода 94-95г модел е124)
[/quot
300 дизел 24 вентила на 124 купе има ,...ама нема турбина!
С турбината е на 210-четириочката!

Ама нищо чудно да изкараш некое поръчково!
Дай номерата на рамата и всичко ще ти се изясни![/quote]
мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 September 2007 - 00:16

мерси за това питах значи вентиловиа с турбина е 177 коня и е на о4ката а 147 коня е нормалния 300д с турбина
и кои от двата мотора е по добър щото аз 177 коня на 124 не сам виждал
а питам стото си тарсиа кола и сондирам мнениа за тези два мотора 136 коня и 147?
кои от двата единя е с турбо стария мотор а другия е вентиловия кой от двата е за предпо4итане? само за модела е 124



И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
  • 0

#7 kalinbv

kalinbv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 08 September 2007 - 00:22

[quote name='LYNX' date='Sep 8 2007, 01:16 AM' post='59909']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 September 2007 - 00:28

[quote name='kalinbv' post='59910' date='Sep 8 2007, 01:22 AM'][quote name='LYNX' post='59909' date='Sep 8 2007, 01:16 AM']
И двата са добри-зависи от техническото им състояние в момента!
Вентиловия е по мощен и има по- малък разход на гориво,стария мотор е вече отживелица-след 3 години никой нема да се очарова от такава 124,докато мотор 606 запазва цената на автомобила!
Поне за сега!
[/qu
е как че вентиловия е по мощен?
136 срещу 147?[/quote]


Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!
  • 0

#9 kalinbv

kalinbv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 08 September 2007 - 00:34

Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!

я ги виж тт данните и на двата и тогава пак да говорим
даже ако може пусни линк и аз да погледна
ама съм сигурен 4е тд набира по бързо но ако знаеш линк да ги видиа и аз сте сам благодарско
  • 0

#10 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 10 September 2007 - 18:29

Качи се и карай за да усетиш въртящия момент и тягата салед 1700 оборота и ще разбереш защо ти казвам че е по развъртяна!
После се качи на оня 147 к.с. и си запали цигара докато набираш,...а,.... докато я изпушиш и може да одиш да зареждаш!


Абе преди няколко дена май бях отговорил тука, а сега не си виждам мнението. Както и да е...

Колега LYNX, просто не мога да се съглася с теб. Да, атмосферен двигател, още повече с ръчни скорости, създава усещане за по-голяма мощност при потегляне, но на практика, 300 Д (24-клапана) няма никакъв шанс срещу 300 турбодизел (12 клапана). Ако не вярваш, намирай един 300 Д 24-клапана и, като си дойда в БГ, да се дърпаме :)
Просто с автоматик и турбо потеглянето е малко по-плавно, но само след секунда се събужда звяра и политаме :)
А има и друго, което се проявява по време на движение и също създава впечатление за тромавост. Четвърта скорост е мноооого дълга (40-200 км/ч) и когато е на 4-та, просто няма как да набира. Обаче ръч на трета или кикдаун и гледай какво става :)

По другият момент - за запазването на цената, ми ще видим, но на мен ми се струва, че след още няколко години хората ще забравят, че въобще са съществували дизели без турбо :) В този смисъл, 300 д (24-клапана) е вече морално остарял, нищо, че иначе е доста по-модерен от 300 турбодизел ;)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 10 September 2007 - 22:49

аз пък не съм се возил в нито един от 2та, но ще дам аналогичен пример.
карал съм 250 дизел 20винтиловия113коня и имам 250турбо дизел10винтилов 126коня(напрактика са еднакви със 300Турбо и 300 24винтила, само дето са с 1 цилиндър по-малко), определено с моя ще разцепя винтиловия, определено. имам усещането че моя даже няма турбо дупка в малките предавки, на 1ва и 2ра нямаш време да усещаш, че идва време да слагаш 3та, а вече си на 100...докато се усетиш.
може пък този 20винтилов да е бил издухан, макарче мисля че беше ок.. по всички критерии
  • 0

#12 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Posted 11 September 2007 - 07:50

http://www.mbclub.ru...amp;model=12417 300td



http://www.mbclub.ru...amp;model=12412 300d
  • 0

#13 Mad_Bastard

Mad_Bastard

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Казват че няма нищо вечно на тоя свят ето че вече има и това е Мерцедес Е300D
  • Автомобил:
    W168 170 CDI, W124 200E, E124 300D, 410D

Posted 15 September 2007 - 22:49

хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор :):):)
  • 0

#14 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 17 September 2007 - 10:30

хм като заговорихте за разход мойта до морето ми даде 5.8/100км със скорост 120км/ч(E300 24V),а сега си продавам бензиновия бенц и ще си купувам 300TD.Някой да има представа колко гълта звяра??Че мене бензиновата ми харчи 12-14 OMV Super 100 не се търпи просто сипя за 20лв и утре пак за 20 може да е на 70 000км с всички екстри ама ще се лиша от тях .Освен ако няма алтернатива да и кача дизелов мотор :):):)


Е, с 300 турбодизел нямаш никакъв шанс да свалиш разхода дори и до 7/100, освен, ако не му сложиш ръчни скорости...
Сложи го 8-10/100 извънградско, 10-11/100 градско. Това е за комби. Лимузината е малко по-икономична, но и в двата случая най-много зависи от десния крак.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#15 Mad_Bastard

Mad_Bastard

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Казват че няма нищо вечно на тоя свят ето че вече има и това е Мерцедес Е300D
  • Автомобил:
    W168 170 CDI, W124 200E, E124 300D, 410D

Posted 19 September 2007 - 21:58

Абсолютно си прав!Пък и все пак е автомат по ясно е че ще ми гори повече от нормалното :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users