Проблем с паленето на 124 2.0
Started by perry, 07 Sep 2007 - 14:06:03
9 replies to this topic
#1
Posted 07 September 2007 - 14:06
Здравейте. Имам мерцедес 124 купе 2.0 91.г. Имам проблем с паленето когато е студена.Казаха ми че за първоначалното палене има 5-та дюза която може би не работи. Пробвах 5-тата дюза и действително не пръска, но и дадох ток на късо и работи.Това означава че не стига ток до нея.Чух че имало някакъв темперетурен датчик който одговарял точно за тази работа.Та вапроса ми е знае ли някой кой е този датчик, как изглежда и къде се намира за да го провера и него?
ПРОБЛЕМА РЕШЕН.
Зад акумолатора под предпазната кора зад компютера има две черни релета.До тях от дясно има едно по малко сивкаво набутано на долу на което от горната страна има бушон покрит с прозрачно капаче. Смених го понеже беше гръмнал и колата тръгна като нова.Пали от раз не се дави вече като е студена абе стана супер.
ПРОБЛЕМА РЕШЕН.
Зад акумолатора под предпазната кора зад компютера има две черни релета.До тях от дясно има едно по малко сивкаво набутано на долу на което от горната страна има бушон покрит с прозрачно капаче. Смених го понеже беше гръмнал и колата тръгна като нова.Пали от раз не се дави вече като е студена абе стана супер.
#2
Posted 07 September 2007 - 18:14
Здравейте. Имам мерцедес 124 купе 2.0 91.г. Имам проблем с паленето когато е студена.Казаха ми че за първоначалното палене има 5-та дюза която може би не работи. Пробвах 5-тата дюза и действително не пръска, но и дадох ток на късо и работи.Това означава че не стига ток до нея.Чух че имало някакъв темперетурен датчик който одговарял точно за тази работа.Та вапроса ми е знае ли някой кой е този датчик, как изглежда и къде се намира за да го провера и него?
Захранването на тази дюза идва от релето за бензиновата помпа/в частност от отделно реле на което пише Kaltstart-ако при теб го има/!
Управлението се подава от Ел.блок за двигателя-в зависимост от температурата на охл.течност!
'... но и дадох ток на късо'-какво означава това понятие-обясни!
Или и подаваш + или -/кое от двете?/
Или и пусна външно захранване-ако е така мери кое липсва!
Напиши по -подробно за да ти съдействаме!
#3
Posted 21 September 2007 - 17:50
Захранването на тази дюза идва от релето за бензиновата помпа/в частност от отделно реле на което пише Kaltstart-ако при теб го има/!
Управлението се подава от Ел.блок за двигателя-в зависимост от температурата на охл.течност!
'... но и дадох ток на късо'-какво означава това понятие-обясни!
Или и подаваш + или -/кое от двете?/
Или и пусна външно захранване-ако е така мери кое липсва!
Напиши по -подробно за да ти съдействаме!
Ток на късо, в смисъл подадох ток на дюзата директно от акумолатора. А това реле за Студеното палене къде се намира. Би ли ми обяснил как действа цялата система с това реле този Ел. блок помпата и дюзата.А щом влиза информация в този ел.блок от зависимост темперетурата на охл.течност значи трябва да има датчик да я отчита тази темперетура.
#4
Posted 01 November 2007 - 20:29
#5
Posted 01 November 2007 - 20:59
Погледни зад батерията,...колко черни релета имаш?
Ако са две,..на едното пише KPR 4 Zyl,...на другото Kalt start,..
Но мисля че си само с едно,... за бензиновата помпа и студения старт в един корпус!
Принципа е следния:
Температурния сензор подава инфо на компа,...той съответно го препраща на релето за бенз.помпа!
При стартер и ниска температура на охл.течност релето захранва пусковата дюза с +,...минуса е постоянен от обща клема с масите!
Провери кое немаш,...ако е маса,..по жицата,..по жицата и ще я откриеш!
Ако немаш +,..сменяш релето за бенз.помпа!
Успех!
Ако са две,..на едното пише KPR 4 Zyl,...на другото Kalt start,..
Но мисля че си само с едно,... за бензиновата помпа и студения старт в един корпус!
Принципа е следния:
Температурния сензор подава инфо на компа,...той съответно го препраща на релето за бенз.помпа!
При стартер и ниска температура на охл.течност релето захранва пусковата дюза с +,...минуса е постоянен от обща клема с масите!
Провери кое немаш,...ако е маса,..по жицата,..по жицата и ще я откриеш!
Ако немаш +,..сменяш релето за бенз.помпа!
Успех!
#6
Posted 02 November 2007 - 11:40
мдааааа...много полезно инфо!!!
..и при мен като е студено сутрин гасне, докато не позагрее на 60 градуса...много е досадно
124/92г./Е230
..и при мен като е студено сутрин гасне, докато не позагрее на 60 градуса...много е досадно
124/92г./Е230
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#7
Posted 05 November 2007 - 13:13
Здравей колега Антонио,
тва с до 60 градуса гасне на газ ли го прави или на бензин?
Поздрави,
-Николай
тва с до 60 градуса гасне на газ ли го прави или на бензин?
Поздрави,
-Николай
#8
Posted 08 November 2007 - 12:31
Благодаря на колегата LYNX че ми подсказа къде да търся проблема..
#9
Posted 08 November 2007 - 14:17
Здравей колега Антонио,
тва с до 60 градуса гасне на газ ли го прави или на бензин?
Поздрави,
-Николай
и на двете го прави..и газ и бензин.
...къде са тези релета???...скрити ли са някъде???...не ги открих
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#10
Posted 08 November 2007 - 17:30
Поздравления за колегата пери. Добри новини! ;-)
А колега антонио, навярно моторчето за празен ход иска почистване. Както и да се види запалителната система - свещи, кабели, капачка на делкото, палеца и не знам и аз още какво си. Може и да видиш дали са ти здрави маркучите за картерните газове дето са под въздушния филтър. Оправи проблема с работата на бензин първоначално а после трябва да се види и газта.
Иначе пали ли от първия път или и ти въртиш стартер по 4-5 пъти на студен двигател?
Поздрави,
-Николай
А колега антонио, навярно моторчето за празен ход иска почистване. Както и да се види запалителната система - свещи, кабели, капачка на делкото, палеца и не знам и аз още какво си. Може и да видиш дали са ти здрави маркучите за картерните газове дето са под въздушния филтър. Оправи проблема с работата на бензин първоначално а после трябва да се види и газта.
Иначе пали ли от първия път или и ти въртиш стартер по 4-5 пъти на студен двигател?
Поздрави,
-Николай
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users