W 140 грижи със скоростната кутияS300 TD
Започната от Sandeto, 07 сеп 2007 - 01:26:32
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 септември 2007 - 01:26
отдавна искам да пусна тази тема, но все забравям.
На "D" на скоростната кутия нямам проблеми - сменя плавно , не удря при смяната, но проблема се появява когато реша да включа на ограничителите (4; 3; 2;)
има някакъв механичен проблем, който блокира лоста и не може да влезе в тези ограничители.
Някакви идеи за причината ???????????????????????
На "D" на скоростната кутия нямам проблеми - сменя плавно , не удря при смяната, но проблема се появява когато реша да включа на ограничителите (4; 3; 2;)
има някакъв механичен проблем, който блокира лоста и не може да влезе в тези ограничители.
Някакви идеи за причината ???????????????????????
#2
Публикувано 07 септември 2007 - 07:00
Нали първо си целиш бедрото с лоста и после дърпаш към задника?Първо от позиция Д дърпаш в ляво и после сменяш.
.
#3
Публикувано 07 септември 2007 - 11:28
ДА
първо наляво и после надолу. Но въобще не иска да помръдне наляво
първо наляво и после надолу. Но въобще не иска да помръдне наляво
#4
Публикувано 07 септември 2007 - 12:36
Без да е запален двигателя пак ли е така?
#5
Публикувано 07 септември 2007 - 13:09
Да.
на диагностиката по каза някакъв механичен проблем, но диагностиката ми я правиха в Bosch и нещо не успяха да се свържат с главния път до pc-to, а през някакви заобикалки и за това не сам сигурен в тяхната преценка
на диагностиката по каза някакъв механичен проблем, но диагностиката ми я правиха в Bosch и нещо не успяха да се свържат с главния път до pc-to, а през някакви заобикалки и за това не сам сигурен в тяхната преценка
#6
Публикувано 07 септември 2007 - 17:32
Какво покаzа диагностиката,кой мотор и коя година е колата и с какви скорости е да знам какво да ровя? / 1994 5 speed???/
Има едно положение в което се троши една далаверка и лоста стои на директна,но реално е в лява позиция към 4 и не се мърда по в ляво колкото и да го напъваш,а и това не ти дава възможност да сменяш на долни предавки.Не се ли усеща ясно щракване на лоста не си е работа,много от тия модели го правят тоя номер.Кажи модела и да попрегледам.
Има едно положение в което се троши една далаверка и лоста стои на директна,но реално е в лява позиция към 4 и не се мърда по в ляво колкото и да го напъваш,а и това не ти дава възможност да сменяш на долни предавки.Не се ли усеща ясно щракване на лоста не си е работа,много от тия модели го правят тоя номер.Кажи модела и да попрегледам.
.
#7
Публикувано 09 септември 2007 - 18:15
Какво покаzа диагностиката,кой мотор и коя година е колата и с какви скорости е да знам какво да ровя? / 1994 5 speed???/
Има едно положение в което се троши една далаверка и лоста стои на директна,но реално е в лява позиция към 4 и не се мърда по в ляво колкото и да го напъваш,а и това не ти дава възможност да сменяш на долни предавки.Не се ли усеща ясно щракване на лоста не си е работа,много от тия модели го правят тоя номер.Кажи модела и да попрегледам.
Колата е 1997г. S 300 TD
От директната лоста не мръдва надясно. Сякаш има нещо което застава на пътя му и го спира
#8
Публикувано 09 септември 2007 - 19:53
Имаш един ограничител които в повечети случаи се троши и колата остава на 4,а не на директна.Махаше се скоростния лост с въртене обратно на часовниковата стрелка на 90 градуса,дърпаш и го вадиш,после се махаше дървенията................ма това ти го говоря по спомени.Май се откачаше нещо и под колата ма и за това не съм сигурен.Кажи какви кодове ти дава да го видиш що за проблем е това и къде се намира тая ситна гад.
.
#9
Публикувано 10 септември 2007 - 00:06
Трябва да изнамеря листовете от диагностиката, но да ти кажа, когато съм на директна си включва 5-та предавка.Специално съм следил за това
#10
Публикувано 10 септември 2007 - 00:45
Разбрах те,твоя проблем е точно тоя спирателен механизъм,твоя е блокирал и си е влюбил в директната предавка и не те пуска към четвърта.Само кажи кой код дава,че на тая гад не и знам именцето,да го видя кое е строшено и да го търся вече тук как се сменя tова,колко струва,подлежи ли на ремонт..............че проблема е ясне,но на английски как звучi не ми е ясно.
.
#11
Публикувано 10 септември 2007 - 01:02
Разбрах те,твоя проблем е точно тоя спирателен механизъм,твоя е блокирал и си е влюбил в директната предавка и не те пуска към четвърта.Само кажи кой код дава,че на тая гад не и знам именцето,да го видя кое е строшено и да го търся вече тук как се сменя tова,колко струва,подлежи ли на ремонт..............че проблема е ясне,но на английски как звучi не ми е ясно.
Floor Shift for Automatic Transmition
http://img257.images...iftlevergr7.jpg
#12
Публикувано 10 септември 2007 - 04:27
Снимки от 124,търся за 140 да го видя как е там,че май и аз съм на същия .............
http://pages.prodigy...one/BW_fgs.html
От цялото проучване става ясно,че има механизъм които се задвижва електрически които ти пречи да включиш на пета.Махаш дървото,махаш лоста и проверяваш всички връзки там,има и еди малки болчета които се развиват и падат сами,прегледай и тях.Това ми стана ясно от прочетеното за 2-3 минутки.Е го на ако ти се чете.
http://www.mercedess...ight=w140 shift
.
#13
Публикувано 10 септември 2007 - 11:54
Велик си !!!!!!!!!!!
понеже аз не отбирам много от коли, тази дървесина лесно ли пада или трябва да я напъвам
понеже аз не отбирам много от коли, тази дървесина лесно ли пада или трябва да я напъвам
#14
Публикувано 10 септември 2007 - 18:19
Никога не съм го махал това,но те съветвам да не го напъваш,че струва колкото една свясна W123 сама дървото.По форумите казват,че лесно се виждало кое и как е,но там още не съм се ровил.
.
#15
Публикувано 22 септември 2007 - 21:48
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни