На какъв автомобил карахте курсовете си?
Started by KoZmo, 05 Apr 2005 - 10:01:56
114 replies to this topic
#1
Posted 05 April 2005 - 10:01
Разкажете на каква кочина / кола карахте щофьорските курсове?
#2
Posted 06 April 2005 - 09:30
hehe tva me izkefi
az lichno sam gi karal na jigulator ako ne se luja LADA 2101 B)
i moito mnenie e che koito moje e po-dobre da se nauchi da kara koshnica
i posle vsichki avtomobili shete sa mu pesen
obratnoto e dosta zle
nadiavam se kato mi porasnat decata vse oshte da se namirat SOC avtomobili che i te da mogat da usetiat trupkata
az lichno sam gi karal na jigulator ako ne se luja LADA 2101 B)
i moito mnenie e che koito moje e po-dobre da se nauchi da kara koshnica
i posle vsichki avtomobili shete sa mu pesen
obratnoto e dosta zle
nadiavam se kato mi porasnat decata vse oshte da se namirat SOC avtomobili che i te da mogat da usetiat trupkata
#3
Posted 11 April 2005 - 17:30
Май е най-добре да караш на някоя руска машина (поне баща ми така разправя) иначе няма да усетиш тръпката - мириса на бензин, хъркащите скорости....
#4
Posted 17 April 2005 - 14:26
Верно е хубава тема...
Карах курсовете на москвич - от тези с шестоъгълните фарове, градско харчеше между 16 и 20 на 100, но пък на старта никой не можеше да ме скъса (88ма година), а точно за изпита го смениха с някакъв друг като стигнах до естакадата и трябваше да дръпна ръчната... оказа се , че тя си е била дръпната, но никой не усети, взех го безаварийно изпита - от пръв път. Както и другите три пред КАТ - за категориите М, С и накрая А
Карах курсовете на москвич - от тези с шестоъгълните фарове, градско харчеше между 16 и 20 на 100, но пък на старта никой не можеше да ме скъса (88ма година), а точно за изпита го смениха с някакъв друг като стигнах до естакадата и трябваше да дръпна ръчната... оказа се , че тя си е била дръпната, но никой не усети, взех го безаварийно изпита - от пръв път. Както и другите три пред КАТ - за категориите М, С и накрая А
#5
Posted 18 April 2005 - 22:48
Аз на Mercedes w124/200D широка лайсна !
#6
Posted 02 May 2005 - 09:18
Мдаааа на Жигули 110...
Съединителят беше сдал багажа и отделяше на 3-4 см натискане...
Май и предницата беше лего разчектата и ядеше гумите...
Взех книжката от първия път!
Съединителят беше сдал багажа и отделяше на 3-4 см натискане...
Май и предницата беше лего разчектата и ядеше гумите...
Взех книжката от първия път!
#8
Posted 26 June 2005 - 12:37
А аз щях на 190-ка...
Ама се объркаха нещата, и айде и аз на Лада 5-чка
Ама се объркаха нещата, и айде и аз на Лада 5-чка
#9
Posted 03 July 2005 - 08:05
аз пък на 2107 една такава вишневка, дет много неможеше да върви...
#10
Posted 14 September 2005 - 10:55
аз пък на една Джета с широките брони
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#11
Posted 11 November 2005 - 15:55
на сеат толедо дизел беше много поддържан и лесен за каране
#12
Posted 21 November 2005 - 18:59
Категория В и М 1984 на ВАЗ 2101 от раз категория С и Ткт 1989 на ГАС 64 от раз пак
#13
Posted 29 December 2005 - 16:33
ВАЗ 2101 зелен 1988 год. С тая кола не съм имал никакви проблеми с успоредното паркиране
MB W210 E230
#14
Posted 23 February 2006 - 21:09
а аз на MB 190D с 4 скорости-мн добре поддържана, иначе ми е връсник -1986. Лада съм карал и не искам да се качвам на подобен автомобил-ни спира, ни върви и има едно гадно странично клатене, и е тясна
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#15
Posted 23 February 2006 - 22:51
А бре Дезки на кой му се качва на Лада след Мерцедеса аз на MB 190D с 4 скорости-мн добре поддържана, иначе ми е връсник -1986. Лада съм карал и не искам да се качвам на подобен автомобил-ни спира, ни върви и има едно гадно странично клатене, и е тясна
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users