Към съдържанието

  •  

Снимка

Нагар по дюзата на парви цилиндър!моля за мнение!


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 naglia

naglia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Град:СТАРА ЗАГОРА

Публикувано 05 септември 2007 - 12:39

Здравеите! От 4 месеца насам карам Е 270 цди комби 2001 година!Като цяло сам много доволем от колата като возия,разход и бързина. Вчера си махнах кората над двигателя и какво да гледам нагар от масло и нафта около цялата дюза!Исчагарках го и при запален двигател почна да саска нещо от дюзата!Махнах пак кората и какво да гледам саска въздух от дюзата сас сила като от компресор за помпене на гумите!Дифтунга за смяна най вероятно но все пак.
От тогава колата почна да пуши повече и саответно да гори повечко.

Въпросът ми е: Ако колата се кара така известно време може ли да се прецака нещо по сериозно?В понеделник влизам в сервиз но дотогава ми трябва колата!

Предварително благодаря за отговорите!
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 септември 2007 - 13:02

Прегрявал ли си колата?
Защото аз имах подобен проблем на един дизел, не е от марката, при който след смяна на термостат не е бяха обезвъздушили както трябва.
В града не ми го направи този новер, но като се качвах за Смолян по байрите заргя да си е..е ма...ка, след като отворих капака забелязах същото нещо, влажна дюза и съскане от първи цилиндър. Обезвъздуших е няколко пъти докато стигнах до Смолян, после на връщане никакъв проблем. Питах един познат майстор и ми каза нищо да не сменям, че това било нормално когато при такъв момент. От тогава не съм имал никакъв проблем и все още е карам печката, само тогава след случката напълних резервоара до горе и сложих добавчича и всичко беше ОК.
Моя съвет е, карай е, но гледай къде ти е температурата, защото може да не е била обезвъздушена както трябва и ти да си е карал така доста време, че да хване нагар.
  • 0

logo-600-1002.png


#3 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 септември 2007 - 13:26

Здравеите! От 4 месеца насам карам Е 270 цди комби 2001 година!Като цяло сам много доволем от колата като возия,разход и бързина. Вчера си махнах кората над двигателя и какво да гледам нагар от масло и нафта около цялата дюза!Исчагарках го и при запален двигател почна да саска нещо от дюзата!Махнах пак кората и какво да гледам саска въздух от дюзата сас сила като от компресор за помпене на гумите!Дифтунга за смяна най вероятно но все пак.
От тогава колата почна да пуши повече и саответно да гори повечко.

Въпросът ми е: Ако колата се кара така известно време може ли да се прецака нещо по сериозно?В понеделник влизам в сервиз но дотогава ми трябва колата!

Предварително благодаря за отговорите!



Нищо няма да му стане на двигателя-по възможно е да запече дюзата и да се озорят докато я вадят!

И без тва ще ходиш на сервиз-смени дихтунгите и на другите дюзи!

Късмет!
  • 0

#4 naglia

naglia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Град:СТАРА ЗАГОРА

Публикувано 05 септември 2007 - 13:56

Благодаря за бързите отговори!

grosmaster колата не е прегрявана!

Ще сменя всички дихтунги за да няма проблеми за напред!
  • 0

#5 Hauk

Hauk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 05 септември 2007 - 18:29

хм... най ама най лошото което може да ти се случи е да прегори мястото където ляга дюзата - следва райбероване иначе няма уплътняване... та с две думи това е ремонт който следва да ти се направи незабавно т.е. още в следващите дни ходи на майстор. за останалите дюзи - по добре да не ги пипат ако няма проблем!!! успех
  • 0

#6 tdd2003

tdd2003

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 септември 2007 - 20:09

хм... най ама най лошото което може да ти се случи е да прегори мястото където ляга дюзата - следва райбероване иначе няма уплътняване... та с две думи това е ремонт който следва да ти се направи незабавно т.е. още в следващите дни ходи на майстор. за останалите дюзи - по добре да не ги пипат ако няма проблем!!! успех

Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХ
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 септември 2007 - 21:54

Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХ



Тва е CDI бе пич,

независимо на колко километри е автомобила тези неприятности с неуплътняване на дюзите са често срещана повреда-технологично решение!
При предишните горивовпръскващи системи с горивонагнетателна помпа тази неизправност почти не съществува!
В случая няма нужда колегата да се товари с нови разпръсквачи,а и тези дюзи не им се прави реглаж като на по старите!
Просто се отстранява повредата и както казва колегата Hauk -се проверяват леглата на дюзите за деформация,....ама и това си има оправия/фрези.зачистващи дорници,и др пособия!
И после забравяш за това за поне 50.000км/Даймлер Крайслер препоръчва тази операция да се прави профилактично през 60.000км!/
  • 0

#8 Hauk

Hauk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 05 септември 2007 - 21:56

Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХ


дюзата е доста скъп елемент в тоя мотор. доколкото знам ремонт на дюзи правят само в пловдив. иначе да не ви се налага да си купувате нова - рециклирана от Bosch струва около 500 лв. от Балкан стар - около 800 бройката а втора употреба - 250 (без гаранция) В Балкан стар разпръсквачи не сменят на CDI дюзи. DCI na nad 500 000 km ми се иска да видя - по рано сдават багажа според мен :)
  • 0

#9 scorppione

scorppione

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 14 септември 2007 - 23:53

здравеете,аз имам проблем с юзите на cdi,блика навта в изобилие.моля хаук да ми опи6е как и с какви раибери е оправил леглата.колега с1м.приемам жсякакжи с1вети.благодаря ви предварително :4036:
  • 0

#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 септември 2007 - 00:19

здравеете,аз имам проблем с юзите на cdi,блика навта в изобилие.моля хаук да ми опи6е как и с какви раибери е оправил леглата.колега с1м.приемам жсякакжи с1вети.благодаря ви предварително :4036:



Абе Скорпионе с кво пишеш бе-нищо не ти се разбира?!

'с юзите на cdi,блика навта в изобилие'

от къде блика тая нафта-от леглата излиза едно друго говно!
Нафтата може да е само от линията за обратно гориво!
Иди в СуперДизел и си готов!
  • 0

#11 scorppione

scorppione

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 15 септември 2007 - 07:09

извиняваи llinx,горивна емулсия.а тоя ремонт го правя аз.сори за неразбираемото писане от моя страна.проблема ще си го разреша.но реших да пробжам в форума.
  • 0

#12 to4nia

to4nia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Мнения:

Публикувано 15 септември 2007 - 07:44

По мое наблюдение дюзите на CDI-то започват да издават фронта към 180-200к даже да се кара и със супер нафта.Компютарната д-ка не лови проблема ако са в начална фаза ,но започва д-ля да пропушва черен дим даже и при нормално каране!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни