Нагар по дюзата на парви цилиндър!моля за мнение!
Започната от naglia, 05 сеп 2007 - 12:39:59
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 септември 2007 - 12:39
Здравеите! От 4 месеца насам карам Е 270 цди комби 2001 година!Като цяло сам много доволем от колата като возия,разход и бързина. Вчера си махнах кората над двигателя и какво да гледам нагар от масло и нафта около цялата дюза!Исчагарках го и при запален двигател почна да саска нещо от дюзата!Махнах пак кората и какво да гледам саска въздух от дюзата сас сила като от компресор за помпене на гумите!Дифтунга за смяна най вероятно но все пак.
От тогава колата почна да пуши повече и саответно да гори повечко.
Въпросът ми е: Ако колата се кара така известно време може ли да се прецака нещо по сериозно?В понеделник влизам в сервиз но дотогава ми трябва колата!
Предварително благодаря за отговорите!
От тогава колата почна да пуши повече и саответно да гори повечко.
Въпросът ми е: Ако колата се кара така известно време може ли да се прецака нещо по сериозно?В понеделник влизам в сервиз но дотогава ми трябва колата!
Предварително благодаря за отговорите!
#2
Публикувано 05 септември 2007 - 13:02
Прегрявал ли си колата?
Защото аз имах подобен проблем на един дизел, не е от марката, при който след смяна на термостат не е бяха обезвъздушили както трябва.
В града не ми го направи този новер, но като се качвах за Смолян по байрите заргя да си е..е ма...ка, след като отворих капака забелязах същото нещо, влажна дюза и съскане от първи цилиндър. Обезвъздуших е няколко пъти докато стигнах до Смолян, после на връщане никакъв проблем. Питах един познат майстор и ми каза нищо да не сменям, че това било нормално когато при такъв момент. От тогава не съм имал никакъв проблем и все още е карам печката, само тогава след случката напълних резервоара до горе и сложих добавчича и всичко беше ОК.
Моя съвет е, карай е, но гледай къде ти е температурата, защото може да не е била обезвъздушена както трябва и ти да си е карал така доста време, че да хване нагар.
Защото аз имах подобен проблем на един дизел, не е от марката, при който след смяна на термостат не е бяха обезвъздушили както трябва.
В града не ми го направи този новер, но като се качвах за Смолян по байрите заргя да си е..е ма...ка, след като отворих капака забелязах същото нещо, влажна дюза и съскане от първи цилиндър. Обезвъздуших е няколко пъти докато стигнах до Смолян, после на връщане никакъв проблем. Питах един познат майстор и ми каза нищо да не сменям, че това било нормално когато при такъв момент. От тогава не съм имал никакъв проблем и все още е карам печката, само тогава след случката напълних резервоара до горе и сложих добавчича и всичко беше ОК.
Моя съвет е, карай е, но гледай къде ти е температурата, защото може да не е била обезвъздушена както трябва и ти да си е карал така доста време, че да хване нагар.
#3
Публикувано 05 септември 2007 - 13:26
Здравеите! От 4 месеца насам карам Е 270 цди комби 2001 година!Като цяло сам много доволем от колата като возия,разход и бързина. Вчера си махнах кората над двигателя и какво да гледам нагар от масло и нафта около цялата дюза!Исчагарках го и при запален двигател почна да саска нещо от дюзата!Махнах пак кората и какво да гледам саска въздух от дюзата сас сила като от компресор за помпене на гумите!Дифтунга за смяна най вероятно но все пак.
От тогава колата почна да пуши повече и саответно да гори повечко.
Въпросът ми е: Ако колата се кара така известно време може ли да се прецака нещо по сериозно?В понеделник влизам в сервиз но дотогава ми трябва колата!
Предварително благодаря за отговорите!
Нищо няма да му стане на двигателя-по възможно е да запече дюзата и да се озорят докато я вадят!
И без тва ще ходиш на сервиз-смени дихтунгите и на другите дюзи!
Късмет!
#4
Публикувано 05 септември 2007 - 13:56
Благодаря за бързите отговори!
grosmaster колата не е прегрявана!
Ще сменя всички дихтунги за да няма проблеми за напред!
grosmaster колата не е прегрявана!
Ще сменя всички дихтунги за да няма проблеми за напред!
#5
Публикувано 05 септември 2007 - 18:29
хм... най ама най лошото което може да ти се случи е да прегори мястото където ляга дюзата - следва райбероване иначе няма уплътняване... та с две думи това е ремонт който следва да ти се направи незабавно т.е. още в следващите дни ходи на майстор. за останалите дюзи - по добре да не ги пипат ако няма проблем!!! успех
#6
Публикувано 05 септември 2007 - 20:09
Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХхм... най ама най лошото което може да ти се случи е да прегори мястото където ляга дюзата - следва райбероване иначе няма уплътняване... та с две думи това е ремонт който следва да ти се направи незабавно т.е. още в следващите дни ходи на майстор. за останалите дюзи - по добре да не ги пипат ако няма проблем!!! успех
#7
Публикувано 05 септември 2007 - 21:54
Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХ
Тва е CDI бе пич,
независимо на колко километри е автомобила тези неприятности с неуплътняване на дюзите са често срещана повреда-технологично решение!
При предишните горивовпръскващи системи с горивонагнетателна помпа тази неизправност почти не съществува!
В случая няма нужда колегата да се товари с нови разпръсквачи,а и тези дюзи не им се прави реглаж като на по старите!
Просто се отстранява повредата и както казва колегата Hauk -се проверяват леглата на дюзите за деформация,....ама и това си има оправия/фрези.зачистващи дорници,и др пособия!
И после забравяш за това за поне 50.000км/Даймлер Крайслер препоръчва тази операция да се прави профилактично през 60.000км!/
#8
Публикувано 05 септември 2007 - 21:56
Кофтито е че ги купуваме тези помляни от каране дизели и после си блъскаме главите и си клатим джобовете...Тая кола ще е минимум на 500 000км, тъй че отивай в грамотен сервиз и прави пълна профилактика на горивната система включително със смяна на разпръсквачи и регулиране на дюзите. За останалото компютъра си знае работата...УСПЕХ
дюзата е доста скъп елемент в тоя мотор. доколкото знам ремонт на дюзи правят само в пловдив. иначе да не ви се налага да си купувате нова - рециклирана от Bosch струва около 500 лв. от Балкан стар - около 800 бройката а втора употреба - 250 (без гаранция) В Балкан стар разпръсквачи не сменят на CDI дюзи. DCI na nad 500 000 km ми се иска да видя - по рано сдават багажа според мен
#9
Публикувано 14 септември 2007 - 23:53
здравеете,аз имам проблем с юзите на cdi,блика навта в изобилие.моля хаук да ми опи6е как и с какви раибери е оправил леглата.колега с1м.приемам жсякакжи с1вети.благодаря ви предварително
#10
Публикувано 15 септември 2007 - 00:19
здравеете,аз имам проблем с юзите на cdi,блика навта в изобилие.моля хаук да ми опи6е как и с какви раибери е оправил леглата.колега с1м.приемам жсякакжи с1вети.благодаря ви предварително
Абе Скорпионе с кво пишеш бе-нищо не ти се разбира?!
'с юзите на cdi,блика навта в изобилие'
от къде блика тая нафта-от леглата излиза едно друго говно!
Нафтата може да е само от линията за обратно гориво!
Иди в СуперДизел и си готов!
#11
Публикувано 15 септември 2007 - 07:09
извиняваи llinx,горивна емулсия.а тоя ремонт го правя аз.сори за неразбираемото писане от моя страна.проблема ще си го разреша.но реших да пробжам в форума.
#12
Публикувано 15 септември 2007 - 07:44
По мое наблюдение дюзите на CDI-то започват да издават фронта към 180-200к даже да се кара и със супер нафта.Компютарната д-ка не лови проблема ако са в начална фаза ,но започва д-ля да пропушва черен дим даже и при нормално каране!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни