Това е F400 Carving. Концепта е от преди 4-5 години, ако не се лъжа...
Интересното при него е особената технология на накланяне на колелата в завой, която позволява да се постигат много високи странични ускорения, без да се губи стабилността на автомобила.
Колелата се накланят до 20°. Увеличението на допустимото страничното ускорение е до 30% (до 1,28 g). Специалното хидропневматично окачване позволява още спирачният път от 100 км/ч да се скъси с цели 5 м.
Ето още малко снимки



Гумите на F400 Carving са не по-малко уникални. Те са специална разработка на Pirelli, с асиметрична контактна повърхност. При движение направо, гумите контактуват с пътя само с външната (по посока на движението) част, която е от твърда гума, за намаляване на шума, висока скорост и икономия. В завой или спиране, когато гумите се накланят, в контакт с пътя влиза и вътрешната част на гумата, която е от смес с особено високо сцепление с пътя.
