Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

проблем със 190епридърпване при висока скорост


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 02 September 2007 - 20:04

Здравейте ! Имам проблем с моята 190-ка. При висока скорост ( над 120 км/ч. ) на бензин започва да предърпва и като цяло се държи малко спънато. Преди седмица смених горивния филтър и колата заработи перфектно за 3-4 дена след което започна да прави същете номера. Преди година ходих на елкон защото гаснеше на бензин и не искаще да запали. Тогава ми казаха че не ми е наред пневморегулатора. Без да сменям нищо колата сле време спря да гасне. Възможно ли е тея проблеми да се от него или от бензинивета помпа струва ми се , че звукът и е малко по дрезгав?
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 September 2007 - 20:51

A на газ как е?
  • 0

#3 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 02 September 2007 - 21:43

A на газ как е?

на газ върви супер
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 September 2007 - 22:03

Това над 120 което го казваш че става има ли значение на коя скорост е колата.А тя всъщност с колко скорости е?
  • 0

#5 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 02 September 2007 - 22:15

[quote name='W123' date='Sep 2 2007, 11:03 PM' post='58953']
Това над 120 което го казваш че става има ли значение на коя скорост е колата.А тя всъщност с колко скорости е?
[/quс
с 4 скорости е . прави го когато карам на 4-та с около 120 и подам газ. случвало ми се е и при укорение на по малка предавка когато наближи 5000 оборота
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 03 September 2007 - 00:20

Я пробвай следното-запомни над колко оборота го прави на 4-та (над 120 незнам колко са на твойта кола) и пробвай да я държиш на 3-та в тези обороти да видим дали пак го прави номера.После кажи какво става...
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 03 September 2007 - 07:49

Здравейте ! Имам проблем с моята 190-ка. При висока скорост ( над 120 км/ч. ) на бензин започва да предърпва и като цяло се държи малко спънато. Преди седмица смених горивния филтър и колата заработи перфектно за 3-4 дена след което започна да прави същете номера. Преди година ходих на елкон защото гаснеше на бензин и не искаще да запали. Тогава ми казаха че не ми е наред пневморегулатора. Без да сменям нищо колата сле време спря да гасне. Възможно ли е тея проблеми да се от него или от бензинивета помпа струва ми се , че звукът и е малко по дрезгав?




сменяй помпата!
  • 0

#8 Didomb

Didomb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse

Posted 03 September 2007 - 08:44

А мнение за такъв проблем:при движение с постоянна скорост(пак на бензин)да речем с около 2500-3000 об.,като отпусна педала на газта,колата първо дръпва рязко напред и чак след това започва да намаля.Не винаги го прави,но не е приятно.Сетих се за проблема след като видях тази тема.А иначе на газ си е добре.
  • 0
W124 260E 122Kw

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 03 September 2007 - 09:06

А мнение за такъв проблем:при движение с постоянна скорост(пак на бензин)да речем с около 2500-3000 об.,като отпусна педала на газта,колата първо дръпва рязко напред и чак след това започва да намаля.Не винаги го прави,но не е приятно.Сетих се за проблема след като видях тази тема.А иначе на газ си е добре.




Натегнато ти е жилото за газта-виж свободния му ход и дали при отпуснато положение се натиска шалтера за принудителен празен ход!
Провери и двете пружини на лостовата система!
  • 0

#10 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 03 September 2007 - 11:57

Я пробвай следното-запомни над колко оборота го прави на 4-та (над 120 незнам колко са на твойта кола) и пробвай да я държиш на 3-та в тези обороти да видим дали пак го прави номера.После кажи какво става...

Здравейте. Днес пак я пробвах. Първите 20 км. придърпването почти не се усещаше , но след това стана ужасно на 2-ра скорост при около 4000 оборота, на 3-та при 3500, а на 4 при 3000 оборота.
  • 0

#11 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 03 September 2007 - 12:11

Здравейте. Днес пак я пробвах. Първите 20 км. придърпването почти не се усещаше , но след това стана ужасно на 2-ра скорост при около 4000 оборота, на 3-та при 3500, а на 4 при 3000 оборота.




помпата!
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 September 2007 - 13:24

ммм даа, не ти стига налягане. виж кво ти пише Линкс, отпреди няколко поста са пак.
  • 0

#13 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 03 September 2007 - 19:39

смених помпата. успях да я пробвам само 10-ина км. пак е спъната, леко придърпва и не можах да вдигна повече от 130 км./ч.
  • 0

#14 todoreftimov

todoreftimov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 04 September 2007 - 15:34

Днес отделих няколко часа и успях да открия причината за лекото придърпване което остана след смяната на помпата.
Сцепил се е П-образния маркуч под инжекцията. Смених го и сега всичко е наред. Благодаря ви за времето което ми отделихте.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users