проблем със 190епридърпване при висока скорост
Started by todoreftimov, 02 Sep 2007 - 20:04:51
13 replies to this topic
#1
Posted 02 September 2007 - 20:04
Здравейте ! Имам проблем с моята 190-ка. При висока скорост ( над 120 км/ч. ) на бензин започва да предърпва и като цяло се държи малко спънато. Преди седмица смених горивния филтър и колата заработи перфектно за 3-4 дена след което започна да прави същете номера. Преди година ходих на елкон защото гаснеше на бензин и не искаще да запали. Тогава ми казаха че не ми е наред пневморегулатора. Без да сменям нищо колата сле време спря да гасне. Възможно ли е тея проблеми да се от него или от бензинивета помпа струва ми се , че звукът и е малко по дрезгав?
#2
Posted 02 September 2007 - 20:51
A на газ как е?
#3
Posted 02 September 2007 - 21:43
на газ върви суперA на газ как е?
#4
Posted 02 September 2007 - 22:03
Това над 120 което го казваш че става има ли значение на коя скорост е колата.А тя всъщност с колко скорости е?
#5
Posted 02 September 2007 - 22:15
[quote name='W123' date='Sep 2 2007, 11:03 PM' post='58953']
Това над 120 което го казваш че става има ли значение на коя скорост е колата.А тя всъщност с колко скорости е?
[/quс
с 4 скорости е . прави го когато карам на 4-та с около 120 и подам газ. случвало ми се е и при укорение на по малка предавка когато наближи 5000 оборота
Това над 120 което го казваш че става има ли значение на коя скорост е колата.А тя всъщност с колко скорости е?
[/quс
с 4 скорости е . прави го когато карам на 4-та с около 120 и подам газ. случвало ми се е и при укорение на по малка предавка когато наближи 5000 оборота
#6
Posted 03 September 2007 - 00:20
Я пробвай следното-запомни над колко оборота го прави на 4-та (над 120 незнам колко са на твойта кола) и пробвай да я държиш на 3-та в тези обороти да видим дали пак го прави номера.После кажи какво става...
#7
Posted 03 September 2007 - 07:49
Здравейте ! Имам проблем с моята 190-ка. При висока скорост ( над 120 км/ч. ) на бензин започва да предърпва и като цяло се държи малко спънато. Преди седмица смених горивния филтър и колата заработи перфектно за 3-4 дена след което започна да прави същете номера. Преди година ходих на елкон защото гаснеше на бензин и не искаще да запали. Тогава ми казаха че не ми е наред пневморегулатора. Без да сменям нищо колата сле време спря да гасне. Възможно ли е тея проблеми да се от него или от бензинивета помпа струва ми се , че звукът и е малко по дрезгав?
сменяй помпата!
#8
Posted 03 September 2007 - 08:44
А мнение за такъв проблем:при движение с постоянна скорост(пак на бензин)да речем с около 2500-3000 об.,като отпусна педала на газта,колата първо дръпва рязко напред и чак след това започва да намаля.Не винаги го прави,но не е приятно.Сетих се за проблема след като видях тази тема.А иначе на газ си е добре.
W124 260E 122Kw
#9
Posted 03 September 2007 - 09:06
А мнение за такъв проблем:при движение с постоянна скорост(пак на бензин)да речем с около 2500-3000 об.,като отпусна педала на газта,колата първо дръпва рязко напред и чак след това започва да намаля.Не винаги го прави,но не е приятно.Сетих се за проблема след като видях тази тема.А иначе на газ си е добре.
Натегнато ти е жилото за газта-виж свободния му ход и дали при отпуснато положение се натиска шалтера за принудителен празен ход!
Провери и двете пружини на лостовата система!
#10
Posted 03 September 2007 - 11:57
Здравейте. Днес пак я пробвах. Първите 20 км. придърпването почти не се усещаше , но след това стана ужасно на 2-ра скорост при около 4000 оборота, на 3-та при 3500, а на 4 при 3000 оборота.Я пробвай следното-запомни над колко оборота го прави на 4-та (над 120 незнам колко са на твойта кола) и пробвай да я държиш на 3-та в тези обороти да видим дали пак го прави номера.После кажи какво става...
#11
Posted 03 September 2007 - 12:11
Здравейте. Днес пак я пробвах. Първите 20 км. придърпването почти не се усещаше , но след това стана ужасно на 2-ра скорост при около 4000 оборота, на 3-та при 3500, а на 4 при 3000 оборота.
помпата!
#12
Posted 03 September 2007 - 13:24
ммм даа, не ти стига налягане. виж кво ти пише Линкс, отпреди няколко поста са пак.
#13
Posted 03 September 2007 - 19:39
смених помпата. успях да я пробвам само 10-ина км. пак е спъната, леко придърпва и не можах да вдигна повече от 130 км./ч.
#14
Posted 04 September 2007 - 15:34
Днес отделих няколко часа и успях да открия причината за лекото придърпване което остана след смяната на помпата.
Сцепил се е П-образния маркуч под инжекцията. Смених го и сега всичко е наред. Благодаря ви за времето което ми отделихте.
Сцепил се е П-образния маркуч под инжекцията. Смених го и сега всичко е наред. Благодаря ви за времето което ми отделихте.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users