
C 220 CDI-99хидравлични повдигачи
Започната от sas, 02 сеп 2007 - 17:55:42
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 септември 2007 - 17:55
Здравейте мочета.Нов съм в този форум,а той е доста интересен,имам в предвид,че има доста полезни неща стига да не те мързи да четеш.Имам питане относно хидравличните повдигачи на С 220 CDI 99 г.При всяко стартиране сутрин започват да чукат около 5 сек.и спират.Понякога при топъл двигател също чукат от време на време.Възможно ли е от маслото да чукат или са вече за смяна.Маслото е сменено преди 6 000 км. и е Мобил 10х40.Благодаря предварително на всички отзовали се.
#2
Публикувано 02 септември 2007 - 20:48
На служебното, дето не се знае пробега се слага само 0W30, май му гъсто това 10W40


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#3
Публикувано 03 септември 2007 - 19:27
Днес в един сервиз ми казаха,че на Ауди А6-99г. слагат 5W40 понеже било помпа дюза,дори и при по-износен двигател.Така го давали по каталог.На вратата на моята кола намерих табелка от смяна на масло от 2005 г.на която пише,че е слагано масло 5w40.CDI-то нали е помпа-дюза или греша.На служебното, дето не се знае пробега се слага само 0W30, май му гъсто това 10W40
#4
Публикувано 04 септември 2007 - 13:25
ето малко четиво:
http://www.mbclub.bg...p?showtopic=393
Mercedes Benz Engine oil recommendations
http://www.whnet.com/4x4/oil.html
гледай на етикета на твойто масло да пише 229.31 или 229.3 имаш в по-горния линк самите марки на повечето популярни производители
иначе тука: http://www.castrol.c...ntentId=6004926
Empfehlung 1
EDGE 0W-30
Empfehlung 2
EDGE Formula RS 0W-40
Empfehlung 3
Castrol GTD Magnatec 5W-40
или това на Liqui-Moly: http://www.liqui-mol.../index_oiltable може да са ти полезни
http://www.mbclub.bg...p?showtopic=393
Mercedes Benz Engine oil recommendations
http://www.whnet.com/4x4/oil.html
гледай на етикета на твойто масло да пише 229.31 или 229.3 имаш в по-горния линк самите марки на повечето популярни производители
иначе тука: http://www.castrol.c...ntentId=6004926
Empfehlung 1
EDGE 0W-30
Empfehlung 2
EDGE Formula RS 0W-40
Empfehlung 3
Castrol GTD Magnatec 5W-40
или това на Liqui-Moly: http://www.liqui-mol.../index_oiltable може да са ти полезни


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#5
Публикувано 04 септември 2007 - 14:12
благодаря много за инфото.Мисля,че ще се спра на Кастрол.Имам още около 2000 да карам със старото,но сигурно ще го сменя по-рано.Ще пиша за роблема след това.ето малко четиво:
http://www.mbclub.bg...p?showtopic=393
Mercedes Benz Engine oil recommendations
http://www.whnet.com/4x4/oil.html
гледай на етикета на твойто масло да пише 229.31 или 229.3 имаш в по-горния линк самите марки на повечето популярни производители
иначе тука: http://www.castrol.c...ntentId=6004926
Empfehlung 1
EDGE 0W-30
Empfehlung 2
EDGE Formula RS 0W-40
Empfehlung 3
Castrol GTD Magnatec 5W-40
или това на Liqui-Moly: http://www.liqui-mol.../index_oiltable може да са ти полезни
#6
Публикувано 04 септември 2007 - 14:36
благодаря много за инфото.Мисля,че ще се спра на Кастрол.Имам още около 2000 да карам със старото,но сигурно ще го сменя по-рано.Ще пиша за роблема след това.
Castrol минава за едно от най-върховите масла, обаче заради това и високата си цена в БГ е с много съмнителен произход, като така рискуваш сериозна повреда на двигателя. от дискусиите тука във форума Mobil набира все повече положителни оценки, даже и аз мисля следващата смяна да е с такова. Досега карам с Motul. Може и Liqui-Moly да сипеш
http://www.liquimoly...el=7927#results.
Ето го мобил-а като цени: http://209.85.135.10...n...t=clnk&cd=3
Моля някой по-разбиращ колега да му каже нещо повече на човека за тея повдигачи, че въртехме (даже не много, и то само аз май) и... пак на темата с маслата, дето има толкова изписано. Според мене 90% им е рано за смяна, най-вероятната причина е маслото. Иначе цени, майстори и подводни камъни при смяната

Ама и аз като на доклад за училище се старая за шестица, сигурно щото вече втори ден не ми се работи, откакто съм на работа след морето


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#7
Публикувано 04 септември 2007 - 15:45
Ами незнам,понеже съм с Мобил и го има проблема,и щом казваш,че е рано за смяна на повдигачи то значи ,че е некачествено маслото или наистина повдигачите са за смяна.Незнам.
Ако някой има мнение нека го сподели.Възможно ли е ако сложа 5W40, а не 10w40 да се оправи.]
Ако някой има мнение нека го сподели.Възможно ли е ако сложа 5W40, а не 10w40 да се оправи.]
#8
Публикувано 04 септември 2007 - 16:21
Ето 1 тема, ако не си я чел: http://www.mbclub.bg...?showtopic=5721 Работата е там, че не марката, а вискозитета на маслото играе роля за тракането. При студен старт, колкото е по тънко маслото (по-малко първото число 10, 5, 0 ), толкова по-лесно пълни повдигача и тракането спира. Аз карам с 15W50, демек още по-гъсто от 10, и леко причукват сутрин, затова мисля да сменя с по-течливо, още повече че следва зимния сезон, когато маслата почти замръзват през нощта


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#9
Публикувано 05 септември 2007 - 15:21
съгласен съм с това което пишеш.Ще пробвам с Мобил 5W40 пък каквото стане.Ще пиша като го сменя.Благодаря,че помогна с каквото можеш.Дочуване.
#10
Публикувано 05 септември 2007 - 23:44
слагай тънкото масло, това което си замислил. каквото и да вземеш, гледай отзад на кутията да пише поне MB 229.3 или MB229.31
сложи това масло и ако след 200км не спре тракането на студено, тогава обмисляй смяна на повдигачи.
сложи това масло и ако след 200км не спре тракането на студено, тогава обмисляй смяна на повдигачи.
#11
Публикувано 10 септември 2007 - 17:56
защо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....
#12
Публикувано 10 септември 2007 - 22:59
хм, защо ли? доколкото помня, ти беше разбирача по маслата и повдигачите, пък питаш-защо???защо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....
#13
Публикувано 11 септември 2007 - 14:23
именно,според разбирачи като теб тябва да е минерално.....аз знам защо,обясни на хората които взимат 15w за минерално масло...хм, защо ли? доколкото помня, ти беше разбирача по маслата и повдигачите, пък питаш-защо???
#14
Публикувано 11 септември 2007 - 15:55
Темата изцяло премина в обсъждане на моторни масла!
И аз да кажа нещо:
Разликата между минералните и синтетичните масла е само технологията на тяхното производство.
По важен показател за маслата е техния вискозитет и адитивите/добавките/ които производителя е постигнал и добавил!
Технологийте покриват международни стандарти а също и изискванията на автомобилостроителите.
Принципно синтетичните масла се използват в по-новите типове двигатели с многоклапанна система на газоразпределението,където всички части са много на гъсто,няма площ за охлаждане а се развиват температури по- големи от нормалните мотори и точно тук се проявява предимството на течливото синтетично масло да маже и ОХЛАЖДА !Да запазва вискозитета си в екстремни температурни и механични натоварвания!
Минералните масла отстъпват по тези характеристики и показатели и за това не се препоръчват да се експлоатират повече от 8000км.
Един съвет:
Използвайте минерални масла на двигатели с нормално газоразпределение-2 клапана на цилиндър и регулируеми хлабини.
На двигатели с 2 клапана на цилиндър но с маслени повдигачи използвайте полусинтетика.
На двигатели с нмногоклапанна система на газоразпределението-синтетични масла.
Спецификацията на маслата/препоръки за марка,вид,...вискозитет/ може да намерите във всеки каталог на производителите на масло или производителя на автомобили!
Цените на маслата се определя основно от адитивите в него-те са много скъпи.
Базовата цена на литър минерална фракция без адитиви е около 3-4 лева,....като му се сложи добавка и му се прибавят търговски разходи и надценки се получава 9-10 лв минимум
За синтетиката нещата са три пъти по скъпи!
Айде сега преценете сами какви са качествата на маслата под 10лв пазарна цена на литър!
Ще ви отговоря-малък процент адитиви-ниска цена-малък пробег!
И аз да кажа нещо:
Разликата между минералните и синтетичните масла е само технологията на тяхното производство.
По важен показател за маслата е техния вискозитет и адитивите/добавките/ които производителя е постигнал и добавил!
Технологийте покриват международни стандарти а също и изискванията на автомобилостроителите.
Принципно синтетичните масла се използват в по-новите типове двигатели с многоклапанна система на газоразпределението,където всички части са много на гъсто,няма площ за охлаждане а се развиват температури по- големи от нормалните мотори и точно тук се проявява предимството на течливото синтетично масло да маже и ОХЛАЖДА !Да запазва вискозитета си в екстремни температурни и механични натоварвания!
Минералните масла отстъпват по тези характеристики и показатели и за това не се препоръчват да се експлоатират повече от 8000км.
Един съвет:
Използвайте минерални масла на двигатели с нормално газоразпределение-2 клапана на цилиндър и регулируеми хлабини.
На двигатели с 2 клапана на цилиндър но с маслени повдигачи използвайте полусинтетика.
На двигатели с нмногоклапанна система на газоразпределението-синтетични масла.
Спецификацията на маслата/препоръки за марка,вид,...вискозитет/ може да намерите във всеки каталог на производителите на масло или производителя на автомобили!
Цените на маслата се определя основно от адитивите в него-те са много скъпи.
Базовата цена на литър минерална фракция без адитиви е около 3-4 лева,....като му се сложи добавка и му се прибавят търговски разходи и надценки се получава 9-10 лв минимум
За синтетиката нещата са три пъти по скъпи!
Айде сега преценете сами какви са качествата на маслата под 10лв пазарна цена на литър!
Ще ви отговоря-малък процент адитиви-ниска цена-малък пробег!
#15
Публикувано 11 септември 2007 - 20:53
именно,според разбирачи като теб тябва да е минерално.....аз знам защо,обясни на хората които взимат 15w за минерално масло...
това е твоят въпрос НАЛИ? :
май че ти питаш, не АЗзащо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....
това прочете ли го по-горе? кой е препоръчал минерално? намери ми МИНЕРАЛНО масло със спецификация MB229.3 или MB229.31слагай тънкото масло, това което си замислил. каквото и да вземеш, гледай отзад на кутията да пише поне MB 229.3 или MB229.31
сложи това масло и ако след 200км не спре тракането на студено, тогава обмисляй смяна на повдигачи.
това са висок клас масла със 5W-40/50 и 10W-40/50 с адитиви
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни