Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C 220 CDI-99хидравлични повдигачи


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 02 септември 2007 - 17:55

Здравейте мочета.Нов съм в този форум,а той е доста интересен,имам в предвид,че има доста полезни неща стига да не те мързи да четеш.Имам питане относно хидравличните повдигачи на С 220 CDI 99 г.При всяко стартиране сутрин започват да чукат около 5 сек.и спират.Понякога при топъл двигател също чукат от време на време.Възможно ли е от маслото да чукат или са вече за смяна.Маслото е сменено преди 6 000 км. и е Мобил 10х40.Благодаря предварително на всички отзовали се.
  • 0

#2 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 02 септември 2007 - 20:48

На служебното, дето не се знае пробега се слага само 0W30, май му гъсто това 10W40
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#3 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 03 септември 2007 - 19:27

На служебното, дето не се знае пробега се слага само 0W30, май му гъсто това 10W40

Днес в един сервиз ми казаха,че на Ауди А6-99г. слагат 5W40 понеже било помпа дюза,дори и при по-износен двигател.Така го давали по каталог.На вратата на моята кола намерих табелка от смяна на масло от 2005 г.на която пише,че е слагано масло 5w40.CDI-то нали е помпа-дюза или греша.
  • 0

#4 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 04 септември 2007 - 13:25

ето малко четиво:
http://www.mbclub.bg...p?showtopic=393

Mercedes Benz Engine oil recommendations
http://www.whnet.com/4x4/oil.html

гледай на етикета на твойто масло да пише 229.31 или 229.3 имаш в по-горния линк самите марки на повечето популярни производители

иначе тука: http://www.castrol.c...ntentId=6004926

Empfehlung 1
EDGE 0W-30

Empfehlung 2
EDGE Formula RS 0W-40

Empfehlung 3
Castrol GTD Magnatec 5W-40

или това на Liqui-Moly: http://www.liqui-mol.../index_oiltable може да са ти полезни
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#5 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 04 септември 2007 - 14:12

ето малко четиво:
http://www.mbclub.bg...p?showtopic=393

Mercedes Benz Engine oil recommendations
http://www.whnet.com/4x4/oil.html

гледай на етикета на твойто масло да пише 229.31 или 229.3 имаш в по-горния линк самите марки на повечето популярни производители

иначе тука: http://www.castrol.c...ntentId=6004926

Empfehlung 1
EDGE 0W-30

Empfehlung 2
EDGE Formula RS 0W-40

Empfehlung 3
Castrol GTD Magnatec 5W-40

или това на Liqui-Moly: http://www.liqui-mol.../index_oiltable може да са ти полезни

благодаря много за инфото.Мисля,че ще се спра на Кастрол.Имам още около 2000 да карам със старото,но сигурно ще го сменя по-рано.Ще пиша за роблема след това.
  • 0

#6 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 04 септември 2007 - 14:36

благодаря много за инфото.Мисля,че ще се спра на Кастрол.Имам още около 2000 да карам със старото,но сигурно ще го сменя по-рано.Ще пиша за роблема след това.


Castrol минава за едно от най-върховите масла, обаче заради това и високата си цена в БГ е с много съмнителен произход, като така рискуваш сериозна повреда на двигателя. от дискусиите тука във форума Mobil набира все повече положителни оценки, даже и аз мисля следващата смяна да е с такова. Досега карам с Motul. Може и Liqui-Moly да сипеш
http://www.liquimoly...el=7927#results.
Ето го мобил-а като цени: http://209.85.135.10...n...t=clnk&cd=3

Моля някой по-разбиращ колега да му каже нещо повече на човека за тея повдигачи, че въртехме (даже не много, и то само аз май) и... пак на темата с маслата, дето има толкова изписано. Според мене 90% им е рано за смяна, най-вероятната причина е маслото. Иначе цени, майстори и подводни камъни при смяната :dontknow:
Ама и аз като на доклад за училище се старая за шестица, сигурно щото вече втори ден не ми се работи, откакто съм на работа след морето
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#7 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 04 септември 2007 - 15:45

Ами незнам,понеже съм с Мобил и го има проблема,и щом казваш,че е рано за смяна на повдигачи то значи ,че е некачествено маслото или наистина повдигачите са за смяна.Незнам.
Ако някой има мнение нека го сподели.Възможно ли е ако сложа 5W40, а не 10w40 да се оправи.]
  • 0

#8 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 04 септември 2007 - 16:21

Ето 1 тема, ако не си я чел: http://www.mbclub.bg...?showtopic=5721 Работата е там, че не марката, а вискозитета на маслото играе роля за тракането. При студен старт, колкото е по тънко маслото (по-малко първото число 10, 5, 0 ), толкова по-лесно пълни повдигача и тракането спира. Аз карам с 15W50, демек още по-гъсто от 10, и леко причукват сутрин, затова мисля да сменя с по-течливо, още повече че следва зимния сезон, когато маслата почти замръзват през нощта
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#9 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 05 септември 2007 - 15:21

съгласен съм с това което пишеш.Ще пробвам с Мобил 5W40 пък каквото стане.Ще пиша като го сменя.Благодаря,че помогна с каквото можеш.Дочуване.
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 септември 2007 - 23:44

слагай тънкото масло, това което си замислил. каквото и да вземеш, гледай отзад на кутията да пише поне MB 229.3 или MB229.31
сложи това масло и ако след 200км не спре тракането на студено, тогава обмисляй смяна на повдигачи.
  • 0

#11 mimo73

mimo73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    W203,2002 2,2 CDI

Публикувано 10 септември 2007 - 17:56

защо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 септември 2007 - 22:59

защо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....

хм, защо ли? доколкото помня, ти беше разбирача по маслата и повдигачите, пък питаш-защо???
  • 0

#13 mimo73

mimo73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    W203,2002 2,2 CDI

Публикувано 11 септември 2007 - 14:23

хм, защо ли? доколкото помня, ти беше разбирача по маслата и повдигачите, пък питаш-защо???

именно,според разбирачи като теб тябва да е минерално.....аз знам защо,обясни на хората които взимат 15w за минерално масло...
  • 0

#14 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 септември 2007 - 15:55

Темата изцяло премина в обсъждане на моторни масла!

И аз да кажа нещо:

Разликата между минералните и синтетичните масла е само технологията на тяхното производство.
По важен показател за маслата е техния вискозитет и адитивите/добавките/ които производителя е постигнал и добавил!
Технологийте покриват международни стандарти а също и изискванията на автомобилостроителите.
Принципно синтетичните масла се използват в по-новите типове двигатели с многоклапанна система на газоразпределението,където всички части са много на гъсто,няма площ за охлаждане а се развиват температури по- големи от нормалните мотори и точно тук се проявява предимството на течливото синтетично масло да маже и ОХЛАЖДА !Да запазва вискозитета си в екстремни температурни и механични натоварвания!

Минералните масла отстъпват по тези характеристики и показатели и за това не се препоръчват да се експлоатират повече от 8000км.

Един съвет:

Използвайте минерални масла на двигатели с нормално газоразпределение-2 клапана на цилиндър и регулируеми хлабини.

На двигатели с 2 клапана на цилиндър но с маслени повдигачи използвайте полусинтетика.

На двигатели с нмногоклапанна система на газоразпределението-синтетични масла.


Спецификацията на маслата/препоръки за марка,вид,...вискозитет/ може да намерите във всеки каталог на производителите на масло или производителя на автомобили!


Цените на маслата се определя основно от адитивите в него-те са много скъпи.
Базовата цена на литър минерална фракция без адитиви е около 3-4 лева,....като му се сложи добавка и му се прибавят търговски разходи и надценки се получава 9-10 лв минимум
За синтетиката нещата са три пъти по скъпи!

Айде сега преценете сами какви са качествата на маслата под 10лв пазарна цена на литър!

Ще ви отговоря-малък процент адитиви-ниска цена-малък пробег!
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 септември 2007 - 20:53

именно,според разбирачи като теб тябва да е минерално.....аз знам защо,обясни на хората които взимат 15w за минерално масло...


това е твоят въпрос НАЛИ? :

защо има мобил 15w50 и е пална синтетика???.....

май че ти питаш, не АЗ


слагай тънкото масло, това което си замислил. каквото и да вземеш, гледай отзад на кутията да пише поне MB 229.3 или MB229.31
сложи това масло и ако след 200км не спре тракането на студено, тогава обмисляй смяна на повдигачи.

това прочете ли го по-горе? кой е препоръчал минерално? намери ми МИНЕРАЛНО масло със спецификация MB229.3 или MB229.31
това са висок клас масла със 5W-40/50 и 10W-40/50 с адитиви
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни