Модел CDI
Започната от Hauk, 31 авг 2007 - 18:17:28
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 август 2007 - 18:17
здравейте всички почитатели на Мерцедес! аз се занимавам с диагностика в сервиз но не е Балкан стар. Та в последно време имам известни проблеми с CDI двигателите. моля някой диагностик тук да ми пише лично съобщение за да си разменим телефони за контакт. От моя страна също може да разчитате на помощ, макар и да съм се ориентирал предимно към по-новите модели...
И да си кажа - има една кола останалото са каруци!!!
И да си кажа - има една кола останалото са каруци!!!
#2
Публикувано 31 август 2007 - 18:31
Здравей и добре дошъл във форума низдравейте всички почитатели на Мерцедес! аз се занимавам с диагностика в сервиз но не е Балкан стар. Та в последно време имам известни проблеми с CDI двигателите. моля някой диагностик тук да ми пише лично съобщение за да си разменим телефони за контакт. От моя страна също може да разчитате на помощ, макар и да съм се ориентирал предимно към по-новите модели...
И да си кажа - има една кола останалото са каруци!!!
Аудиторията тук е предимно на възраст , имам в предвид авто парка,но ще си полезен на определин кръг от хора.
#3
Публикувано 31 август 2007 - 20:24
здравейте всички почитатели на Мерцедес! аз се занимавам с диагностика в сервиз но не е Балкан стар. Та в последно време имам известни проблеми с CDI двигателите. моля някой диагностик тук да ми пише лично съобщение за да си разменим телефони за контакт. От моя страна също може да разчитате на помощ, макар и да съм се ориентирал предимно към по-новите модели...
И да си кажа - има една кола останалото са каруци!!!
Пич,....
Сам казваш че не работиш в Балканстар-значи не работиш само Мерцове!
Не ги наричай 'каруци' другите марки-с тях си вадиш хляба и си зареждаш хладилника!
Щом си решил да се занимаваш с диагностика на CDI-давай с цялата азбука-научи я докрай!
Затова имаш трудности напоследък-защото техниката се развива с такива темпове-че няма настигане!
Четене и много практика и пак четене-това за начало като съвет,....никой не ще ти го сдъвче наготово!
Като докторите-докато не напълниш едно големо гробище -нема да станеш спец!
Отвори си теми по форумите и задавай въпроси -темите се четат и от нерегистрирани потребители и може да намериш много решения на проблемите си и да отговори на запитванията!
Успех и ще се опитваме да сме ти полезни!
#4
Публикувано 01 септември 2007 - 17:53
LYNX : Занимавам се предимно с Мерцедес. Нима не мислиш че в София няма специализирани сервизи за тази марка освен Балкан стар???? Работя със Star Diagnosis. Не разбирам точно поста ти но ми прилича на заяждане. Имам практика вече над 5 години и то все със оригиналния тестер. Работил съм в представителството на Мерцедес във Варна близо 2 години имам 4 обучения в Балкан стар. Загубено време е да откривам топлата вода за всички автомобили, схващаш ли ми мисълта? И какво за буквените съкращенията? Да не би да си помисли че не знам какво е CDI??? Common (Rail) Disel Injection. Появи се на бял свят в края на 90-те. Мога да ти постна инфо на немски, понеже (о чудо) и от WIS (Werkstatt Information Sistem) разбирам...
Останете си със здраве момчета. Ще си се оправя сам, ако имате нужда от съвет - питайте. Няма да пиша повече
Останете си със здраве момчета. Ще си се оправя сам, ако имате нужда от съвет - питайте. Няма да пиша повече
#5
Публикувано 02 септември 2007 - 13:33
LYNX : Занимавам се предимно с Мерцедес. Нима не мислиш че в София няма специализирани сервизи за тази марка освен Балкан стар???? Работя със Star Diagnosis. Имам личен тестер CarSoft. Не разбирам точно поста ти но ми прилича на заяждане. Имам практика вече над 5 години и то все със оригиналния тестер. Работил съм в представителството на Мерцедес във Варна близо 2 години имам 4 обучения в Балкан стар. Загубено време е да откривам топлата вода за всички автомобили, схващаш ли ми мисълта? И какво за буквените съкращенията? Да не би да си помисли че не знам какво е CDI??? Common (Rail) Disel Injection. Появи се на бял свят в края на 90-те. Мога да ти постна инфо на немски, понеже (о чудо) и от WIS (Werkstatt Information Sistem) разбирам...
Останете си със здраве момчета. Ще си се оправя сам, ако имате нужда от съвет - питайте. Няма да пиша повече
Колега Hauk ,
Благодаря за изчерпателната информация!
С това трябваше да започнеш!
Ми ти си от нашите!Браво!
Айде сега свали бялото знаме/че много бързо го развя/ и давай по темите!
Радвам се че си с нас и моля не приемай думите ми като заяждане-това е форум в който си помагаме и всяка ценна информация не е излишна!
Надявам се да науча доста неща с помоща на твоя опит и ти пожелавам да помогнеш на много хора тук!
Успех и късмет!
#6
Публикувано 02 септември 2007 - 16:07
Ще изтървем разбирача бре колеги...Що така се заяждате със специалистите... Той ша ни оправя CDI- тата, кат си ги купим след 10 години...LYNX : Занимавам се предимно с Мерцедес. Нима не мислиш че в София няма специализирани сервизи за тази марка освен Балкан стар???? Работя със Star Diagnosis. Имам личен тестер CarSoft. Не разбирам точно поста ти но ми прилича на заяждане. Имам практика вече над 5 години и то все със оригиналния тестер. Работил съм в представителството на Мерцедес във Варна близо 2 години имам 4 обучения в Балкан стар. Загубено време е да откривам топлата вода за всички автомобили, схващаш ли ми мисълта? И какво за буквените съкращенията? Да не би да си помисли че не знам какво е CDI??? Common (Rail) Disel Injection. Появи се на бял свят в края на 90-те. Мога да ти постна инфо на немски, понеже (о чудо) и от WIS (Werkstatt Information Sistem) разбирам...
Останете си със здраве момчета. Ще си се оправя сам, ако имате нужда от съвет - питайте. Няма да пиша повече
#7
Публикувано 05 септември 2007 - 18:22
мина ми приятелю да се надяваме че след 10-на години ще излязат по-свестни CDI двигатели. случки имам доста с тях. като се започне от дюзи (трудно палене или неравномерна работа) минем през налягане в rail тръбата (помпа регулиращ клапан) после турбо (1000 причини) и прецакана динамика на автомобила (отново доста причини) вече почнах да не се впечатлявам на обаждания "двигателя отново прави същото" ясно ми е че много работи могат да вкарат двигателя в авариен режим (ограничение на оборотите)
съвет към всички - CDI първо поколение не си купувайте
сега ще обходя постовете за да видя дали мога да помогна на някой...
съвет към всички - CDI първо поколение не си купувайте
сега ще обходя постовете за да видя дали мога да помогна на някой...
#8
Публикувано 05 септември 2007 - 19:16
Пожелавам ти бързо оздравяване!
#9
Публикувано 05 септември 2007 - 21:39
Hauk, моля да ме осветлиш по въпроса- през коя година излиза второто поколение CDI? Спрял съм се на една C 220 CDI 2000 г, но ти май ме разколеба. За сега карам една Е 250 турбо D 1997 г., от която не съм особено доволен като състояние. Кой двигател ще препоръчаш като сполучлив от по- новите?
#10
Публикувано 05 септември 2007 - 22:38
Hauk, моля да ме осветлиш по въпроса- през коя година излиза второто поколение CDI? Спрял съм се на една C 220 CDI 2000 г, но ти май ме разколеба. За сега карам една Е 250 турбо D 1997 г., от която не съм особено доволен като състояние. Кой двигател ще препоръчаш като сполучлив от по- новите?
моето мнение по въпроса е че е по-добре да си караш старата кола, стига да е перфектна като състояние. малко съм предубеден (разбираш ме навярно аз пуснах тази тема) но все пак без съмнение по добре да се ориентираш към последната версия на някакъв модел отколкото към първата версия от следващия модел. разбираш ли ме? ако версията на автомобила който си си избрал е с 611 мотор е кофти а по-добре е 646 (2-ро поколение) но при всички положения бих ти препоръчал да отстраниш проблемите на твоя автомобил и да забравиш за CDI от 2000 . все пак изразявам само лично мнение. в сервиз може да се разбере каква точно е колата която си си избрал ако е такси - зле е. ако искаш - прати ми пълния номер на шасито на избраната от теб кола като лично съобщение - ще проверя в datencard какви екстри има точно колата. успех все пак. по принцип е добре човек да търси промяна понякога...
#11
Публикувано 06 септември 2007 - 09:07
Ето една прекрасна възможност да напишеш една тема, която да е полезна на всички,като изтъкнеш добрите и лоши качества на CDI то,често срещани проблеми, тяхното диагностиране и евентуално отстраняване.Така всеки, който се е насочил към този модел,ще ти е благодаре,а може и клиентела да завъртиш.Да не би да си помисли че не знам какво е CDI??? Common (Rail) Disel Injection. Появи се на бял свят в края на 90-те. Мога да ти постна инфо на немски, понеже (о чудо) и от WIS (Werkstatt Information Sistem) разбирам...
Останете си със здраве момчета. Ще си се оправя сам, ако имате нужда от съвет - питайте. Няма да пиша повече
Успех
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни