Парктроник и чистачки на фаровеW140 S300 TD
Започната от Vladek, 31 авг 2007 - 16:29:24
102 мнения по тази тема
#61
Публикувано 07 септември 2007 - 21:57
Аз на пура съм отварял и поправял такова моторче мисля че механизма не е по различен от този на снимката, проблема им е че като влезе мръсотия вътре всичко се спича и блокират.
#62
Публикувано 07 септември 2007 - 22:13
Пръскаш с WD40
Днес взен нещо което е било по-хубаво и наистина след 3-4 мин полека се раздвижи
Има един шпрей бяла грес с тефлон
Пръскаш повече и става повече грес
Ако искаш виж всичките снимки в нета
Качих ги всичките
Днес взен нещо което е било по-хубаво и наистина след 3-4 мин полека се раздвижи
Има един шпрей бяла грес с тефлон
Пръскаш повече и става повече грес
Ако искаш виж всичките снимки в нета
Качих ги всичките
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#63
Публикувано 07 септември 2007 - 22:22
На една от снимките при отварянето има иирок гумен оплатнител
При мен на дясната чистачка бяха счупени някаи от тия пластмасове пластини
Привързах здраво от двете страни с дебели черни пластмасови опашки стана бетон
Този салник го напълни с технечески вазелин или грес в най-лошия случай и го натисни плътно до корпуса
И двете сега ми работят като вентилатори - яко
При мен на дясната чистачка бяха счупени някаи от тия пластмасове пластини
Привързах здраво от двете страни с дебели черни пластмасови опашки стана бетон
Този салник го напълни с технечески вазелин или грес в най-лошия случай и го натисни плътно до корпуса
И двете сега ми работят като вентилатори - яко
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#64
Публикувано 10 септември 2007 - 20:25
Благодаря ви пи4ове за оказаната помощ за чистачките на фаровете
Работят прекрасно
Остава парктроника но той малко по-късно
Излязоха други проблеми
Немога да повярвам-уча се от вас с часове не с дни
Работят прекрасно
Остава парктроника но той малко по-късно
Излязоха други проблеми
Немога да повярвам-уча се от вас с часове не с дни
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#65
Публикувано 10 септември 2007 - 20:49
И аз така,едно оправя друго клекне,те добре ми казваха хората - като го подкараш това и след година може да кандидатстваш за дипломиран механик или поне трети разряд взимаш ако още се движи.
.
#66
Публикувано 10 септември 2007 - 20:55
Да бе BOSS
Но тази W140 според мен е най готиния кораб на BENZ
Поне мен ме кефи най-много
Ще си я стегна и карам с кеф
Не ми се влиза вече в 124 въпреки че е прекрасна и харчи 5,4 на 100 при нормално каране
Поне така си мисля
Но тази W140 според мен е най готиния кораб на BENZ
Поне мен ме кефи най-много
Ще си я стегна и карам с кеф
Не ми се влиза вече в 124 въпреки че е прекрасна и харчи 5,4 на 100 при нормално каране
Поне така си мисля
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#67
Публикувано 10 септември 2007 - 20:58
Първата беше ТАНК 240Д,втората е 300Д,третата E320............и на финала W140,че ме кефи и си го обичам па каквото ще да става.
Сега сам загледал още един - НЕКА МЕ БОЛИИИИИИ,това си е колата,но си дава проблеми и си иска любов,само с пари няма да стане.Не ме разбирай грешно,ако търсех кола за каране щях да взема едно 300Д и забравям за проблеми,но не е само карането,ОБИЧАМ я тая кола и ще лежа под нея ако трябва.
Сега сам загледал още един - НЕКА МЕ БОЛИИИИИИ,това си е колата,но си дава проблеми и си иска любов,само с пари няма да стане.Не ме разбирай грешно,ако търсех кола за каране щях да взема едно 300Д и забравям за проблеми,но не е само карането,ОБИЧАМ я тая кола и ще лежа под нея ако трябва.
.
#68
Публикувано 18 септември 2007 - 20:00
Развива се болта с ограничителя до радиатора. Такъв болт има и от другата страна на радиатора симтричен на тази страна.
Под бронята на линията на този болт се сваля пластмасовото капаче.
Развива се и долната гайка под капачето.Същите операции и от другата-симетрична страна на радиатора и бронята си издърпва.
Бронята пада заедно със сензорите.
Куплунгчето на един от сензорите.
Благодяря на Lynx,
За скиците на предна и задна броня,въпреки,че така и неуспях да подкарам тъпта програма за ръководството за W140 те ми помогнаха за свалянето .
Някой беше писал - да се зачистат сензорите-.
Как да ги извадя от бронята тия проклети сензори и с какво да ги зачистя?
Каде в колата се намира управлението на парктроника,има ли предпазители и ако има някаква ел.принципна или по-точно монтажна схема, моля ви качете я.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#69
Публикувано 20 септември 2007 - 12:14
Май никой не иска да каже как се свалят тия сензори
Сигурно е лесно ма ако човек знае
Здраве да е
Сигурно е лесно ма ако човек знае
Здраве да е
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#70
Публикувано 22 септември 2007 - 18:59
LYNX,
Благодарности и за задна броня
Днес я преборих и нея
Интересни неща има там
Парктроника взе да вкл
ТОП
ми даде ценно ръководство преди време на руски и там товарищи пишат подробно
Парка вкл и работи супер(в смисъл когато работи) даже с метър да мериш е екстра
Понякога обаче изсвирва и оп нема никой дори когато си на место
От какво може да е това
Ако някой знае или е патил нека го сподели ще съм много благодарен
Благодарности и за задна броня
Днес я преборих и нея
Интересни неща има там
Парктроника взе да вкл
ТОП
ми даде ценно ръководство преди време на руски и там товарищи пишат подробно
Парка вкл и работи супер(в смисъл когато работи) даже с метър да мериш е екстра
Понякога обаче изсвирва и оп нема никой дори когато си на место
От какво може да е това
Ако някой знае или е патил нека го сподели ще съм много благодарен
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#71
Публикувано 22 септември 2007 - 19:07
датчик на парктроника е пич не контактува или влиза водичка в буксата,...или проводниците,...най добре иди само да я прочетат и кажи кво пише-кой датчик!LYNX,
Благодарности и за задна броня
Днес я преборих и нея
Интересни неща има там
Парктроника взе да вкл
ТОП
ми даде ценно ръководство преди време на руски и там товарищи пишат подробно
Парка вкл и работи супер(в смисъл когато работи) даже с метър да мериш е екстра
Понякога обаче изсвирва и оп нема никой дори когато си на место
От какво може да е това
Ако някой знае или е патил нека го сподели ще съм много благодарен
#72
Публикувано 22 септември 2007 - 19:18
Значи датчик
Ако ги сваля един по един е ги огледам визоално може ли да открия нещо евентуално като вода както казваш или някъква калчица
Не била поканата за понеделник тогава съ бил на зъбар а чак за 01 октобври гледах днес бележките
До тогава ако не напредна съм там разбирасе къде другаде
Ако ги сваля един по един е ги огледам визоално може ли да открия нещо евентуално като вода както казваш или някъква калчица
Не била поканата за понеделник тогава съ бил на зъбар а чак за 01 октобври гледах днес бележките
До тогава ако не напредна съм там разбирасе къде другаде
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#73
Публикувано 22 септември 2007 - 19:20
Значи датчик
Ако ги сваля един по един е ги огледам визоално може ли да открия нещо евентуално като вода както казваш или някъква калчица
Не била поканата за понеделник тогава съ бил на зъбар а чак за 01 октобври гледах днес бележките
До тогава ако не напредна съм там разбирасе къде другаде
Ако ги сваля един по един е ги огледам визоално може ли да открия нещо евентуално като вода както казваш или някъква калчица
Не била поканата за понеделник тогава съ бил на зъбар а чак за 01 октобври гледах днес бележките
До тогава ако не напредна съм там разбирасе къде другаде
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#74
Публикувано 22 септември 2007 - 19:31
всека букса поотделно я оглеждаш и малко контактспрей,...на обшата букса на снопа пак контактспрей!Значи датчик
Ако ги сваля един по един е ги огледам визоално може ли да открия нещо евентуално като вода както казваш или някъква калчица
Не била поканата за понеделник тогава съ бил на зъбар а чак за 01 октобври гледах днес бележките
До тогава ако не напредна съм там разбирасе къде другаде
Успех!
#75
Публикувано 22 септември 2007 - 19:32
Аз с ел.контакти ползвам финна шкирка,телена четчица,спрей за чистене на контакти както и електропроводима грес.
Свалянето и чистенето е ясно,след почистване си мажа леко на пръста и после мацвам на снадката - пази от корозия и полепването на гадорийки,държи контакта чист,няма влага,няма гадости.
Свалянето и чистенето е ясно,след почистване си мажа леко на пръста и после мацвам на снадката - пази от корозия и полепването на гадорийки,държи контакта чист,няма влага,няма гадости.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни