Резервни части за Мердцедес E220 CDI
Започната от Божидар, 31 авг 2007 - 13:57:53
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 август 2007 - 13:57
Здравейте мисля да си купувам Мерцедес E220 CDI 99-2000 година поразпитах ама никой не може ми каже
че искам да попитам за цени долу горе на резервни части на Мерцедеса най вече предница шарнири,рейки, смяна на масло такива ако мже някой да ми помогне ще съм му много благодарен
из интернет не можах да намеря нищо относно моя проблем
благодаря
че искам да попитам за цени долу горе на резервни части на Мерцедеса най вече предница шарнири,рейки, смяна на масло такива ако мже някой да ми помогне ще съм му много благодарен
из интернет не можах да намеря нищо относно моя проблем
благодаря
#2
Публикувано 31 август 2007 - 19:59
ТО все още не проблем а само запитване!
Проблемите сами си идват в последствие!
Едно пълно обслужване с качествени консумативи ще ти струва между 300 и 400лв
Щарнирите/качествени/ са около 50 лв
Биалети-само оригинални-карат много!-цена-n.a.
Рейката се ремонтира за 200 лв!
Обаче като ти плякне дюза-700лв
Регулатор 400лв
Клапичките на всмук.колектори-5 часа работа и 400 лв части!
Провери и кътните зъби преди да я вземеш,за да не те срещаме в други теми по форума!
Късмет!
Проблемите сами си идват в последствие!
Едно пълно обслужване с качествени консумативи ще ти струва между 300 и 400лв
Щарнирите/качествени/ са около 50 лв
Биалети-само оригинални-карат много!-цена-n.a.
Рейката се ремонтира за 200 лв!
Обаче като ти плякне дюза-700лв
Регулатор 400лв
Клапичките на всмук.колектори-5 часа работа и 400 лв части!
Провери и кътните зъби преди да я вземеш,за да не те срещаме в други теми по форума!
Късмет!
#3
Публикувано 07 септември 2007 - 15:10
Благодаря ти много за това супер си
това опр. ми е от полза
)))
на мен ми казаха че вече дюзите ги поправяли не е нужна нова
това опр. ми е от полза
на мен ми казаха че вече дюзите ги поправяли не е нужна нова
#4
Публикувано 07 септември 2007 - 18:52
Да бе,вече са вечни.Мани ги ти тия,рано или късно ще се появи нещо,трошат се тия коли и не са евтини.Това да не те плаша,а само да те подотвя за екшъна които те чака.Не се троши W123,другите питай ме............
Вариант да купуваш по интернет също го има,там се спестява някои лев,при сериозни проблеми се пести с хиляди.Кажи какво те интересува по тая кола / да не е мотор,че тук такива малки няма / и ти пускам идея кое къде на колко се намира.
Вариант да купуваш по интернет също го има,там се спестява някои лев,при сериозни проблеми се пести с хиляди.Кажи какво те интересува по тая кола / да не е мотор,че тук такива малки няма / и ти пускам идея кое къде на колко се намира.
.
#5
Публикувано 07 септември 2007 - 19:13
оригиналните части са доста доста скъпи. но не бива да се отказваш. явно си стигнал до етапа да караш по-скъп автомобил и това е доста добре за теб. това си изисква съответната потдъжка. освен оригинални части си има разбира се и заместители. все пак щом става дума за окачване ти препоръчавам магазина на "Даскалови" които са дилъри на лемфьордер. за електроника филтри ремъци - "елиткар" за дюзи - "Bosch" - срещу старата ти дюза ти продават рециклирана за 500 лв. скъпи елементи в автомобила (освен дюзите) са тампоните на мотора - по около 200 лв единия, всякакви части по електрониката (освен ако не искаш 2-ра употреба където цените са на половина) проблеми с ключа са единствено в компетенцията на балкан стар и т.н.
мерцедес препоръчва на всеки 80 000 км да се сменят амортисьори. В България е препоръчително на всеки 10 000 км да се сменя масло и маслен филтър (6 литра по около 30 лв) смяна на дебитомера е добре да се извършва при проблем или на 60 000 км (около 200 лв pierburg) при проверка и при необходимост се сменя масло на автоматична кутия и диференциал.
няколко съвета - не зареждай от каквато и да е бензиностанция; не карай колата с вода; сменяй маслото редовно; не пренебрегвай смяната на подгревните свещи, ако двигателя отиде в авариен режим посети сервиз незабавно в противен случай се натрупват сажди в катализаторите и после нямаш мощност. желая ти успех!
мерцедес препоръчва на всеки 80 000 км да се сменят амортисьори. В България е препоръчително на всеки 10 000 км да се сменя масло и маслен филтър (6 литра по около 30 лв) смяна на дебитомера е добре да се извършва при проблем или на 60 000 км (около 200 лв pierburg) при проверка и при необходимост се сменя масло на автоматична кутия и диференциал.
няколко съвета - не зареждай от каквато и да е бензиностанция; не карай колата с вода; сменяй маслото редовно; не пренебрегвай смяната на подгревните свещи, ако двигателя отиде в авариен режим посети сервиз незабавно в противен случай се натрупват сажди в катализаторите и после нямаш мощност. желая ти успех!
#6
Публикувано 07 септември 2007 - 19:15
намерих една обява и ми е интересно в мобиле.бг
Мерцедес Е220 CDI със екстри каквито се досетиш ESP всичко за 16000 лева а в други за тези пари има 97 без почти никакви екстри
дали е реална тази обява бих ли могъл да намеря нещо в германия примерно?
Мерцедес Е220 CDI със екстри каквито се досетиш ESP всичко за 16000 лева а в други за тези пари има 97 без почти никакви екстри
дали е реална тази обява бих ли могъл да намеря нещо в германия примерно?
#7
Публикувано 07 септември 2007 - 19:52
Ако искаш да караш такава кола, сложи 10000 евро в джоба и отивай в Германия. Не се натиквай на някой евтин екзембляр, който ти предлагат тук, особено с много екстри на примамлива цена. Тва мисля аз. Евтиното излиза скъпо !!!намерих една обява и ми е интересно в мобиле.бг
Мерцедес Е220 CDI със екстри каквито се досетиш ESP всичко за 16000 лева а в други за тези пари има 97 без почти никакви екстри
дали е реална тази обява бих ли могъл да намеря нещо в германия примерно?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












