скорости
Започната от jim_bings, 30 авг 2007 - 13:54:52
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 август 2007 - 13:54
абе пичове кое е по добре със дълги или къси скорости като разход на безин за двигателя?
#2
Публикувано 30 август 2007 - 20:52
Няма такива скорости!
Има диференциали с различни предавателни числа ,ама то не е за икономиочност!
За икономичност на бензинов двигател може да се коментира при условие че всичко му е наред,автомобила е обслужен,..съединителя не приплъзва и спирачките не задържат,........а пък за налягането на въздуха в гумите и геометрията няма да говорим!
Кой номер обувки носиш?
Има диференциали с различни предавателни числа ,ама то не е за икономиочност!
За икономичност на бензинов двигател може да се коментира при условие че всичко му е наред,автомобила е обслужен,..съединителя не приплъзва и спирачките не задържат,........а пък за налягането на въздуха в гумите и геометрията няма да говорим!
Кой номер обувки носиш?
#3
Публикувано 31 август 2007 - 09:03
какво общо има номера на обувките и той е 40 аз незнам от каде имам навика да превклучван над 3000 обрата
#4
Публикувано 31 август 2007 - 09:10
То и моя номер обувки е 41 и приди 10 годинки превключвах на 4000 об. сега на 2000какво общо има номера на обувките и той е 40 аз незнам от каде имам навика да превклучван над 3000 обрата
#5
Публикувано 31 август 2007 - 13:47
ако всичко е ток както казва LYNX за мен е без значение !!! но в случая мисля че "късите" са по добре от "дългите" моя бенц е с 4 ск. и диф-а е 3.2 или 3.4 мисля и понякога ако няма достатъчно сила почва да "претриса",обаче на магистрала не превключвам от 4 зависи от това дали не ми пречи някой! но все пак мисля че по-къси и повече е по-добре от по-дълги и по-малко!!! с по-дългите трябва малко повече повер да задвижи колата -> разход,но ако 0.5-1 литър е разликата !!!!!
#7
Публикувано 28 септември 2007 - 08:37
Абсолютно е прав LYNX не са важни само оборотите, въпрсът е предавателното число какво е , другите условия - геометрия, налягане, състояние на мотора по дефолт се приемат за идеални при сравнението между различните коли.
Значи на жена ми Тойотата компютърът мери моментния разход, не само средния както ми е на Цетката, та там виждам, че може да си с ниски обороти, ама като натовариш мотора на 5-та например моментният разход минава 10, докато ако ръгнеш 4-та или дори 3-та, на същото място - лек баир да речем, макар оборотите да са повече, разходът е по-малък. Всичко е въпрос на оптимално съотношение мощност-обороти, тоет не може просто така изобщо да се твърди, че има пряка зависимост между това - по-къси или дълги са скорости (по-ниски или по- високи обороти средно поддържаш за да не превключваш като гламав по светофарите) и разхода. Има зависимост, но е косвена - опосредствана е от правилния избор на предавката (предавателното число) за конкретния терен.
Значи на жена ми Тойотата компютърът мери моментния разход, не само средния както ми е на Цетката, та там виждам, че може да си с ниски обороти, ама като натовариш мотора на 5-та например моментният разход минава 10, докато ако ръгнеш 4-та или дори 3-та, на същото място - лек баир да речем, макар оборотите да са повече, разходът е по-малък. Всичко е въпрос на оптимално съотношение мощност-обороти, тоет не може просто така изобщо да се твърди, че има пряка зависимост между това - по-къси или дълги са скорости (по-ниски или по- високи обороти средно поддържаш за да не превключваш като гламав по светофарите) и разхода. Има зависимост, но е косвена - опосредствана е от правилния избор на предавката (предавателното число) за конкретния терен.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни