Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

скорости


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 jim_bings

jim_bings

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pernik

Публикувано 30 август 2007 - 13:54

абе пичове кое е по добре със дълги или къси скорости като разход на безин за двигателя?
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 август 2007 - 20:52

Няма такива скорости!
Има диференциали с различни предавателни числа ,ама то не е за икономиочност!
За икономичност на бензинов двигател може да се коментира при условие че всичко му е наред,автомобила е обслужен,..съединителя не приплъзва и спирачките не задържат,........а пък за налягането на въздуха в гумите и геометрията няма да говорим!

Кой номер обувки носиш?
  • 0

#3 jim_bings

jim_bings

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pernik

Публикувано 31 август 2007 - 09:03

какво общо има номера на обувките и той е 40 аз незнам от каде имам навика да превклучван над 3000 обрата
  • 0

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 31 август 2007 - 09:10

какво общо има номера на обувките и той е 40 аз незнам от каде имам навика да превклучван над 3000 обрата

То и моя номер обувки е 41 и приди 10 годинки превключвах на 4000 об. сега на 2000 :drift1:
  • 0

#5 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 31 август 2007 - 13:47

ако всичко е ток както казва LYNX за мен е без значение !!! но в случая мисля че "късите" са по добре от "дългите" моя бенц е с 4 ск. и диф-а е 3.2 или 3.4 мисля и понякога ако няма достатъчно сила почва да "претриса",обаче на магистрала не превключвам от 4 :) зависи от това дали не ми пречи някой! но все пак мисля че по-къси и повече е по-добре от по-дълги и по-малко!!! с по-дългите трябва малко повече повер да задвижи колата -> разход,но ако 0.5-1 литър е разликата :unsure: !!!!!
  • 0

#6 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2007 - 00:20

То и моя номер обувки е 41 и приди 10 годинки превключвах на 4000 об. сега на 2000 :drift1:

еееех кога ли ще ми дойде и на мене акъла сега сменям на 5-6000.Само чакам да поодъртея :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#7 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 28 септември 2007 - 08:37

Абсолютно е прав LYNX не са важни само оборотите, въпрсът е предавателното число какво е , другите условия - геометрия, налягане, състояние на мотора по дефолт се приемат за идеални при сравнението между различните коли.
Значи на жена ми Тойотата компютърът мери моментния разход, не само средния както ми е на Цетката, та там виждам, че може да си с ниски обороти, ама като натовариш мотора на 5-та например моментният разход минава 10, докато ако ръгнеш 4-та или дори 3-та, на същото място - лек баир да речем, макар оборотите да са повече, разходът е по-малък. Всичко е въпрос на оптимално съотношение мощност-обороти, тоет не може просто така изобщо да се твърди, че има пряка зависимост между това - по-къси или дълги са скорости (по-ниски или по- високи обороти средно поддържаш за да не превключваш като гламав по светофарите) и разхода. Има зависимост, но е косвена - опосредствана е от правилния избор на предавката (предавателното число) за конкретния терен.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни