Ferrari - Шумахер оut, Кими in!
Започната от ENOXELA, 03 апр 2006 - 17:38:18
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 април 2006 - 17:38
На специална пресконференция в Мелбърн най-великият пилот в света обяви, че ще напусне Формула 1, като яко подчерта, че ще си тръгне непобеден. Седемкратният световен шампион сподели, че това решение не е било никак леко за него. "Прекарах в шампионата толкова години, пълни с наслада от надпреварите, но с годините идват други цели. Трябва да подчертая, че смятам да напусна като осемкратен шампион. Това значи, че съперниците ги чака яка битка до последното състезание" - заяви Михаел.
Ръководството на Ferrari официално заяви, че е подписало петгодишен договор с Кими Райконен. Лука ди Монтедеземоло, президент на скудерията изкоментира: "Жалко е че Михаел си отива - той е великолепен пилот! Но животът продължава и се радваме, че за нас ще се състезава не по-малко великолепния Кими Райконен".
Райконен не пропусна да отвърне на комплимента: " Отдавна говорихме за преминаване в друг отбор, но решението дойде едва миналата седмица. Много се радвам, че получих възможност да се състезавам за толкова легендарен отбор и марка".
Ръководството на Ferrari официално заяви, че е подписало петгодишен договор с Кими Райконен. Лука ди Монтедеземоло, президент на скудерията изкоментира: "Жалко е че Михаел си отива - той е великолепен пилот! Но животът продължава и се радваме, че за нас ще се състезава не по-малко великолепния Кими Райконен".
Райконен не пропусна да отвърне на комплимента: " Отдавна говорихме за преминаване в друг отбор, но решението дойде едва миналата седмица. Много се радвам, че получих възможност да се състезавам за толкова легендарен отбор и марка".
#3
Публикувано 03 април 2006 - 19:44
Да бе точно за този КАРУЦАР Монтоя няма, да викамМного жалко ,че Кими ще напусне отбора .Понеже подържам МЕРЦЕДЕС,ще се вика за Алонсо и Монтоя
#4
Публикувано 03 април 2006 - 22:05
Адски циганин е тоя Монтоя. Напомня ми за Вилньов. Дойде на ура добре, че Хил бе подготвил колата за следвашия сезон, та Вилньов можа да стане шампион. Е на, до сега Монтоя с нищо не доказа,че велик пилот от CART сериите. Аз смятам, че е редно и Монтоя да изхвърчи, незнам защо още го държат само харчи и съсипва колите
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#5
Публикувано 03 април 2006 - 22:54
Момчета искернно се надявам че няма да се скараме аз вече споделих за кого съм още от малък!
Но по темата Шуми мисля че доказа че в момента е най-великия пилот от формула 1!!!
Но все пак на 37 години...вече според мен е стар незнам как вие мислите!
Според мен Кими е мн мн по-добър от Алонсо но от доста годни Макларън не са правили толкова добър болид както тази година!
Незнам дали знаете но аз минлата година бях чел са платили на Ферари да се "предадат" ако мога така да се изразя защото Формула 1 е изгубила мн....фенове и почитатели защото е станала еднообразна!Монополизмът на Ферари не се харесал и са били прави нямаше както миналата и тази година интрига!Но за мен не толкова важно Ферари да бият а нак важното е да е интересно...да има интрига...тръпка....иначе за какво ставам в 4 5 6 часа да ги гледам!
Но по темата Шуми мисля че доказа че в момента е най-великия пилот от формула 1!!!
Но все пак на 37 години...вече според мен е стар незнам как вие мислите!
Според мен Кими е мн мн по-добър от Алонсо но от доста годни Макларън не са правили толкова добър болид както тази година!
Незнам дали знаете но аз минлата година бях чел са платили на Ферари да се "предадат" ако мога така да се изразя защото Формула 1 е изгубила мн....фенове и почитатели защото е станала еднообразна!Монополизмът на Ферари не се харесал и са били прави нямаше както миналата и тази година интрига!Но за мен не толкова важно Ферари да бият а нак важното е да е интересно...да има интрига...тръпка....иначе за какво ставам в 4 5 6 часа да ги гледам!
Mercedes-Benz W201
#6
Публикувано 05 април 2006 - 00:29
Верно е голям пилот Многократния, ама аз навремето още като не бях голям фен на Ф1 си бях избрал Хил, просто така в Австралия и Шуми като го бухна такава черна точка отбелязах до неговото име в тефтера, че мастилото е пропило до поседната страница. А след случката с Жак В. ми стана направо любомец <_<
Между другото къде го чете това за Кими и Ферари?
Между другото къде го чете това за Кими и Ферари?
#7
Публикувано 06 април 2006 - 15:27
"Формула-1" по други правила
05.04.2006 г.
Източник: auto-press.net Това е извора на Инфо
На заседание на световния съвет по автоспорт в Париж бяха приети основните положения на новия технически регламент на Формула 1.
Президентът на FIA Макс Мозли предложи на всички отбори да решат - продължават ли в световния шампионат или ще си правят отделно състезание. това се отнасяше най-вече за големите автопроизводители с отбори във формулата - Mercedes, BMW, Honda, Toyota и Renault, които доскоро бяха изключително зле настроени към президента на FIA Мозли. Групата заплашваше, че от 2008-а ще си направи собствена серия със собствен регламент и технически изисквания.
Оказва се че все пак е по-лесно да се договорят с FIA, като се опитат да изгладят спорните въпроси. Главните искания на автопроизводителите и главна причина за конфликта са разпределението на парите от рекламите по време на кръговете от шампионата и от правата за излъчването им. Фирмите искаха да си облекчат бюджетите, като получат около 50% от тези доходи, а не сегашните жалки 20%. В крайна сметка страните успяха да се договорят по почти всички въпроси, без да съобщават подробности. Концерните, обаче, не са съгласни с въвеждането на еднакви блокове за управление работата на двигателите, защото това ще съсипе конкуренцията в състезанията.
FIA се опита да докаже, че се стреми да намали разходите на производителите и другите отбори за уастие в шампионата, което се приема от тях, но те мислят, че това може да стане по по-различен път. Междувременно FIA скъси срока за заявки за участие в шампионата за 2008 г. до 31 март тази година, пусна новите правила на формулата и ще обяви списъка на заявените за участие отбори на 28 април. Новото в тях е че от 2008-а се отменя таксата за участие от 48 милиона долара на отбор и вместо тази гигантска за по-малките отбори сума ще се внасят само по 300 000 долара. въвежда се монопол на гумите, за който в момента главен фаворит е японската марка Bridgestone. Ако това стане, отборите които вече имат взаимоотношения с нея ще имат известно предимство, но от друга страна ще се изравнят условията за участие на всички болиди. Доколко тона ще се отрази добре върху интригита в състезанията, обаче, е твърде рано да се прецени, защото конкуренцията доказано дава по-добри резултати от всякакъв монопол. В момента отборите използващи гуми Michlen имат известно предимство, но французите заявиха, че не могат да се разберат с ръководството на FIA, което според тях се държи супер-тоталитарно и обявиха, че от следващата година напускат формулата. И още нещо - от 2008 г. няма да се позволява подгряване на гумите преди състезания.
Другото ново ограничение засяга производителите на двигатели, които ще трбява да се ограничат с доставката на мотори до само два отбора. Това би трябвало според FIA да увеличи надеждността на двигателите, които както и сега ще трябва да се използват в две поредни състезания. Ако се наложи замяна на двигателя, пилотите няма да отиват назад при подреждането на стартовата решетка, но ще им се наложи да поставят допълнителен баласт в автомобилите си от 15 килогарама. Окончателният вид на регламента трябва да бъде обсъден и приет до 30 юни тази година.
Тестовете на отборите ще се ограничат на 30 000 км за един сезон, а от 2008-а няма да се разрешава присъствие на резервни автомобили в боксовете. Стартовете в първнеството ще нараснат до 20, като формула 1 ще разшири географията си, най-вече в посока Азия. В жертва ще бъдат принесени няколко от европейските кръгове, най-вече заради ограниченията на рекламата за цигари. В момента два кръга имат Италия /Имола и Монца/, Германия /Нюрбургринг и Хокенхайм/ и Франция /Монако и Мани-Кур/.
05.04.2006 г.
Източник: auto-press.net Това е извора на Инфо
На заседание на световния съвет по автоспорт в Париж бяха приети основните положения на новия технически регламент на Формула 1.
Президентът на FIA Макс Мозли предложи на всички отбори да решат - продължават ли в световния шампионат или ще си правят отделно състезание. това се отнасяше най-вече за големите автопроизводители с отбори във формулата - Mercedes, BMW, Honda, Toyota и Renault, които доскоро бяха изключително зле настроени към президента на FIA Мозли. Групата заплашваше, че от 2008-а ще си направи собствена серия със собствен регламент и технически изисквания.
Оказва се че все пак е по-лесно да се договорят с FIA, като се опитат да изгладят спорните въпроси. Главните искания на автопроизводителите и главна причина за конфликта са разпределението на парите от рекламите по време на кръговете от шампионата и от правата за излъчването им. Фирмите искаха да си облекчат бюджетите, като получат около 50% от тези доходи, а не сегашните жалки 20%. В крайна сметка страните успяха да се договорят по почти всички въпроси, без да съобщават подробности. Концерните, обаче, не са съгласни с въвеждането на еднакви блокове за управление работата на двигателите, защото това ще съсипе конкуренцията в състезанията.
FIA се опита да докаже, че се стреми да намали разходите на производителите и другите отбори за уастие в шампионата, което се приема от тях, но те мислят, че това може да стане по по-различен път. Междувременно FIA скъси срока за заявки за участие в шампионата за 2008 г. до 31 март тази година, пусна новите правила на формулата и ще обяви списъка на заявените за участие отбори на 28 април. Новото в тях е че от 2008-а се отменя таксата за участие от 48 милиона долара на отбор и вместо тази гигантска за по-малките отбори сума ще се внасят само по 300 000 долара. въвежда се монопол на гумите, за който в момента главен фаворит е японската марка Bridgestone. Ако това стане, отборите които вече имат взаимоотношения с нея ще имат известно предимство, но от друга страна ще се изравнят условията за участие на всички болиди. Доколко тона ще се отрази добре върху интригита в състезанията, обаче, е твърде рано да се прецени, защото конкуренцията доказано дава по-добри резултати от всякакъв монопол. В момента отборите използващи гуми Michlen имат известно предимство, но французите заявиха, че не могат да се разберат с ръководството на FIA, което според тях се държи супер-тоталитарно и обявиха, че от следващата година напускат формулата. И още нещо - от 2008 г. няма да се позволява подгряване на гумите преди състезания.
Другото ново ограничение засяга производителите на двигатели, които ще трбява да се ограничат с доставката на мотори до само два отбора. Това би трябвало според FIA да увеличи надеждността на двигателите, които както и сега ще трябва да се използват в две поредни състезания. Ако се наложи замяна на двигателя, пилотите няма да отиват назад при подреждането на стартовата решетка, но ще им се наложи да поставят допълнителен баласт в автомобилите си от 15 килогарама. Окончателният вид на регламента трябва да бъде обсъден и приет до 30 юни тази година.
Тестовете на отборите ще се ограничат на 30 000 км за един сезон, а от 2008-а няма да се разрешава присъствие на резервни автомобили в боксовете. Стартовете в първнеството ще нараснат до 20, като формула 1 ще разшири географията си, най-вече в посока Азия. В жертва ще бъдат принесени няколко от европейските кръгове, най-вече заради ограниченията на рекламата за цигари. В момента два кръга имат Италия /Имола и Монца/, Германия /Нюрбургринг и Хокенхайм/ и Франция /Монако и Мани-Кур/.
#8
Публикувано 13 май 2006 - 17:51
Алек не съм много сигурен за това дали Шуми ще се отказва но това ще покаже само времето.....и ако Кими и Шуми са в един отбор незнам кой би могъл да ги спре но ако Шуми се откаже.....
Mercedes-Benz W201
#9
Публикувано 16 май 2006 - 22:29
Ще викам за Мерцедес нито Монтоя нито Алонсо ми допадат.Ама какво да се прави важното е отбора да върви напред, което малко ме съмнява с тези дваматаМного жалко ,че Кими ще напусне отбора .Понеже подържам МЕРЦЕДЕС,ще се вика за Алонсо и Монтоя
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни