Ремонт на шибидах Е-класаСамо за затварянето му!
Започната от aalexieff, 27 авг 2007 - 17:23:57
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 август 2007 - 17:23
Здравейте колеги,
Вчера реших да си "почеша крастата" и реших да си отворя шибeдаха като знаех че може и да не се прибере. И то стана и сега не мога да го затворя плътно. Използвах съветите на Veni но така и не успяваме с майстора, които ми каза че имал познат и за 400 лв. щял да го центрова . Движи се само назад, напред не иска, с ръка го придвижвам до крайно предно положение но не мога да го вдигна в хоризонтално, само се чува как прещраква моторчето в багажника. След като прочетох всичко писано искам само да го затворя в нормално положение и до там. Ако имате идеи или знаете знаещи майстори около Велико Търново пишете. МБ 124 250Д 1987 лимозина.
П.Н. Иначе в четвъртък съм при Вени в Пловдив и ще му дотягам.
Вчера реших да си "почеша крастата" и реших да си отворя шибeдаха като знаех че може и да не се прибере. И то стана и сега не мога да го затворя плътно. Използвах съветите на Veni но така и не успяваме с майстора, които ми каза че имал познат и за 400 лв. щял да го центрова . Движи се само назад, напред не иска, с ръка го придвижвам до крайно предно положение но не мога да го вдигна в хоризонтално, само се чува как прещраква моторчето в багажника. След като прочетох всичко писано искам само да го затворя в нормално положение и до там. Ако имате идеи или знаете знаещи майстори около Велико Търново пишете. МБ 124 250Д 1987 лимозина.
П.Н. Иначе в четвъртък съм при Вени в Пловдив и ще му дотягам.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#2
Публикувано 27 август 2007 - 17:55
Много неприятна случка адаш,но ти си си поел риска.
Защо ти трябваше,да го бараш след като си подозирал,че ще запече.
Дано го опровиш скоро,имам човек тук в София който ги лекува,но на теб едва ли ще помогне освен ако не се командироваш.
Успех ти желая.
Защо ти трябваше,да го бараш след като си подозирал,че ще запече.
Дано го опровиш скоро,имам човек тук в София който ги лекува,но на теб едва ли ще помогне освен ако не се командироваш.
Успех ти желая.
#3
Публикувано 27 август 2007 - 18:09
Шибедах не е екстра,а голям проблем.Аз също си патя от него но на W210.Здравейте колеги,
Вчера реших да си "почеша крастата" и реших да си отворя шибидаха като знаех че може и да не се прибере. И то стана и сега не мога да го затворя плътно. Използвах съветите на Veni но така и не успяваме с майстора, които ми каза че имал познат и за 400 лв. щял да го центрова . Движи се само назад, напред не иска, с ръка го придвижвам до крайно предно положение но не мога да го вдигна в хоризонтално, само се чува как прещраква моторчето в багажника. След като прочетох всичко писано искам само да го затворя в нормално положение и до там. Ако имате идеи или знаете знаещи майстори около Велико Търново пишете. МБ 124 250Д 1987 лимозина.
П.Н. Иначе в четвъртък съм при Вени в Пловдив и ще му дотягам.
Май имаш проблем със жилата.Добре е да знаеш откъде да ги набавиш и чак тогава сваляи и сменяй,ако те са причината.Дано успеете с Veni.Успех.
#4
Публикувано 03 септември 2007 - 20:19
Обещаното от мен с помоща и знанията на Вени:
Снимки: ТУК
Процедурата е следната( при авария в жило и стом. тръба - в повечето случай).
1. Отваря се шибедаха на 15-20 см.
2. Откопчава се тапицерията (снимка 10d)- дърпа се надоло да освободят 4-те клипса и после през тавана нагоре.
3. Оглежда се отдоло, оглеждат се ляво и дясно рамена (снимка 11) и положението на жилото и стом. тръба(сн. 5a,b,c)
4. Демонтира се планка придържаща жилото към мостта чрез две болчета (сн.6a).Първоначално си помагате с моторчето като чрез ел. ключ давате на затворено-напред и след като усетите че то вече не помага го издърпвате с ръка (сн.6b)
5. Сега спокойно може да движите моста напред т.е. да отворите люка( в крайно предно положение - сн. 9a,b); да затворите сн.8а;да смъкнете- назад-сн. 8b и да констатирате каква му е болестта.
6. Може да се монтира приспособление за ръчно издърпване на мостта и да работи само люка сн. 8а.
Извън темата: при мен майсторите незнаещи устройството на шибедаха се опитваха ръчно да приберат авариралия люк сн. 4 и са повредили стом. тръба като при принудителното придърпване на жилото то е излязло от улея и и я е разширило, от което следва че при монтаж на ново то пак ще излезе. А за монтаж на нова стом.тръба.......целият салон, таван, стр. колони....е не при моя 20 годишен младенец???
7. Монтаж на ново жило, като се внимава чопа от сн.6c да е в улея. ( понякога при покупка на ново жило този чоп липсва, демонтирате и монтирате на новото, възможно е да нямате и планката за закрепване на жилото към мостта - същата процедура като внимавате пръстените на планката да не са с по голям диаметър от тези на жилото и при придвижване в стом. тръба да се заклещи).
8. При усет че жилото вече е достигнало моторчето започвате да си помагате с ел. ключа за отворено положение(назад)
9. Закрепване планката на жилото към мостта сн. 6а, смазване сн. 7,11 и 12.
10. Настройка на гръбначния прекъсвач:тук
Дано съм ви бил от полза и да не ви искат повече 400 лева за центровка!
П.Н. За монтаж и демонтаж на капака на люка БенцБос е дал добра препратка тук
Снимки: ТУК
Процедурата е следната( при авария в жило и стом. тръба - в повечето случай).
1. Отваря се шибедаха на 15-20 см.
2. Откопчава се тапицерията (снимка 10d)- дърпа се надоло да освободят 4-те клипса и после през тавана нагоре.
3. Оглежда се отдоло, оглеждат се ляво и дясно рамена (снимка 11) и положението на жилото и стом. тръба(сн. 5a,b,c)
4. Демонтира се планка придържаща жилото към мостта чрез две болчета (сн.6a).Първоначално си помагате с моторчето като чрез ел. ключ давате на затворено-напред и след като усетите че то вече не помага го издърпвате с ръка (сн.6b)
5. Сега спокойно може да движите моста напред т.е. да отворите люка( в крайно предно положение - сн. 9a,b); да затворите сн.8а;да смъкнете- назад-сн. 8b и да констатирате каква му е болестта.
6. Може да се монтира приспособление за ръчно издърпване на мостта и да работи само люка сн. 8а.
Извън темата: при мен майсторите незнаещи устройството на шибедаха се опитваха ръчно да приберат авариралия люк сн. 4 и са повредили стом. тръба като при принудителното придърпване на жилото то е излязло от улея и и я е разширило, от което следва че при монтаж на ново то пак ще излезе. А за монтаж на нова стом.тръба.......целият салон, таван, стр. колони....е не при моя 20 годишен младенец???
7. Монтаж на ново жило, като се внимава чопа от сн.6c да е в улея. ( понякога при покупка на ново жило този чоп липсва, демонтирате и монтирате на новото, възможно е да нямате и планката за закрепване на жилото към мостта - същата процедура като внимавате пръстените на планката да не са с по голям диаметър от тези на жилото и при придвижване в стом. тръба да се заклещи).
8. При усет че жилото вече е достигнало моторчето започвате да си помагате с ел. ключа за отворено положение(назад)
9. Закрепване планката на жилото към мостта сн. 6а, смазване сн. 7,11 и 12.
10. Настройка на гръбначния прекъсвач:тук
Дано съм ви бил от полза и да не ви искат повече 400 лева за центровка!
П.Н. За монтаж и демонтаж на капака на люка БенцБос е дал добра препратка тук
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни