Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на шибидах Е-класаСамо за затварянето му!


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2007 - 17:23

Здравейте колеги,
Вчера реших да си "почеша крастата" и реших да си отворя шибeдаха като знаех че може и да не се прибере. И то стана :0_evil: и сега не мога да го затворя плътно. Използвах съветите на Veni но така и не успяваме с майстора, които ми каза че имал познат и за 400 лв. щял да го центрова :kill_myself: . Движи се само назад, напред не иска, с ръка го придвижвам до крайно предно положение но не мога да го вдигна в хоризонтално, само се чува как прещраква моторчето в багажника. След като прочетох всичко писано искам само да го затворя в нормално положение и до там. Ако имате идеи или знаете знаещи майстори около Велико Търново пишете. МБ 124 250Д 1987 лимозина.
П.Н. Иначе в четвъртък съм при Вени в Пловдив и ще му дотягам.
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#2 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 август 2007 - 17:55

Много неприятна случка адаш,но ти си си поел риска.
Защо ти трябваше,да го бараш след като си подозирал,че ще запече.
Дано го опровиш скоро,имам човек тук в София който ги лекува,но на теб едва ли ще помогне освен ако не се командироваш.
Успех ти желая. :icon_welldone:
  • 0

#3 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 август 2007 - 18:09

Здравейте колеги,
Вчера реших да си "почеша крастата" и реших да си отворя шибидаха като знаех че може и да не се прибере. И то стана :0_evil: и сега не мога да го затворя плътно. Използвах съветите на Veni но така и не успяваме с майстора, които ми каза че имал познат и за 400 лв. щял да го центрова :kill_myself: . Движи се само назад, напред не иска, с ръка го придвижвам до крайно предно положение но не мога да го вдигна в хоризонтално, само се чува как прещраква моторчето в багажника. След като прочетох всичко писано искам само да го затворя в нормално положение и до там. Ако имате идеи или знаете знаещи майстори около Велико Търново пишете. МБ 124 250Д 1987 лимозина.
П.Н. Иначе в четвъртък съм при Вени в Пловдив и ще му дотягам.

Шибедах не е екстра,а голям проблем.Аз също си патя от него но на W210.
Май имаш проблем със жилата.Добре е да знаеш откъде да ги набавиш и чак тогава сваляи и сменяй,ако те са причината.Дано успеете с Veni.Успех.
  • 0

#4 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2007 - 20:19

Обещаното от мен с помоща и знанията на Вени:
Снимки: ТУК
Процедурата е следната( при авария в жило и стом. тръба - в повечето случай).
1. Отваря се шибедаха на 15-20 см.
2. Откопчава се тапицерията (снимка 10d)- дърпа се надоло да освободят 4-те клипса и после през тавана нагоре.
3. Оглежда се отдоло, оглеждат се ляво и дясно рамена (снимка 11) и положението на жилото и стом. тръба(сн. 5a,b,c)
4. Демонтира се планка придържаща жилото към мостта чрез две болчета (сн.6a).Първоначално си помагате с моторчето като чрез ел. ключ давате на затворено-напред и след като усетите че то вече не помага го издърпвате с ръка (сн.6b)
5. Сега спокойно може да движите моста напред т.е. да отворите люка( в крайно предно положение - сн. 9a,b); да затворите сн.8а;да смъкнете- назад-сн. 8b и да констатирате каква му е болестта.
6. Може да се монтира приспособление за ръчно издърпване на мостта и да работи само люка сн. 8а.

Извън темата: при мен майсторите незнаещи устройството на шибедаха се опитваха ръчно да приберат авариралия люк сн. 4 и са повредили стом. тръба като при принудителното придърпване на жилото то е излязло от улея и и я е разширило, от което следва че при монтаж на ново то пак ще излезе. А за монтаж на нова стом.тръба.......целият салон, таван, стр. колони....е не при моя 20 годишен младенец???

7. Монтаж на ново жило, като се внимава чопа от сн.6c да е в улея. ( понякога при покупка на ново жило този чоп липсва, демонтирате и монтирате на новото, възможно е да нямате и планката за закрепване на жилото към мостта - същата процедура като внимавате пръстените на планката да не са с по голям диаметър от тези на жилото и при придвижване в стом. тръба да се заклещи).
8. При усет че жилото вече е достигнало моторчето започвате да си помагате с ел. ключа за отворено положение(назад)
9. Закрепване планката на жилото към мостта сн. 6а, смазване сн. 7,11 и 12.
10. Настройка на гръбначния прекъсвач:тук
Дано съм ви бил от полза и да не ви искат повече 400 лева за центровка!
П.Н. За монтаж и демонтаж на капака на люка БенцБос е дал добра препратка тук
  • 2
W210 E300 D 1996
W124 and E300




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни