При преминаване от 2 на 3 сеца много.
Started by krum n.g., 02 Apr 2006 - 23:54:30
33 replies to this topic
#1
Posted 02 April 2006 - 23:54
Здравейте колеги,aз съм нов във вашия форум.Карам от 1 година w124 250 TD,и когато преминавам от 2 на 3 предавка при нормални обороти ,понякога не ускорява нормално и се сеца.Моля за някаква информация на какво се дължи това.
#2
Posted 03 April 2006 - 08:05
и при мен е така, но м/у 1-ва и 2-ра (250Д турбо)
пробвай да отпускаш съединителя по плавно, ако и така не става провери хидравличния привод на съединителя(помпа и работен цилиндър). иначе това се получава при по рязко пускане на съединителя и недостатъчен въртящ момент (при по ниски обороти)- ако имаш хлабини по трансмисията- диференциал, полуоси, кардан, ефекта се засилва
Но няма от какво да се притесняваш
пробвай да отпускаш съединителя по плавно, ако и така не става провери хидравличния привод на съединителя(помпа и работен цилиндър). иначе това се получава при по рязко пускане на съединителя и недостатъчен въртящ момент (при по ниски обороти)- ако имаш хлабини по трансмисията- диференциал, полуоси, кардан, ефекта се засилва
Но няма от какво да се притесняваш
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Posted 03 April 2006 - 12:39
При мене пък присецва при тръгване и при преминаване на 2-ра. И аз се чудя защо е така, но не ми е толкова проблемно като изключиме, че изглежда смешно. А иначе съединителя плавно си го отпускам.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#4
Posted 03 April 2006 - 13:28
При мен от 1 на 2 понякога го прави но съм забелязал,че се усеща най-явно когато се позабавя с пускането на педала или не съм набрал достатъчно скорост и обороти на 1-ва.
#5
Posted 03 April 2006 - 18:02
е при тебе е поради ниския въртящ момент на двигателя при тези обороти.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Posted 03 April 2006 - 20:45
И при мен се получава нещо такова от 1-ва на 2-ра, когато не я изпъна малко /до към 30км. поне/
#7
Posted 03 April 2006 - 22:26
Мерси за съветите,ще проверя по трансмисията дали има нещо,защото цилиндарчето съм го сменял.
#8
Posted 15 April 2006 - 11:11
Колеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички.
#9
Posted 29 April 2006 - 19:16
Колеги някой знае ли предавателните числа на 5ст.ск.кутияКолеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички.
за 124 250D или 300D? Имат ли някаква разлика или кутиите са еднакви?
СКоростната кутия яка ли е? Някой да е трошил кутия?
#10
Posted 29 April 2006 - 19:19
числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11 Гост_GuestГост_
Posted 29 April 2006 - 19:52
ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!!
#12 Гост_Guest_tatiНер&Гост_
Posted 29 April 2006 - 19:54
tati и Guest e едно и също!
#13
Posted 29 April 2006 - 22:53
загубих линка, но ще го потърся щото мн ми е полезен
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#14
Posted 30 April 2006 - 17:02
ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!!
ПОЧТИ еднакви са.
На 250 Д са:
1-ва 3,91; 2-ра 2,17; 3-та 1,37; 4-та 1,0; 5-та 0,78; R 4,27
Главно: 3,64
На 300D
1-ва 3,86; 2-ра 2,18; 3-та 1,38; 4-та 1,0; 5-та 0,80; R 4,22
Главно: 3,46
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Posted 30 April 2006 - 20:45
И моя е с петстепенна кутия.В началото и аз имах такова придърпване при превключваме на скоростите но всичко се оказа в един болт с който се закрепва диферинциала към купето.Този болт се беше разхлабил и диферинциала самата му кутия просто се усукваше напред назад в зависимост от това подавам ли газ или отпускам.Не е лошо да го видиш и него но се развива и завива със специално направен за там ключ защото мястото дето е заврян е отвратително.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users