
E 220 CDI
Started by mun4o, 26 Aug 2007 - 11:49:09
17 replies to this topic
#16
Posted 08 September 2007 - 22:41
мен пък Спринт дизела на OMV ми дава най-малко разход - 9 градско и 6,5-7 извънградско, с включен климатроник.
премиума дига разхода с 2 литра, поне според бордовия комп.
е320 cdi, 2007
премиума дига разхода с 2 литра, поне според бордовия комп.
е320 cdi, 2007
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#17
Posted 23 December 2009 - 00:54
Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.Благодаря много. Голям страх ме тресе, честно казано, най-вече от електрониката, пък и дизел не съм имал досега. Слизам от Пасат, който е простичко устроена кола, чувал съм за тия най-вече, че им е капризна електрониката
#18
Posted 28 December 2009 - 23:14
Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.
Би ли се обосновал , защо смяташ , че 290 е по добър от CDI ? Или по точно , защо една по стара технология , като турбо дизел е по добъра от по новата технология комън рейл? Все пак тази технология и до ден днешен се използва в автомобилите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users