
E 220 CDI
Започната от mun4o, 26 авг 2007 - 11:49:09
17 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 септември 2007 - 22:41
мен пък Спринт дизела на OMV ми дава най-малко разход - 9 градско и 6,5-7 извънградско, с включен климатроник.
премиума дига разхода с 2 литра, поне според бордовия комп.
е320 cdi, 2007
премиума дига разхода с 2 литра, поне според бордовия комп.
е320 cdi, 2007
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#17
Публикувано 23 декември 2009 - 00:54
Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.Благодаря много. Голям страх ме тресе, честно казано, най-вече от електрониката, пък и дизел не съм имал досега. Слизам от Пасат, който е простичко устроена кола, чувал съм за тия най-вече, че им е капризна електрониката
#18
Публикувано 28 декември 2009 - 23:14
Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.
Би ли се обосновал , защо смяташ , че 290 е по добър от CDI ? Или по точно , защо една по стара технология , като турбо дизел е по добъра от по новата технология комън рейл? Все пак тази технология и до ден днешен се използва в автомобилите.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни