Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E 220 CDI


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#16 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 08 септември 2007 - 22:41

мен пък Спринт дизела на OMV ми дава най-малко разход - 9 градско и 6,5-7 извънградско, с включен климатроник.
премиума дига разхода с 2 литра, поне според бордовия комп.

е320 cdi, 2007
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#17 kompressor

kompressor

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2001 120 163

Публикувано 23 декември 2009 - 00:54

Благодаря много. Голям страх ме тресе, честно казано, най-вече от електрониката, пък и дизел не съм имал досега. Слизам от Пасат, който е простичко устроена кола, чувал съм за тия най-вече, че им е капризна електрониката

Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.
  • 0

#18 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 28 декември 2009 - 23:14

Този мотор е коман реал 202 е малкия мотор на Мерцедес.Копето за този мотор е малко голямо вземи си 290 е по добър. Подръжката е скъпа на коман реала нафтата е менте в бг.Аз не бих си купил капризен коман реал.Аз бих си взел бензин на мен повече ми харесва.



Би ли се обосновал , защо смяташ , че 290 е по добър от CDI ? Или по точно , защо една по стара технология , като турбо дизел е по добъра от по новата технология комън рейл? Все пак тази технология и до ден днешен се използва в автомобилите.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни