Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E 220 CDI


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 26 август 2007 - 11:49

Ето какво: След дълги колебания, безсънни нощи, ровене в разни сайтове и един як заем съм щастлив собственик на Е220 CDI, октомври 2004, сервизна книжка от лицензиран сервиз/от Германия/, един собственик, излиза реновирана/така ли се казва/ от същия този сервиз на 135000 км. Май повече не се сещам, а да, 6 скорости, изпълнение Класик, обаче с някаква навигация и тъй...Още не е дошла и да чукам на дърво колата е 6 според тоз моя приятел дето ми я намери, пък му имам доверие на 100 %.
Че въпроса ми е: Какво да й гледам на таз кола, да се доверявам ли на сервизната книжка и да я обслужвам ли според написаното в нея, от какво да се опасявам и за какво да внимавам и изобщо всеки съвет ще ми е от полза. Според разни проучвания Мерцедес са отстранили много от проблемите за модела май месец 2004 г. и затова се търси автомобил след тази дата.
Ами това е. Ще ви бъда благодарен за съветите и мнението ви.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 август 2007 - 13:37

Честито придобивка!

Прегледай я в сервиз-проверете маслата,накладките,ходова част-пуснете и един тест!
После карай-след няколко седмици ще и свикнеш и тогава ще имаш впечатления които можеш да постнеш тук във форума!
Няма големи изненади при това купе-не се притеснявай!
  • 0

#3 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 26 август 2007 - 15:38

Благодаря много. Голям страх ме тресе, честно казано, най-вече от електрониката, пък и дизел не съм имал досега. Слизам от Пасат, който е простичко устроена кола, чувал съм за тия най-вече, че им е капризна електрониката
  • 0

#4 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2007 - 10:27

ами като начало сменяй маслото, всички филтри и карай.
мини да те вържат на компютър за да си сигурен за обслужването и достоверността на сервизната книжка.

после чети внимателно препоръките че в Германия сменят масло на 20 000 - 25 000 км. , но изрично в книжката пише че този интервал е на нафта с ниско съдържание на сяра (да не казвам без) така че за скапаната БГ нафта поне аз съм решил да си сменям всичко на 10 000, горивния филтър може и по-често :D , ако искаш да се предпазиш от ремонт на дюзи - а той си е цифра :o
  • 0

#5 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 27 август 2007 - 16:26

Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?
  • 0

#6 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 август 2007 - 18:25

Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?

OMV-Спринт дизил.Аз не намирам разлика между спринт и премиум.Колата харчи еднакво.Другите правят гафаве,а при австрийците няма поне до сега.
Миналата година спринт бе по-скъп от евродизела.Сега измислиха премиум,догодина ще измислят друго.Просто зависи от добавката която слагам в нафтата.
Караи смело и гледай на 15 000 км да проверяваш помпата и дюзите.Най-вече дюзите и пак дюзите.Други ядове няма да имаш (освен със "застрахователите").
  • 0

#7 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 28 август 2007 - 09:13

Благодаря. Като казваш дюзите имаш предвид тест в Балканстар например, така ли?
  • 0

#8 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 август 2007 - 12:01

Благодаря. Като казваш дюзите имаш предвид тест в Балканстар например, така ли?

Тези са само за в краен случай.Има и други много по-добри сервизи с апаратура от Балканците.
  • 0

#9 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 28 август 2007 - 16:11

Аз съм с ц220 - 143 коня. Има ли разлика в двигателите - моя и този Е220 на колегата, за когото даваш препоръките, ако не значи и за мен важат с пълна сила.
Защо препоръчваш нафтата да е спринт-а на ОМВ, аз сипвам евродизела и също не виждам особена разлика.
Кажи за маслото - 5-40 или 10-40 да взема - мисля Мобил или Кастрол , гледам да има отзад МВ229.3 или 229.5 (само не мога да разбера имам ли филтър за дребни частици - в книжката, според това дали има или няма такъв филтър пише, че маслото следва да е 229.31/51 или 229.3/229.5
  • 0

#10 dundurma

dundurma

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 29 август 2007 - 01:53

Ето какво: След дълги колебания, безсънни нощи, ровене в разни сайтове и един як заем съм щастлив собственик на Е220 CDI, октомври 2004, сервизна книжка от лицензиран сервиз/от Германия/, един собственик, излиза реновирана/така ли се казва/ от същия този сервиз на 135000 км. Май повече не се сещам, а да, 6 скорости, изпълнение Класик, обаче с някаква навигация и тъй...Още не е дошла и да чукам на дърво колата е 6 според тоз моя приятел дето ми я намери, пък му имам доверие на 100 %.
Че въпроса ми е: Какво да й гледам на таз кола, да се доверявам ли на сервизната книжка и да я обслужвам ли според написаното в нея, от какво да се опасявам и за какво да внимавам и изобщо всеки съвет ще ми е от полза. Според разни проучвания Мерцедес са отстранили много от проблемите за модела май месец 2004 г. и затова се търси автомобил след тази дата.
Ами това е. Ще ви бъда благодарен за съветите и мнението ви.

имам същата дават дефект на абс но трябва да ти го сменят без пари,защтото е фабричен дефект.иначе е невероятна кола
  • 0

#11 rumenski

rumenski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 29 август 2007 - 15:37

Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?


преди време писах по подобна тема за W211 220CDI.имам близък приятел,който е с такъв автомобил
от около 4 години и няколко месеца.Купи си я чисто нова от БС и за 2-3 години смени няколко
пъти дюзи.От около 1год и половина няма проблеми никакви,просто редовно слага добавка за
дизел.Преди зареждаше гориво само от ОМВ и само от най-скъпата нафта.Последната година
и половина зарежда само от бензиностанции Еко и Лукоил.Брат му кара Х5 3.0 дизел и също
не стъпва в ОМВ,защото не е доволен от тях.Не искам да правя нито реклама нито антиреклама,но
това мога да го твърдя със сигурност-нафтата на ОМВ скапа дюзите на Е-класата няколко пъти!
  • 0

#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 29 август 2007 - 21:05

нафтата на ОМВ скапа дюзите на Е-класата няколко пъти
напълно съм съгласен още повече ,че повечето бензиностанции
са дадени под аренда и всеки арендатор зарежда каквото му падне
  • 0

#13 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 05 септември 2007 - 15:43

OMV-Спринт дизил.Аз не намирам разлика между спринт и премиум.Колата харчи еднакво.Другите правят гафаве,а при австрийците няма поне до сега.
Миналата година спринт бе по-скъп от евродизела.Сега измислиха премиум,догодина ще измислят друго.Просто зависи от добавката която слагам в нафтата.
Караи смело и гледай на 15 000 км да проверяваш помпата и дюзите.Най-вече дюзите и пак дюзите.Други ядове няма да имаш (освен със "застрахователите").


:offtopic1: Абе добре, че поназнайвам малко немски та се оправям като спра на някое OMV за кафенце, тея австрийците пък с българския хич ги няма - гориво от LUKOIL или ЕКО
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#14 ivgr

ivgr

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 06 септември 2007 - 09:42

220 ЦДИ е добър избор. Гледай предницата, но тъй като е карана в Г, едва ли ще е проблем. Ако сменяш накладки или нещо по спирачки търси сериз с походяша апаратура, защото спирачната система се управлява от SBC блок и някой самоук майстор може да ти я прецака. Имах такава и нямам забелжки. Както казаха колегите сменяш масло и фитри и си ти.
  • 0

#15 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 06 септември 2007 - 23:35

Благодаря. Да чукам на дърво, че с тия цени за некви дюзи, електроника и т.н. ... :bigemo_harabe_net-110:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни