
E 220 CDI
Започната от mun4o, 26 авг 2007 - 11:49:09
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 август 2007 - 11:49
Ето какво: След дълги колебания, безсънни нощи, ровене в разни сайтове и един як заем съм щастлив собственик на Е220 CDI, октомври 2004, сервизна книжка от лицензиран сервиз/от Германия/, един собственик, излиза реновирана/така ли се казва/ от същия този сервиз на 135000 км. Май повече не се сещам, а да, 6 скорости, изпълнение Класик, обаче с някаква навигация и тъй...Още не е дошла и да чукам на дърво колата е 6 според тоз моя приятел дето ми я намери, пък му имам доверие на 100 %.
Че въпроса ми е: Какво да й гледам на таз кола, да се доверявам ли на сервизната книжка и да я обслужвам ли според написаното в нея, от какво да се опасявам и за какво да внимавам и изобщо всеки съвет ще ми е от полза. Според разни проучвания Мерцедес са отстранили много от проблемите за модела май месец 2004 г. и затова се търси автомобил след тази дата.
Ами това е. Ще ви бъда благодарен за съветите и мнението ви.
Че въпроса ми е: Какво да й гледам на таз кола, да се доверявам ли на сервизната книжка и да я обслужвам ли според написаното в нея, от какво да се опасявам и за какво да внимавам и изобщо всеки съвет ще ми е от полза. Според разни проучвания Мерцедес са отстранили много от проблемите за модела май месец 2004 г. и затова се търси автомобил след тази дата.
Ами това е. Ще ви бъда благодарен за съветите и мнението ви.
#2
Публикувано 26 август 2007 - 13:37
Честито придобивка!
Прегледай я в сервиз-проверете маслата,накладките,ходова част-пуснете и един тест!
После карай-след няколко седмици ще и свикнеш и тогава ще имаш впечатления които можеш да постнеш тук във форума!
Няма големи изненади при това купе-не се притеснявай!
Прегледай я в сервиз-проверете маслата,накладките,ходова част-пуснете и един тест!
После карай-след няколко седмици ще и свикнеш и тогава ще имаш впечатления които можеш да постнеш тук във форума!
Няма големи изненади при това купе-не се притеснявай!
#3
Публикувано 26 август 2007 - 15:38
Благодаря много. Голям страх ме тресе, честно казано, най-вече от електрониката, пък и дизел не съм имал досега. Слизам от Пасат, който е простичко устроена кола, чувал съм за тия най-вече, че им е капризна електрониката
#4
Публикувано 27 август 2007 - 10:27
ами като начало сменяй маслото, всички филтри и карай.
мини да те вържат на компютър за да си сигурен за обслужването и достоверността на сервизната книжка.
после чети внимателно препоръките че в Германия сменят масло на 20 000 - 25 000 км. , но изрично в книжката пише че този интервал е на нафта с ниско съдържание на сяра (да не казвам без) така че за скапаната БГ нафта поне аз съм решил да си сменям всичко на 10 000, горивния филтър може и по-често
, ако искаш да се предпазиш от ремонт на дюзи - а той си е цифра
мини да те вържат на компютър за да си сигурен за обслужването и достоверността на сервизната книжка.
после чети внимателно препоръките че в Германия сменят масло на 20 000 - 25 000 км. , но изрично в книжката пише че този интервал е на нафта с ниско съдържание на сяра (да не казвам без) така че за скапаната БГ нафта поне аз съм решил да си сменям всичко на 10 000, горивния филтър може и по-често


#5
Публикувано 27 август 2007 - 16:26
Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?
#6
Публикувано 27 август 2007 - 18:25
OMV-Спринт дизил.Аз не намирам разлика между спринт и премиум.Колата харчи еднакво.Другите правят гафаве,а при австрийците няма поне до сега.Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?
Миналата година спринт бе по-скъп от евродизела.Сега измислиха премиум,догодина ще измислят друго.Просто зависи от добавката която слагам в нафтата.
Караи смело и гледай на 15 000 км да проверяваш помпата и дюзите.Най-вече дюзите и пак дюзите.Други ядове няма да имаш (освен със "застрахователите").
#7
Публикувано 28 август 2007 - 09:13
Благодаря. Като казваш дюзите имаш предвид тест в Балканстар например, така ли?
#8
Публикувано 28 август 2007 - 12:01
Тези са само за в краен случай.Има и други много по-добри сервизи с апаратура от Балканците.Благодаря. Като казваш дюзите имаш предвид тест в Балканстар например, така ли?
#9
Публикувано 28 август 2007 - 16:11
Аз съм с ц220 - 143 коня. Има ли разлика в двигателите - моя и този Е220 на колегата, за когото даваш препоръките, ако не значи и за мен важат с пълна сила.
Защо препоръчваш нафтата да е спринт-а на ОМВ, аз сипвам евродизела и също не виждам особена разлика.
Кажи за маслото - 5-40 или 10-40 да взема - мисля Мобил или Кастрол , гледам да има отзад МВ229.3 или 229.5 (само не мога да разбера имам ли филтър за дребни частици - в книжката, според това дали има или няма такъв филтър пише, че маслото следва да е 229.31/51 или 229.3/229.5
Защо препоръчваш нафтата да е спринт-а на ОМВ, аз сипвам евродизела и също не виждам особена разлика.
Кажи за маслото - 5-40 или 10-40 да взема - мисля Мобил или Кастрол , гледам да има отзад МВ229.3 или 229.5 (само не мога да разбера имам ли филтър за дребни частици - в книжката, според това дали има или няма такъв филтър пише, че маслото следва да е 229.31/51 или 229.3/229.5
#10
Публикувано 29 август 2007 - 01:53
имам същата дават дефект на абс но трябва да ти го сменят без пари,защтото е фабричен дефект.иначе е невероятна колаЕто какво: След дълги колебания, безсънни нощи, ровене в разни сайтове и един як заем съм щастлив собственик на Е220 CDI, октомври 2004, сервизна книжка от лицензиран сервиз/от Германия/, един собственик, излиза реновирана/така ли се казва/ от същия този сервиз на 135000 км. Май повече не се сещам, а да, 6 скорости, изпълнение Класик, обаче с някаква навигация и тъй...Още не е дошла и да чукам на дърво колата е 6 според тоз моя приятел дето ми я намери, пък му имам доверие на 100 %.
Че въпроса ми е: Какво да й гледам на таз кола, да се доверявам ли на сервизната книжка и да я обслужвам ли според написаното в нея, от какво да се опасявам и за какво да внимавам и изобщо всеки съвет ще ми е от полза. Според разни проучвания Мерцедес са отстранили много от проблемите за модела май месец 2004 г. и затова се търси автомобил след тази дата.
Ами това е. Ще ви бъда благодарен за съветите и мнението ви.
#11
Публикувано 29 август 2007 - 15:37
Пак благодаря за съвета. Ти такава ли имаш? Някакъв линк да дадеш или да споделиш лични впечатления? А от коя фирма да зареждам нафта? ШЕЛ, ОМВ или ЛУКОЙЛ ? Първите две, доколкото знам, имат два вида нафта с разлика около 10 % в цената. Какво ще ми препоръчате?
преди време писах по подобна тема за W211 220CDI.имам близък приятел,който е с такъв автомобил
от около 4 години и няколко месеца.Купи си я чисто нова от БС и за 2-3 години смени няколко
пъти дюзи.От около 1год и половина няма проблеми никакви,просто редовно слага добавка за
дизел.Преди зареждаше гориво само от ОМВ и само от най-скъпата нафта.Последната година
и половина зарежда само от бензиностанции Еко и Лукоил.Брат му кара Х5 3.0 дизел и също
не стъпва в ОМВ,защото не е доволен от тях.Не искам да правя нито реклама нито антиреклама,но
това мога да го твърдя със сигурност-нафтата на ОМВ скапа дюзите на Е-класата няколко пъти!
#12
Публикувано 29 август 2007 - 21:05
нафтата на ОМВ скапа дюзите на Е-класата няколко пъти
напълно съм съгласен още повече ,че повечето бензиностанции
са дадени под аренда и всеки арендатор зарежда каквото му падне
напълно съм съгласен още повече ,че повечето бензиностанции
са дадени под аренда и всеки арендатор зарежда каквото му падне
#13
Публикувано 05 септември 2007 - 15:43
OMV-Спринт дизил.Аз не намирам разлика между спринт и премиум.Колата харчи еднакво.Другите правят гафаве,а при австрийците няма поне до сега.
Миналата година спринт бе по-скъп от евродизела.Сега измислиха премиум,догодина ще измислят друго.Просто зависи от добавката която слагам в нафтата.
Караи смело и гледай на 15 000 км да проверяваш помпата и дюзите.Най-вече дюзите и пак дюзите.Други ядове няма да имаш (освен със "застрахователите").



светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#14
Публикувано 06 септември 2007 - 09:42
220 ЦДИ е добър избор. Гледай предницата, но тъй като е карана в Г, едва ли ще е проблем. Ако сменяш накладки или нещо по спирачки търси сериз с походяша апаратура, защото спирачната система се управлява от SBC блок и някой самоук майстор може да ти я прецака. Имах такава и нямам забелжки. Както казаха колегите сменяш масло и фитри и си ти.
#15
Публикувано 06 септември 2007 - 23:35
Благодаря. Да чукам на дърво, че с тия цени за некви дюзи, електроника и т.н. ...

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни