Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

EDC проблем


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 poroff

poroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 20 август 2007 - 16:09

Здравейте!
От скоро имам проблем с колата ми MB C220D 1996 - на арматурното табло свети EDC и колата е в авариен режим - оборотите са ограничени на около 3000. Смених горивен филтър преди около 800 километра, но "майстора" който ми го монтира не е поставил новото уплътнение около болта, оставил е старото и както в последствие установих то беше накриво и явно и влизал въздух в системата. Днес купих нов филтър и го сложих качествено в друг сервиз, но лампата не гасне и аварийния режим е още активен. Затова ходих да изчистят грешките в системата, но машината отказа да извърши "ресет-а". Все пак изкара 2 грешки - P0110 - Intake air temperature sensor B17: Current and stored и P1230 Cam ring position sensor: Fault indicator lamp on. От този сервиз ме препратиха в "САЕ" сервиз в Пловдив и утре сутринта ще съм там. Дано да е от това, защото вече бях в АВЕЛ в Пловдив евентуално ако е от помпата (която е Lucas) да попитам дали ги ремонтират и като я погледнаха каза моята е с "късите кабели", а те правили само с "дългите", "късите" ги правели в Инстанбул и Солун. Тук четох из форумите че някакви О-пръстени на маркучите правели проблема, бихте ли ми разяснили какви са тези пръстени, откъде могат да се намерят, само те ли се сменят и т.н.
Ще се радвам ако ми помогнете с каквото можете. Мерси :)

P.S. Ходих до балкан стар които за пореден път не бяха в час и с 300 зора стигнаха до цена от 6000лв., срещу която не можаха да ми обяснят кадърно какво ще бъде извършено. Предполагам че сменят цялата система, но това няма значение.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 август 2007 - 18:35

Щом ти пали от раз и се движи до 3000 об/мин.-забрави за О-пръстените-аварийния режим ти е вследствие на грешките които ти записва ел.блок

На първо четене смени темпер.датчик за вход.въздух-той е важен за системата!
Също така и датчика за обороти на разпр.вал-без него си за никъде!

И проверете вакуума към ЕГР и напукани шлаухи кум изпълн.елементи!

ПОмпата дава други симптоми!Предполагам че не е тя причината!

Успех и им стой над главата и им давай зор!
  • 0

#3 poroff

poroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 20 август 2007 - 18:53

Ами да ти кажа доста по-трудно пали, преди само чуквах ключа и запалваше, сега върти 2-3 секунди и тогава. Даже днес ми се случи да изгасне веднага след запалването.
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 август 2007 - 19:06

Аха,аха-призна си!
И о-пръстените!!!
И другите неща дето ти писах!

Късмет!
  • 0

#5 poroff

poroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 20 август 2007 - 19:17

ОК, мерси много за помощта, ще пиша утре като се върна какво се е случило :)
  • 0

#6 poroff

poroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 21 август 2007 - 11:38

Хм, отидох на въпросната диагностика в САЕ Bosch сервиз в Пловдив, 8 механика седяха и цъкаха 3 часа над капака и заключиха че проблема бил от помпата и те не се занимавали с такива работи. Пренасочиха ме към Панчо, който има сервиз за дизели, малко по надолу по Цариградско (за Пловдив става дума), защото "той ги правел тия помпи". Отидох там и за разлика от онзи от АВЕЛ той каза че помпата била с "дългите" кабели и те ги правели, срещу скромната сума от 2800 лева, защото сменяли помпата и половината електроника. Много се съмнявам да е от това, и тъй като те изобщо не обърнаха внимание на това което им казах че съм чел във форума и честите проблеми с о-пръстените и другите грешки в сензори и датчици от горния пост, съм склонен да сменя първо тях и ако тогава не стане ще му мисля... Тъй като не съм много вещ в авто ремонтите се надявам някой да помогне, тук някъде видях един съ-форумец със същия проблем си беше оставил телефона, мисля да му се обадя, да се надяваме че ще се отзове.

Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.

Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
  • 0

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 21 август 2007 - 19:43

Хм, отидох на въпросната диагностика в САЕ Bosch сервиз в Пловдив, 8 механика седяха и цъкаха 3 часа над капака и заключиха че проблема бил от помпата и те не се занимавали с такива работи. Пренасочиха ме към Панчо, който има сервиз за дизели, малко по надолу по Цариградско (за Пловдив става дума), защото "той ги правел тия помпи". Отидох там и за разлика от онзи от АВЕЛ той каза че помпата била с "дългите" кабели и те ги правели, срещу скромната сума от 2800 лева, защото сменяли помпата и половината електроника. Много се съмнявам да е от това, и тъй като те изобщо не обърнаха внимание на това което им казах че съм чел във форума и честите проблеми с о-пръстените и другите грешки в сензори и датчици от горния пост, съм склонен да сменя първо тях и ако тогава не стане ще му мисля... Тъй като не съм много вещ в авто ремонтите се надявам някой да помогне, тук някъде видях един съ-форумец със същия проблем си беше оставил телефона, мисля да му се обадя, да се надяваме че ще се отзове.

Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.

Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.


отиди в София при Генади /улица Владимир Вазов/номера на помня/близо е до ботевградско шосе
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 21 август 2007 - 20:31

Датчиците?- смени ли ги.
А това за помпата- нищо чудно да се опитват да те изтесларят.
Не само твойта кола е с лукас помпа с електронно управление. Фиат също ползват подобни помпи и колегите си бяха намерили читав майстор в Ямбол.
И пак виж датчика- грешките седят, защото датчиците са в гъза и дават грешни сигнали.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 pin4o77

pin4o77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C250 D 93г.

Публикувано 18 декември 2008 - 19:18

И аз имам подобен проблем и съм с С250Д и майстора се съмнява,че е от някакъв температурен датчик на горивото,но не зная,къде сенамира и не е съвсем сигурен.Ако някой знае въпросният датчик къде се намира,нека сподели.
  • 0

#10 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 18 декември 2008 - 20:13

И аз имам подобен проблем и съм с С250Д и майстора се съмнява,че е от някакъв температурен датчик на горивото,но не зная,къде сенамира и не е съвсем сигурен.Ако някой знае въпросният датчик къде се намира,нека сподели.


Колега -тоя датчик се намира в фантазията на твоя маистор. За твоя радост твоита цедка е с друга помпа а не с барливия Лукас.
Иди на свестен сервиз.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#11 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 декември 2008 - 01:43

Температурния датчик който измерва температурата на горивото при 250 дизел или турбодизел/ОМ605/,...се намира в едно черно нещо закрепено посредством два болта/torx/ отстрани на горивонагнетателната помпа и се нарича Elektrishe Absteller mit integriertem krafstofftemperaturfuehler.

Това нещо най -често се скапва от гледна точка на хирметичноста,...но почти никога не спира да си изпълнява реалните функций!
Най-вероятно е да го подмениш,...не е ефтино,..и да остане дефекта който констатираш!
Огледай дали нема въздух по маркучите за гориво и отстрани причинителя,.....или както ти казва BRPI-потърсаи специалисти!
  • 0

#12 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 19 декември 2008 - 10:01

Същия проблем и аз имах с О-пръстените.В Стамболийски ми ги смениха за 200лв(там ми казаха,че има човек който се занимава с помпи),но от тогава нямам проблем.Като се има предвид,че БС ми казаха 5000лв. за нова :kill_myself: ,200лв са нищо.
  • 0

#13 pin4o77

pin4o77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C250 D 93г.

Публикувано 19 декември 2008 - 18:53

Температурния датчик който измерва температурата на горивото при 250 дизел или турбодизел/ОМ605/,...се намира в едно черно нещо закрепено посредством два болта/torx/ отстрани на горивонагнетателната помпа и се нарича Elektrishe Absteller mit integriertem krafstofftemperaturfuehler.

Това нещо най -често се скапва от гледна точка на хирметичноста,...но почти никога не спира да си изпълнява реалните функций!
Най-вероятно е да го подмениш,...не е ефтино,..и да остане дефекта който констатираш!
Огледай дали нема въздух по маркучите за гориво и отстрани причинителя,.....или както ти казва BRPI-потърсаи специалисти!



Мога ли да сваля този датчик и да го замеря дали работи.Проблема ми се появи след като измих двигателя с пароструйка.Има вероятност да е влязла вода в датчика и да замасява.
  • 0

#14 Богомил

Богомил

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 430 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:България

Публикувано 21 декември 2008 - 12:57

Мога ли да сваля този датчик и да го замеря дали работи.Проблема ми се появи след като измих двигателя с пароструйка.Има вероятност да е влязла вода в датчика и да замасява.

Колега вземи си инсталираи аутодата и там виж какви стоиности трябва да ти показва този датчик , а и да ти кажа честно по-тези елкони работят най-неграмотните майстори не им се доверяваи ,а на тази помпа незнам от къде ще вземат части да ти е отремонтират като не се продават /май от друга повредена / Послушаи LYNX . :flagMB new:
  • 0
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum

"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.

#15 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 декември 2008 - 23:18

Същия проблем и аз имах с О-пръстените.В Стамболийски ми ги смениха за 200лв(там ми казаха,че има човек който се занимава с помпи),но от тогава нямам проблем.Като се има предвид,че БС ми казаха 5000лв. за нова :kill_myself: ,200лв са нищо.

200лв ? Тия да не са ти сменяли и маркучите? Само пръстените тук струват по 2? парчето, всички маркучета бяха около 55-60? :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни