EDC проблем
Започната от poroff, 20 авг 2007 - 16:09:21
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 август 2007 - 16:09
Здравейте!
От скоро имам проблем с колата ми MB C220D 1996 - на арматурното табло свети EDC и колата е в авариен режим - оборотите са ограничени на около 3000. Смених горивен филтър преди около 800 километра, но "майстора" който ми го монтира не е поставил новото уплътнение около болта, оставил е старото и както в последствие установих то беше накриво и явно и влизал въздух в системата. Днес купих нов филтър и го сложих качествено в друг сервиз, но лампата не гасне и аварийния режим е още активен. Затова ходих да изчистят грешките в системата, но машината отказа да извърши "ресет-а". Все пак изкара 2 грешки - P0110 - Intake air temperature sensor B17: Current and stored и P1230 Cam ring position sensor: Fault indicator lamp on. От този сервиз ме препратиха в "САЕ" сервиз в Пловдив и утре сутринта ще съм там. Дано да е от това, защото вече бях в АВЕЛ в Пловдив евентуално ако е от помпата (която е Lucas) да попитам дали ги ремонтират и като я погледнаха каза моята е с "късите кабели", а те правили само с "дългите", "късите" ги правели в Инстанбул и Солун. Тук четох из форумите че някакви О-пръстени на маркучите правели проблема, бихте ли ми разяснили какви са тези пръстени, откъде могат да се намерят, само те ли се сменят и т.н.
Ще се радвам ако ми помогнете с каквото можете. Мерси
P.S. Ходих до балкан стар които за пореден път не бяха в час и с 300 зора стигнаха до цена от 6000лв., срещу която не можаха да ми обяснят кадърно какво ще бъде извършено. Предполагам че сменят цялата система, но това няма значение.
От скоро имам проблем с колата ми MB C220D 1996 - на арматурното табло свети EDC и колата е в авариен режим - оборотите са ограничени на около 3000. Смених горивен филтър преди около 800 километра, но "майстора" който ми го монтира не е поставил новото уплътнение около болта, оставил е старото и както в последствие установих то беше накриво и явно и влизал въздух в системата. Днес купих нов филтър и го сложих качествено в друг сервиз, но лампата не гасне и аварийния режим е още активен. Затова ходих да изчистят грешките в системата, но машината отказа да извърши "ресет-а". Все пак изкара 2 грешки - P0110 - Intake air temperature sensor B17: Current and stored и P1230 Cam ring position sensor: Fault indicator lamp on. От този сервиз ме препратиха в "САЕ" сервиз в Пловдив и утре сутринта ще съм там. Дано да е от това, защото вече бях в АВЕЛ в Пловдив евентуално ако е от помпата (която е Lucas) да попитам дали ги ремонтират и като я погледнаха каза моята е с "късите кабели", а те правили само с "дългите", "късите" ги правели в Инстанбул и Солун. Тук четох из форумите че някакви О-пръстени на маркучите правели проблема, бихте ли ми разяснили какви са тези пръстени, откъде могат да се намерят, само те ли се сменят и т.н.
Ще се радвам ако ми помогнете с каквото можете. Мерси
P.S. Ходих до балкан стар които за пореден път не бяха в час и с 300 зора стигнаха до цена от 6000лв., срещу която не можаха да ми обяснят кадърно какво ще бъде извършено. Предполагам че сменят цялата система, но това няма значение.
#2
Публикувано 20 август 2007 - 18:35
Щом ти пали от раз и се движи до 3000 об/мин.-забрави за О-пръстените-аварийния режим ти е вследствие на грешките които ти записва ел.блок
На първо четене смени темпер.датчик за вход.въздух-той е важен за системата!
Също така и датчика за обороти на разпр.вал-без него си за никъде!
И проверете вакуума към ЕГР и напукани шлаухи кум изпълн.елементи!
ПОмпата дава други симптоми!Предполагам че не е тя причината!
Успех и им стой над главата и им давай зор!
На първо четене смени темпер.датчик за вход.въздух-той е важен за системата!
Също така и датчика за обороти на разпр.вал-без него си за никъде!
И проверете вакуума към ЕГР и напукани шлаухи кум изпълн.елементи!
ПОмпата дава други симптоми!Предполагам че не е тя причината!
Успех и им стой над главата и им давай зор!
#3
Публикувано 20 август 2007 - 18:53
Ами да ти кажа доста по-трудно пали, преди само чуквах ключа и запалваше, сега върти 2-3 секунди и тогава. Даже днес ми се случи да изгасне веднага след запалването.
#4
Публикувано 20 август 2007 - 19:06
Аха,аха-призна си!
И о-пръстените!!!
И другите неща дето ти писах!
Късмет!
И о-пръстените!!!
И другите неща дето ти писах!
Късмет!
#5
Публикувано 20 август 2007 - 19:17
ОК, мерси много за помощта, ще пиша утре като се върна какво се е случило
#6
Публикувано 21 август 2007 - 11:38
Хм, отидох на въпросната диагностика в САЕ Bosch сервиз в Пловдив, 8 механика седяха и цъкаха 3 часа над капака и заключиха че проблема бил от помпата и те не се занимавали с такива работи. Пренасочиха ме към Панчо, който има сервиз за дизели, малко по надолу по Цариградско (за Пловдив става дума), защото "той ги правел тия помпи". Отидох там и за разлика от онзи от АВЕЛ той каза че помпата била с "дългите" кабели и те ги правели, срещу скромната сума от 2800 лева, защото сменяли помпата и половината електроника. Много се съмнявам да е от това, и тъй като те изобщо не обърнаха внимание на това което им казах че съм чел във форума и честите проблеми с о-пръстените и другите грешки в сензори и датчици от горния пост, съм склонен да сменя първо тях и ако тогава не стане ще му мисля... Тъй като не съм много вещ в авто ремонтите се надявам някой да помогне, тук някъде видях един съ-форумец със същия проблем си беше оставил телефона, мисля да му се обадя, да се надяваме че ще се отзове.
Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.
Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.
Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
#7
Публикувано 21 август 2007 - 19:43
Хм, отидох на въпросната диагностика в САЕ Bosch сервиз в Пловдив, 8 механика седяха и цъкаха 3 часа над капака и заключиха че проблема бил от помпата и те не се занимавали с такива работи. Пренасочиха ме към Панчо, който има сервиз за дизели, малко по надолу по Цариградско (за Пловдив става дума), защото "той ги правел тия помпи". Отидох там и за разлика от онзи от АВЕЛ той каза че помпата била с "дългите" кабели и те ги правели, срещу скромната сума от 2800 лева, защото сменяли помпата и половината електроника. Много се съмнявам да е от това, и тъй като те изобщо не обърнаха внимание на това което им казах че съм чел във форума и честите проблеми с о-пръстените и другите грешки в сензори и датчици от горния пост, съм склонен да сменя първо тях и ако тогава не стане ще му мисля... Тъй като не съм много вещ в авто ремонтите се надявам някой да помогне, тук някъде видях един съ-форумец със същия проблем си беше оставил телефона, мисля да му се обадя, да се надяваме че ще се отзове.
Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.
Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
отиди в София при Генади /улица Владимир Вазов/номера на помня/близо е до ботевградско шосе
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 21 август 2007 - 20:31
Датчиците?- смени ли ги.
А това за помпата- нищо чудно да се опитват да те изтесларят.
Не само твойта кола е с лукас помпа с електронно управление. Фиат също ползват подобни помпи и колегите си бяха намерили читав майстор в Ямбол.
И пак виж датчика- грешките седят, защото датчиците са в гъза и дават грешни сигнали.
А това за помпата- нищо чудно да се опитват да те изтесларят.
Не само твойта кола е с лукас помпа с електронно управление. Фиат също ползват подобни помпи и колегите си бяха намерили читав майстор в Ямбол.
И пак виж датчика- грешките седят, защото датчиците са в гъза и дават грешни сигнали.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 18 декември 2008 - 19:18
И аз имам подобен проблем и съм с С250Д и майстора се съмнява,че е от някакъв температурен датчик на горивото,но не зная,къде сенамира и не е съвсем сигурен.Ако някой знае въпросният датчик къде се намира,нека сподели.
#10
Публикувано 18 декември 2008 - 20:13
И аз имам подобен проблем и съм с С250Д и майстора се съмнява,че е от някакъв температурен датчик на горивото,но не зная,къде сенамира и не е съвсем сигурен.Ако някой знае въпросният датчик къде се намира,нека сподели.
Колега -тоя датчик се намира в фантазията на твоя маистор. За твоя радост твоита цедка е с друга помпа а не с барливия Лукас.
Иди на свестен сервиз.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#11
Публикувано 19 декември 2008 - 01:43
Температурния датчик който измерва температурата на горивото при 250 дизел или турбодизел/ОМ605/,...се намира в едно черно нещо закрепено посредством два болта/torx/ отстрани на горивонагнетателната помпа и се нарича Elektrishe Absteller mit integriertem krafstofftemperaturfuehler.
Това нещо най -често се скапва от гледна точка на хирметичноста,...но почти никога не спира да си изпълнява реалните функций!
Най-вероятно е да го подмениш,...не е ефтино,..и да остане дефекта който констатираш!
Огледай дали нема въздух по маркучите за гориво и отстрани причинителя,.....или както ти казва BRPI-потърсаи специалисти!
Това нещо най -често се скапва от гледна точка на хирметичноста,...но почти никога не спира да си изпълнява реалните функций!
Най-вероятно е да го подмениш,...не е ефтино,..и да остане дефекта който констатираш!
Огледай дали нема въздух по маркучите за гориво и отстрани причинителя,.....или както ти казва BRPI-потърсаи специалисти!
#12
Публикувано 19 декември 2008 - 10:01
Същия проблем и аз имах с О-пръстените.В Стамболийски ми ги смениха за 200лв(там ми казаха,че има човек който се занимава с помпи),но от тогава нямам проблем.Като се има предвид,че БС ми казаха 5000лв. за нова ,200лв са нищо.
#13
Публикувано 19 декември 2008 - 18:53
Температурния датчик който измерва температурата на горивото при 250 дизел или турбодизел/ОМ605/,...се намира в едно черно нещо закрепено посредством два болта/torx/ отстрани на горивонагнетателната помпа и се нарича Elektrishe Absteller mit integriertem krafstofftemperaturfuehler.
Това нещо най -често се скапва от гледна точка на хирметичноста,...но почти никога не спира да си изпълнява реалните функций!
Най-вероятно е да го подмениш,...не е ефтино,..и да остане дефекта който констатираш!
Огледай дали нема въздух по маркучите за гориво и отстрани причинителя,.....или както ти казва BRPI-потърсаи специалисти!
Мога ли да сваля този датчик и да го замеря дали работи.Проблема ми се появи след като измих двигателя с пароструйка.Има вероятност да е влязла вода в датчика и да замасява.
#14
Публикувано 21 декември 2008 - 12:57
Колега вземи си инсталираи аутодата и там виж какви стоиности трябва да ти показва този датчик , а и да ти кажа честно по-тези елкони работят най-неграмотните майстори не им се доверяваи ,а на тази помпа незнам от къде ще вземат части да ти е отремонтират като не се продават /май от друга повредена / Послушаи LYNX .Мога ли да сваля този датчик и да го замеря дали работи.Проблема ми се появи след като измих двигателя с пароструйка.Има вероятност да е влязла вода в датчика и да замасява.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#15
Публикувано 25 декември 2008 - 23:18
200лв ? Тия да не са ти сменяли и маркучите? Само пръстените тук струват по 2? парчето, всички маркучета бяха около 55-60?Същия проблем и аз имах с О-пръстените.В Стамболийски ми ги смениха за 200лв(там ми казаха,че има човек който се занимава с помпи),но от тогава нямам проблем.Като се има предвид,че БС ми казаха 5000лв. за нова ,200лв са нищо.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни