
скоростна кутия
Започната от Ann, 19 авг 2007 - 12:55:13
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 август 2007 - 12:55
На два пъти при изкачване колата ми пребуксува.Колата е C220CDI-автоматик.При прочита на софтуера има грешка в скоростната кутия.По думи на майсторите не може да се каже за какво конкретно става дума ,но със сигурност за много пари.Щяло да се види като се отвори скоростната кутия.Давайте съвети откъде да тръгна и как да степенувам процеса.В тема- автосервизи на фоурума четох ,но като че ли не открих майстора ,който да ми реши проблема.Снови части ли да работя или да търся втора употреба?
#2
Публикувано 19 август 2007 - 14:33
На колко километра е автомобила?
Кога е сменяно маслото в автоматичната скоростна кутия?
Как мерите нивото на маслото -тя няма масломерна щека!?
Първо трябва да се измери нивото/дилърите имат сервизна масломерна щека/,после да се прецени качеството на маслото-ако не е сменяно през последните 80 хил.км-трябва да се смени!
При смяната се прави промивка,като се източва маслото от турбината и масления охладител!Монтира се нов филтър,налива се само синтетика,зачистват се грешките в компа и се прави адаптация на превключването на предавките!
След пробег от 200км отново се чете компа и тогава се правят изводи какво ще се ремонтира!
Почти съм сигурен че след смяната на маслото/ако се направи по гореописания начин/ няма да имаш повече притеснения!
Успех!
Кога е сменяно маслото в автоматичната скоростна кутия?
Как мерите нивото на маслото -тя няма масломерна щека!?
Първо трябва да се измери нивото/дилърите имат сервизна масломерна щека/,после да се прецени качеството на маслото-ако не е сменяно през последните 80 хил.км-трябва да се смени!
При смяната се прави промивка,като се източва маслото от турбината и масления охладител!Монтира се нов филтър,налива се само синтетика,зачистват се грешките в компа и се прави адаптация на превключването на предавките!
След пробег от 200км отново се чете компа и тогава се правят изводи какво ще се ремонтира!
Почти съм сигурен че след смяната на маслото/ако се направи по гореописания начин/ няма да имаш повече притеснения!
Успех!
#3
Публикувано 19 август 2007 - 15:33
Маслото не знам дали въобще е сменяно.Нивото е добро при проверката.Километрите предполагам са около 150-180 хил,по километраж са по-малко.Колата е края на 2002.Майсторите първо мислеха да направят това ,което ми описа ,но вчера след като я отварили не знам какво точна означава това маслото им миришело на изгоряло и твърдят ,че нямало смисъл да го сменям ,а директно да тръгвам на ремонт.
#4
Публикувано 19 август 2007 - 15:41
Ама и вие бързате да я отворите ,а после питате!
Щом са я отворили вече-мърдане няма!
Правете я с нови части и успех!
Щом са я отворили вече-мърдане няма!
Правете я с нови части и успех!
#5
Публикувано 19 август 2007 - 21:48
грешно съм се изразила,не е отворена скоростната кутия,по-скоро когато са започнали да сменят филтъра и маслото са взели това решение.Ако не се лъжа става въпрос за картера.
#6
Публикувано 19 август 2007 - 22:05
грешно съм се изразила,не е отворена скоростната кутия,по-скоро когато са започнали да сменят филтъра и маслото са взели това решение.Ако не се лъжа става въпрос за картера.
Разбрах!
Това вече е друго!
Миризмата на маслото е вследствие на нередовна смяна!
Пробвайте с промивка и ново масло!
Успех!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни