Разход на Е250дколко Ви гори
Започната от вики, 31 мар 2006 - 13:41:30
59 мнения по тази тема
#46
Публикувано 15 януари 2007 - 23:55
Айде утре, че там има 3 страници с постове, пък трябва да ставам рано за работа. Утре вечер може директно превод на живо в чата
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#47
Публикувано 16 януари 2007 - 00:03
Аз в тоз чат не мога да вляза днес,не ме пуска нещо.
Лека вечер,аз ще прегледам какво пише на швабски,че да не ме будалкаш нещо.
Лека вечер,аз ще прегледам какво пише на швабски,че да не ме будалкаш нещо.
.
#48
Публикувано 18 януари 2007 - 10:33
Хаха, има хора с доста голямо чувство за хумор тука:6.7/100км при скорост 170км/ч, с трима човека и багаж че и бродовия лъжел като показвал даже по-висок разход. Не знам как останалите гледат на тва изказване ам според мене тва си е направо подигравка с компетентността на хората в този форум. Тва да не е някой ФОРД ФИЕСТА със 70 конски сили.
Сега да споделям моите впечатления.
Аз карам Ц250ТД 110Kw и градския ми разход в Русе е между 9-10л/100км. Нито съм много спокоен шофьор но не съм и душманин да я вкарвам често в червната зона. Просто така гори с нормално каране, като се наложи повече газ на някое кръстовище няма проблем подавам изтеглям се бързо и после пак се кара в нормални режими. Сигурен съм, че ако се пострая мога да мина 10л/100км ама сърце не ми дава. А извън градско с мое каране гори между 6 и 7, ако се кара сас 150-160 може и да качи още ама аз тези километри ги вдигам само при изпреварване но иначе си карам 100-120.
И все пак мнението ми е че дали гори литър от горе или от долу мерцедес е един изключителен автомобил и тва е най-важното.
Сега да споделям моите впечатления.
Аз карам Ц250ТД 110Kw и градския ми разход в Русе е между 9-10л/100км. Нито съм много спокоен шофьор но не съм и душманин да я вкарвам често в червната зона. Просто така гори с нормално каране, като се наложи повече газ на някое кръстовище няма проблем подавам изтеглям се бързо и после пак се кара в нормални режими. Сигурен съм, че ако се пострая мога да мина 10л/100км ама сърце не ми дава. А извън градско с мое каране гори между 6 и 7, ако се кара сас 150-160 може и да качи още ама аз тези километри ги вдигам само при изпреварване но иначе си карам 100-120.
И все пак мнението ми е че дали гори литър от горе или от долу мерцедес е един изключителен автомобил и тва е най-важното.
#49
Публикувано 18 януари 2007 - 12:58
Колеги, то по-относително нещо от разхода на гориво няма !! Зависи от милион фактори стил на каране, качество на горивото, път, топла-студена кола, пробег и т.н. да не говорим че 2 еднакви коли от една и съща година на производство дето се казва и един и същ цвят абе близнаци все едно да ги хванеш успоредно да ги караш на магистралата с една и съща скорост на автопилот ше ви дадат различен разход, ако не са чисто нови Най-малкото са възможни ремонти по горивни помпи и т.н. намаляване на дебита с цел по нисък разход, но и намаляване на възможностите на автомобила или точно обратното завишенм разход но и по-добри показатели и много други фактори !! . А и тук не сме седнали да се караме ами да си кажем какви са ни колите и колко горят реално а то че ше има разлики е ясно.
В момента карам Е 220 cdi-150 ps, 2003 г. 6 скорости-ръчни и разхода ми е
Градско във Варна с огромни задръствания в централната част около 11/100км и на борд компютъра ми дава средна скорост 7-8 кm/h иначе вечер или когато има по малко трафик 10/100км- средна скорост 12-14 кm/h като я карам мн леко .
Извънградско на магистрала около 6/100км. +- 100-200 грама със скорост 140 km/h , а на междуградски път с нормален трафик нито натоварено, но не и празен пътя с изпреварванията, ускоренията и т.н. ми дава около 6/100км със скорост средна около 120km/h
Преди карах Е290 турбодизел- 129 ps, 1998 г. 5 скорости-автоматик и разхода ми беше
Градско във Варна пак със същите задръствания 10-11л/100км. тоест беше същия като на Е220 cdi 2003
Извънградско на магистрала около 6.5л./100км. със скорост 120-125 km/h и на междуградски 6.5-7л./100км. със скорост 120km/h
Тоест W210-290 turbo+автоматик и W211-220 CDI+ръчни 6ск. горят почти, че да не кажа и абсолютно еднаквов градски условия , но на извънградско cdi-to е по икономично и да не говорим, че не може да се сравняват от гледна точка на еластичност, максимална скорост, комфорт просто Новото си е ново огромна разлика има .
Сравнението не е съвсем коректно защото двата двигателя са от съвсем различни поколения, но да се види разликата поне..
Писал съм много за което се извинявам, но се постарах да бъда максимално обективен и ясен . Надявам се на някои да му е полезна информацията .
В момента карам Е 220 cdi-150 ps, 2003 г. 6 скорости-ръчни и разхода ми е
Градско във Варна с огромни задръствания в централната част около 11/100км и на борд компютъра ми дава средна скорост 7-8 кm/h иначе вечер или когато има по малко трафик 10/100км- средна скорост 12-14 кm/h като я карам мн леко .
Извънградско на магистрала около 6/100км. +- 100-200 грама със скорост 140 km/h , а на междуградски път с нормален трафик нито натоварено, но не и празен пътя с изпреварванията, ускоренията и т.н. ми дава около 6/100км със скорост средна около 120km/h
Преди карах Е290 турбодизел- 129 ps, 1998 г. 5 скорости-автоматик и разхода ми беше
Градско във Варна пак със същите задръствания 10-11л/100км. тоест беше същия като на Е220 cdi 2003
Извънградско на магистрала около 6.5л./100км. със скорост 120-125 km/h и на междуградски 6.5-7л./100км. със скорост 120km/h
Тоест W210-290 turbo+автоматик и W211-220 CDI+ръчни 6ск. горят почти, че да не кажа и абсолютно еднаквов градски условия , но на извънградско cdi-to е по икономично и да не говорим, че не може да се сравняват от гледна точка на еластичност, максимална скорост, комфорт просто Новото си е ново огромна разлика има .
Сравнението не е съвсем коректно защото двата двигателя са от съвсем различни поколения, но да се види разликата поне..
Писал съм много за което се извинявам, но се постарах да бъда максимално обективен и ясен . Надявам се на някои да му е полезна информацията .
W211-Avantgarde
#50
Публикувано 18 януари 2007 - 16:31
http://www.motor-tal...3/s/thread.html
Тоз език го четеш като гледам,я кажи какво пише,че аз само едни такива нецензурни ги знам.Мога да хукна и да преведа писание по писание,но ти ще помогнеш с това да не го обръщам на английски.
По мои наблюдения, немците като цяло, карат много неикономично, така че горната информация трябва да се приема с едно на ум.
Иначе форумът е съвсем като нашия. Един вика, харчи ми 14/100, друг вика, ти луд ли си, моя харчи 5,5/100 и тнт.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#52
Публикувано 19 януари 2007 - 14:14
Колега, по-леко с газта на завоитеХаха, има хора с доста голямо чувство за хумор тука:6.7/100км при скорост 170км/ч, с трима човека и багаж че и бродовия лъжел като показвал даже по-висок разход. Не знам как останалите гледат на тва изказване ам според мене тва си е направо подигравка с компетентността на хората в този форум. Тва да не е някой ФОРД ФИЕСТА със 70 конски сили.
Въпросната снимка беше публикувана преди 8-9 месеца от Дани, и ако си внимавал, щеше да разбереш, че става въпрос не за МВ, а за Зафира, мисля
Ама нейсе...
Ах, ти, Компетентний!!! Личи си колко си виждал табло на МБ отвътре. Поне си налучкал, че е Форд, ама с модела нещо си го оплескал
п.с. А че имам чувство за хумор си прав - голям смехурко съм :
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#54
Публикувано 30 януари 2007 - 06:14
Връща се жената преди седмица с половин резервоар,сядам аз да карам и ми настръхва косата.Гледам и се пуля 110 мили и половин резервоар,а + - трябва да е около 150+.Питам аз зареждала ли е,нулирала ли е........ ми да както сам и казал.
Мамицата му,зареждам аз докато ми изключи 10 пъти пищова,засечка и среден разход 17 мили на галон.Такъв е разхода на S420 градско,а не на E320 магистрала и малко град.Питам как я кара тая кола,а тя се смее защото и на двамата ни е ясно,че няма как да кара с повече от 75 мили в час,а това е за разход 24 на галон.Както и да е,множко ми се видя и реших да проверя пак кое и как.
120 магистрални мили с 115-120 километра скорост и още около 40 мили град ми дадоха разход 22+ мили на галон като се има в предвид,че в града аз съм малко зъл.Всичко това го пиша аз като откачен на един лист да не се чудя какъв танк кара жената.Спирам на бензинджииницата,зареждам до откат и си тръгваме обратно към нащо село.Средна скорост 120 повечето време на круиз.Зареждане след около 130 мили и среден разход 16.3............това и 600SЕL не го дава.БАСИ КОЛАТА,ни тече,ни мирише на тундja,ни пуши,ни нищо.
Ново зареждане до капачката и нова засечка седмица след това - среден разход 23 на галон.Мръсния арабин ме е ударил в помпата,друго няма какво да е,а си следих всичко като партизанин,нали си засичам.
Сега жената пише,аз че не съм наред е ясно,но сега и тя е под пара да ми снася инфо колко харчи духчо,че ми писна и от неговите номера.
Та колко казвате ви харчат колите???
Zасечките са правени на магистрала 4 ленти между Сан Диего и Лос Анджелес,почти нови гуми напомпани на малко над предписаното,двама и 20 кила багаж,вятър няма и постоянна температура 12-18 градуса.А сега някой да ми каже колко харчи мойта и кви са тия фифели.Мен също малко ме съмнява / или не толкова малко / при скорост 170 да ви дава по 6 - 6.5 на 100,повече приемам,но по-малко ми се вижда странно.Въпреки това на никoй не плащам горивото,щом така го смятате няка е толкова,няма да спорим за глупости.
Темата може да се превърне в един безмислен спор,а няма никакъв смисъл от това,никoй на никого колата не кара и няма смисъл да се драскаме.Мойта дава от 16 до 24 при едно и също каране при едни и същи условия.Някои ако иска да спори нека да отваря тема,аз съм насреща.
Мамицата му,зареждам аз докато ми изключи 10 пъти пищова,засечка и среден разход 17 мили на галон.Такъв е разхода на S420 градско,а не на E320 магистрала и малко град.Питам как я кара тая кола,а тя се смее защото и на двамата ни е ясно,че няма как да кара с повече от 75 мили в час,а това е за разход 24 на галон.Както и да е,множко ми се видя и реших да проверя пак кое и как.
120 магистрални мили с 115-120 километра скорост и още около 40 мили град ми дадоха разход 22+ мили на галон като се има в предвид,че в града аз съм малко зъл.Всичко това го пиша аз като откачен на един лист да не се чудя какъв танк кара жената.Спирам на бензинджииницата,зареждам до откат и си тръгваме обратно към нащо село.Средна скорост 120 повечето време на круиз.Зареждане след около 130 мили и среден разход 16.3............това и 600SЕL не го дава.БАСИ КОЛАТА,ни тече,ни мирише на тундja,ни пуши,ни нищо.
Ново зареждане до капачката и нова засечка седмица след това - среден разход 23 на галон.Мръсния арабин ме е ударил в помпата,друго няма какво да е,а си следих всичко като партизанин,нали си засичам.
Сега жената пише,аз че не съм наред е ясно,но сега и тя е под пара да ми снася инфо колко харчи духчо,че ми писна и от неговите номера.
Та колко казвате ви харчат колите???
Zасечките са правени на магистрала 4 ленти между Сан Диего и Лос Анджелес,почти нови гуми напомпани на малко над предписаното,двама и 20 кила багаж,вятър няма и постоянна температура 12-18 градуса.А сега някой да ми каже колко харчи мойта и кви са тия фифели.Мен също малко ме съмнява / или не толкова малко / при скорост 170 да ви дава по 6 - 6.5 на 100,повече приемам,но по-малко ми се вижда странно.Въпреки това на никoй не плащам горивото,щом така го смятате няка е толкова,няма да спорим за глупости.
Темата може да се превърне в един безмислен спор,а няма никакъв смисъл от това,никoй на никого колата не кара и няма смисъл да се драскаме.Мойта дава от 16 до 24 при едно и също каране при едни и същи условия.Някои ако иска да спори нека да отваря тема,аз съм насреща.
.
#55
Публикувано 21 октомври 2007 - 01:57
малко е архив темата,ама и аз да предложа нещо.
значи до сега аз съм разбрал,че разхода зависи много и от кубатурата и цилиндрите на двигатела,а не толко от конете.(То май като са повече конете разхода е по-малък.Е айде има 200-300 грама пове4ко,не е болка за умиране.Това го наблюдавам при дизела много)при бенза,не е по различно.
Пример:голф 3 2.0 16в 150 кс и бмв 320 24в150 кс респективно 11.9 и 12.9.(градско),еднаква кубатура и коне,ма едното е 6-так.
затова за мен това са двата основни фактора за разход.А и турбото много помага.
значи до сега аз съм разбрал,че разхода зависи много и от кубатурата и цилиндрите на двигатела,а не толко от конете.(То май като са повече конете разхода е по-малък.Е айде има 200-300 грама пове4ко,не е болка за умиране.Това го наблюдавам при дизела много)при бенза,не е по различно.
Пример:голф 3 2.0 16в 150 кс и бмв 320 24в150 кс респективно 11.9 и 12.9.(градско),еднаква кубатура и коне,ма едното е 6-так.
затова за мен това са двата основни фактора за разход.А и турбото много помага.
#56
Публикувано 23 октомври 2007 - 18:20
По архивната тема ще се разпиша и аз.Имам W124.250D '12.92 90кс. комби,автоматик - градско 11-12/100 зимата, 9,5-10,5/100 лятото и под 10/100 с немска нафта , извънградско 7,5-8,5/100 зимата, 7-8/100 лятото при скорост 100-140. На мен ми е тежък десния крак и мога да твърдя че разхода би паднал с 0,5-1л. ако се кара по-спокойно. W124.300TD '06.92 147кс. лимузина,автоматик има същия разход но го настъпвам повече щото е по-мощен а това ми определя маниера на каране. Преди имах Fiat Croma 2.5TD и още имам Lancia Thema 2,5TD градско каране 10/100 извънградско 6,5 при скорост 130-140 и 7,5 при скорост 160. Пиша тези скорости като поддържана скорост по магистрала Тракия и маршрут София-Пловдив и обратно.
И за финал към тези които са писали по темата и тези които ще я четат тепърва - не търсете икономия на гориво от този автомобил а се радвайте на удоволствието че го имате и ви вози надявам се така като ме вози моя. А ако някой търси икономия нека си вземе SMART - разхода му е 3/100 извънградско, Peugeot 206HDI 6/100 градско 5/100 извънградско, BMW 525TDS 7.3-7,5/100 градско 5,5/100 извънградско при 130 км/ч и т.н. и т.н.
И за финал към тези които са писали по темата и тези които ще я четат тепърва - не търсете икономия на гориво от този автомобил а се радвайте на удоволствието че го имате и ви вози надявам се така като ме вози моя. А ако някой търси икономия нека си вземе SMART - разхода му е 3/100 извънградско, Peugeot 206HDI 6/100 градско 5/100 извънградско, BMW 525TDS 7.3-7,5/100 градско 5,5/100 извънградско при 130 км/ч и т.н. и т.н.
#58
Публикувано 23 октомври 2007 - 21:13
Има-няма и вземета да ескумирате накоя закопана тема...
Ами упдейт от мен, ето какво казва екселския шит:
Обаче не разбирам ползата от тая тема - разхода е толкоз разтегливо понятие че няма до къде...
В случая целта е да си чешем езиците за да не закърнеят, а и разхода е най-малкото което ме интересуваше като го купувах моя.А аз ще разкопая скоро темата /Турбото работи ли/ че още не съм довършил там случая.
#59
Публикувано 25 октомври 2007 - 09:32
В случая целта е да си чешем езиците за да не закърнеят, а и разхода е най-малкото което ме интересуваше като го купувах моя.А аз ще разкопая скоро темата /Турбото работи ли/ че още не съм довършил там случая.
Айде сега, отмали малко от газта на завоя
Разхода ВИНАГИ има значение.
Според тая таблица, всеки месец издухвам по около 400лв през ауспуха и то не вадя директно пари от това.
Да не мислиш че 400 е равно например на 800?!?
Еб...о и кефа, ще се кефя 1,2 месеца а после?
Нема такава бира колега, накрая си даваш сметка че може и с малко по-малко кеф
Ако си мислиш че не ми се кара барем 3 литров шестак - много се лъжеш.
И основното нещо поради което не съм го направил не е цената на самата кола
Хората за които разхода наистина няма значение изобщо не влизат в тоя форум
#60
Публикувано 26 октомври 2007 - 00:54
Айде сега, отмали малко от газта на завоя
Разхода ВИНАГИ има значение.
Според тая таблица, всеки месец издухвам по около 400лв през ауспуха и то не вадя директно пари от това.
Да не мислиш че 400 е равно например на 800?!?
Еб...о и кефа, ще се кефя 1,2 месеца а после?
Нема такава бира колега, накрая си даваш сметка че може и с малко по-малко кеф
Ако си мислиш че не ми се кара барем 3 литров шестак - много се лъжеш.
И основното нещо поради което не съм го направил не е цената на самата кола
Хората за които разхода наистина няма значение изобщо не влизат в тоя форум
Добре де. Хипотетично предполагаме че колата е по-нов тип дизелов двигател с по-нисък разход на гориво или казано по-иначе мотора е по-добре разчетен от този на W124. Според тази таблица има среден разход 8/100 и върху 400лв. идват около 2500км. пробег на месец. При 10/100 идват 2000км. пробег и разликата е осезаема - 50 литра или 500-625км. Тук вече разхода е от значение защото това са 100 лв. разлика. Но когато месечния пробег е примерно 700км. при 10/100 са 140лв. а при 8/100 са 112лв. и тези 28лв. дали ще ги издухаме приз ауспуха или като цигарен дим няма абсолютно никакво значение. Тук важи приказката :Кучето скача според тоягата: и ако трябва да пътувам 2500км. месечно ще си взема бензин/газ и тогава с 400лв. ще карам не 2500км. а 3500-3700 км. на газ. което означава че месечния разход за гориво е паднал с около 100лв. и вместо 400 ще давам по-малко от 300. Но тук идва другата разлика - текущите ремонти при по-евтиния вариант са при всяко положение повече защото колата ще е малолитражен евтин автомобил който по-често ще се чупи и ремонтите ще стопят тази спестена сума. А това го знам от опит защото през ръцете ми минават куп автомобили всеки месец. Пак се връщам в началото - не съм казал че НЕ МЕ интересува,а че НАЙ-МАЛКО ме интересува колко е разхода защото това е последният модел така прецизно и здраво направен автомобил а това не е само мое мнение. Най-добре разчетен е 300TD-147кс. 10-11/100 градско 7-8/100 извънградско - пъргав,мощен,здрав и с поносим разход - това за 6 цил. и 3000 куб. и измислено и направено 85г. е повече от добре. Темата е много дълга но каквото и да се каже то вече е било казано от някой друг със сигурност. Успех на всички.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни