
Да сменя ли разпръсквачите ?на S350 W140
Започната от top, 16 авг 2007 - 00:47:11
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 август 2007 - 00:47
Понеже като взех колата имаше проблем с това че се усещаха и виждаха едни вибрации по цялото купе и по волана при празен ход като стои на място и сега като смених тампоните на двигателя и автоматика вече утихна и не вибрира толкова, даже няма проблем, но днес установих че се усеща едно леко прекъсване на двигателя или по скоро не чак толкова прекъсване колкото че на моменти работи неравномерно - преди не съм го усещал заради вибрациите които имаше и човека който ми смени тампоните каза че вероятно това било проблем на някой от разпръсквачите и затова работил неравномерно. Предполагам че ще отида в супер дизел за диагностика да ми кажат дали има проблем в разпръсквачите и ако има примерно в един или повече как е по добре да направя да сменя само скапаните или направо всичките и по принцип може ли да има друга причина за неравномерна работа на двигателя какво още мога да проверя ?
#2
Публикувано 16 август 2007 - 05:12
Горивна система е първото нещо,че е евтино,а нафтата в БГ е кофти както и температурните разлики са големи.Колиците са си на годинки вече,много гадости може да са се събрали в резервоара както и по филтрите.Ако сам на твое място първо сменям горивни филтри и проверявам за течове по горивната система и после скачам на ВСИЧКИ разпръсквачи.
Дизела и филтрите дето я писах като бях млад чел ли си я.Там има едни идейки.................ма я да ти я намеря аз да почетеш малко.
Дизела и филтрите дето я писах като бях млад чел ли си я.Там има едни идейки.................ма я да ти я намеря аз да почетеш малко.
.
#3
Публикувано 16 август 2007 - 05:24
http://www.mbclub.bg...d...ic=3583&hl=
А така,намерих я.Това са филтри които могат да се монтират допълнително към горивната система преди помпата,филтър се сменя за около ..............мммммммм,рекорда ми е 11 за 40 минути ма аз съм добър,ако се пинка човек може за около 6 минути да е готов даже и ако сменя гумените рингове по филтъра.Ако не ти се занимава с тия рингове процедурата трае около минутка.Най-малкия размер филтър е 2 микрона,съмнявам се на Мерцедес да са по-малки.
А така,намерих я.Това са филтри които могат да се монтират допълнително към горивната система преди помпата,филтър се сменя за около ..............мммммммм,рекорда ми е 11 за 40 минути ма аз съм добър,ако се пинка човек може за около 6 минути да е готов даже и ако сменя гумените рингове по филтъра.Ако не ти се занимава с тия рингове процедурата трае около минутка.Най-малкия размер филтър е 2 микрона,съмнявам се на Мерцедес да са по-малки.
.
#4
Публикувано 16 август 2007 - 17:29
Налягането на помпата къде го забравихте

#5
Публикувано 16 август 2007 - 19:23
[quote name='LORINSEN' date='Aug 16 2007, 06:29 PM' post='56630']
Налягането на помпата къде го забравихте
[/quoteTi
Ти швед ли си?
Налягането на помпата къде го забравихте

[/quoteTi
Ти швед ли си?
#6
Публикувано 19 декември 2007 - 19:14
Понеже като взех колата имаше проблем с това че се усещаха и виждаха едни вибрации по цялото купе и по волана при празен ход като стои на място и сега като смених тампоните на двигателя и автоматика вече утихна и не вибрира толкова, даже няма проблем, но днес установих че се усеща едно леко прекъсване на двигателя или по скоро не чак толкова прекъсване колкото че на моменти работи неравномерно - преди не съм го усещал заради вибрациите които имаше и човека който ми смени тампоните каза че вероятно това било проблем на някой от разпръсквачите и затова работил неравномерно. Предполагам че ще отида в супер дизел за диагностика да ми кажат дали има проблем в разпръсквачите и ако има примерно в един или повече как е по добре да направя да сменя само скапаните или направо всичките и по принцип може ли да има друга причина за неравномерна работа на двигателя какво още мога да проверя ?
Ако имаш повече пари ходи в супер дизел ако не разполагаш Звънни на този номер 0899854118 или отиди в кв.Орландовци Премиер севиз и търсиш Коко
#7
Публикувано 19 декември 2007 - 20:02
Това добре ма кажи какво може да е и какво да проверява,че това е истината на форума,рекламата е на второ място.
Кеф ми е,че има още вьв форума един които им разбира.
Кеф ми е,че има още вьв форума един които им разбира.

.
#8
Публикувано 19 декември 2007 - 22:21
От къде я изкопахте тая стара тема ? Аз август месец купих колата и още тогава ходих в супер дизел и оправиха всички проблеми сега е ок.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни