проблем с катализатора
Започната от Dr.Under, 15 авг 2007 - 21:57:41
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 август 2007 - 21:57
Колеги, имам проблем с ауспуха!
Ходих при няколко маистора заради неприятен шум от аспуха на W 124 TE E200. Стърженето според тях идвало от второто гърне.
Смених го! Но, досадното стържене неизчезна. Остава да вия катализатора.
Какви са вариантите за смяна с резонаторно гърне. Търся друг вариант...
Благодаря ви!
Ходих при няколко маистора заради неприятен шум от аспуха на W 124 TE E200. Стърженето според тях идвало от второто гърне.
Смених го! Но, досадното стържене неизчезна. Остава да вия катализатора.
Какви са вариантите за смяна с резонаторно гърне. Търся друг вариант...
Благодаря ви!
#2
Публикувано 15 август 2007 - 22:27
Катализатора май е двоен и е около 100$ тук,реже се и се сменя с нов за около 20 минути.Поне на мойта е така.
.
#3
Публикувано 16 август 2007 - 10:45
Катализатора май е двоен и е около 100$ тук,реже се и се сменя с нов за около 20 минути.Поне на мойта е така.
Ако колата ти е изпалнение за Калифорния (което е така предполагам) твоите аспуси и кат са други.
При вас има зави6ени норми за изгорелите газове св сравнение с останалата америка и си има така наре4еното калифорнииско изпалнение.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 16 август 2007 - 16:04
.
#5
Публикувано 16 август 2007 - 16:14
Незнам какви пари ще струва нов, но предполагам че ще се дерат кожи... нали, требе да си напрвим манталитета.
Зради грешна диагноза /разбирай пишман майстор/ сега си имам резарвно второ гърне.
Зради грешна диагноза /разбирай пишман майстор/ сега си имам резарвно второ гърне.
#6
Публикувано 16 август 2007 - 16:38
4 пъти по-евтин е от един фар да речем и то работата му вдига цената тук,в БГ идея нямам,но ако им теглиш една жица и ще си кажат от магазина.
.
#7
Публикувано 16 август 2007 - 16:41
Незнам какви пари ще струва нов, но предполагам че ще се дерат кожи... нали, требе да си напрвим манталитета.
Зради грешна диагноза /разбирай пишман майстор/ сега си имам резарвно второ гърне.
Сори не знам колко струва кат в Бг .Мога да ти дам инфо за тва колко е в немско и то само за тия дето се слагат допалнително с цел да се пови6и еврото (намали данака) на колата.
наи скъпя е за моита кола илза 124 Екласа дисел към 450 евро за бензиновите е към 100-150 евро по евтин.
BENZBOSS - то OBD е измислено кажи ре4и заради вас в калифорния.не помня от коя година насам Калфорния правителството изисква втора ламда сонда или несто от сорта бе6е .Целата е Полицая да може на пътя да ти премери какво изхварля6 та и в тая възка се прави първородникика на OBD некаква диагностика която в последствие ве4е става OBD
Сега на по новите коли не знам ба6 как е и поради повика на икономите може и да няма ве4е ама на 124 , 201 и 140 си има изпалнение за калифорния-друга ел схема и тн.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 16 август 2007 - 17:01
Това ми е на дневен ред както си чел от стискащата палци тема та реших да споделя тук колко е,може да му свърши работа.Множко ми се виждат тия 450 евро ма на мен всичко множко ми се вижда.
След 40 минути тръгвам са проверка на изгорели газове / с начале......... / и ме чака смяна на катализатор на 90% поне.Тукашен модел е около стотина долара,но и държи само 2 години,после си за нов,че Калифорнийските норми са с около 8 години пред другия свят и няма да ти казвам какъв тормоз е това тук.Не се съмнявам,че е различно,но гледам,че никoй не подхваща темата та реших да драсна 2 реда.
След 40 минути тръгвам са проверка на изгорели газове / с начале......... / и ме чака смяна на катализатор на 90% поне.Тукашен модел е около стотина долара,но и държи само 2 години,после си за нов,че Калифорнийските норми са с около 8 години пред другия свят и няма да ти казвам какъв тормоз е това тук.Не се съмнявам,че е различно,но гледам,че никoй не подхваща темата та реших да драсна 2 реда.
.
#9
Публикувано 16 август 2007 - 21:30
Това ми е на дневен ред както си чел от стискащата палци тема та реших да споделя тук колко е,може да му свърши работа.Множко ми се виждат тия 450 евро ма на мен всичко множко ми се вижда.
След 40 минути тръгвам са проверка на изгорели газове / с начале......... / и ме чака смяна на катализатор на 90% поне.Тукашен модел е около стотина долара,но и държи само 2 години,после си за нов,че Калифорнийските норми са с около 8 години пред другия свят и няма да ти казвам какъв тормоз е това тук.Не се съмнявам,че е различно,но гледам,че никoй не подхваща темата та реших да драсна 2 реда.
Няма да ти казвам колко струват катализаторите на G 500 AMG/W463/ !!!
Автомобила е на 140.000 км-купуван е от БСтар!
Два катализатора плюс 4 ламбда сонди- колкото да си купиш една Ц класа 96 г. на старо!
Слагай си на всеки две години тези евтините КАТ и карай спокоен!
Паднало ти се е да живееш на място където изискванията за отработени газове са по високи и от Швейцария!
Айде Успех на теста!
#10
Публикувано 17 август 2007 - 03:34
Ебати Xалеевата комета,аз се циганя за 100 кинта,ти ме фарляш в тача с тия цифри.Майката си трака,ше си карам 124 вечно май.
.
#11
Публикувано 17 август 2007 - 08:50
Потърси във форума хубаво! Някъде срещнах един пич с твоя проблем и накрая го решил като си направил сам резонатор и се получило много добре, не си бил чувал колата по безшумна!!!
#12
Публикувано 17 август 2007 - 08:57
Колеги, имам проблем с ауспуха!
Ходих при няколко маистора заради неприятен шум от аспуха на W 124 TE E200. Стърженето според тях идвало от второто гърне.
Смених го! Но, досадното стържене неизчезна. Остава да вия катализатора.
Какви са вариантите за смяна с резонаторно гърне. Търся друг вариант...
Благодаря ви!
Нов катализатор в ЕМК-33 (София) за очиларка '96 струваше около 250 лв. със смяната. Резонантното гърне е 60 лв.
#13
Публикувано 17 август 2007 - 21:15
А, това резонантно гърне заместител на катализатора ли е или е част от системата?
Сега е като резачка. Срамота! Като ладичка от Лудогорието! Червена, Кармъзъ!
Сега е като резачка. Срамота! Като ладичка от Лудогорието! Червена, Кармъзъ!
#14
Публикувано 17 август 2007 - 22:06
А, това резонантно гърне заместител на катализатора ли е или е част от системата?
Сега е като резачка. Срамота! Като ладичка от Лудогорието! Червена, Кармъзъ!
Заместител е. Но казват че не премахва напълно звука. Докато с катализатора изчезва. Ако махнеш катализатора и сложиш резонантно гърне колата ще стане малко по-пъргава.
#15
Публикувано 20 август 2007 - 19:23
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни