Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с катализатора


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 Dr.Under

Dr.Under

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово БГ

Публикувано 15 август 2007 - 21:57

Колеги, имам проблем с ауспуха!
Ходих при няколко маистора заради неприятен шум от аспуха на W 124 TE E200. Стърженето според тях идвало от второто гърне.
Смених го! Но, досадното стържене неизчезна. Остава да вия катализатора.
Какви са вариантите за смяна с резонаторно гърне. Търся друг вариант...
Благодаря ви!
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 август 2007 - 22:27

Катализатора май е двоен и е около 100$ тук,реже се и се сменя с нов за около 20 минути.Поне на мойта е така.
  • 0
.

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 16 август 2007 - 10:45

Катализатора май е двоен и е около 100$ тук,реже се и се сменя с нов за около 20 минути.Поне на мойта е така.


Ако колата ти е изпалнение за Калифорния (което е така предполагам) твоите аспуси и кат са други.
При вас има зави6ени норми за изгорелите газове св сравнение с останалата америка и си има така наре4еното калифорнииско изпалнение.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 август 2007 - 16:04

:kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#5 Dr.Under

Dr.Under

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово БГ

Публикувано 16 август 2007 - 16:14

Незнам какви пари ще струва нов, но предполагам че ще се дерат кожи... нали, требе да си напрвим манталитета.
Зради грешна диагноза /разбирай пишман майстор/ сега си имам резарвно второ гърне.
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 август 2007 - 16:38

4 пъти по-евтин е от един фар да речем и то работата му вдига цената тук,в БГ идея нямам,но ако им теглиш една жица и ще си кажат от магазина.
  • 0
.

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 16 август 2007 - 16:41

Незнам какви пари ще струва нов, но предполагам че ще се дерат кожи... нали, требе да си напрвим манталитета.
Зради грешна диагноза /разбирай пишман майстор/ сега си имам резарвно второ гърне.


Сори не знам колко струва кат в Бг .Мога да ти дам инфо за тва колко е в немско и то само за тия дето се слагат допалнително с цел да се пови6и еврото (намали данака) на колата.
наи скъпя е за моита кола илза 124 Екласа дисел към 450 евро за бензиновите е към 100-150 евро по евтин.


BENZBOSS - то OBD е измислено кажи ре4и заради вас в калифорния.не помня от коя година насам Калфорния правителството изисква втора ламда сонда или несто от сорта бе6е .Целата е Полицая да може на пътя да ти премери какво изхварля6 та и в тая възка се прави първородникика на OBD некаква диагностика която в последствие ве4е става OBD
Сега на по новите коли не знам ба6 как е и поради повика на икономите може и да няма ве4е ама на 124 , 201 и 140 си има изпалнение за калифорния-друга ел схема и тн.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 август 2007 - 17:01

Това ми е на дневен ред както си чел от стискащата палци тема та реших да споделя тук колко е,може да му свърши работа.Множко ми се виждат тия 450 евро ма на мен всичко множко ми се вижда.
След 40 минути тръгвам са проверка на изгорели газове / с начале......... :kill_myself: / и ме чака смяна на катализатор на 90% поне.Тукашен модел е около стотина долара,но и държи само 2 години,после си за нов,че Калифорнийските норми са с около 8 години пред другия свят и няма да ти казвам какъв тормоз е това тук.Не се съмнявам,че е различно,но гледам,че никoй не подхваща темата та реших да драсна 2 реда.
  • 0
.

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 август 2007 - 21:30

Това ми е на дневен ред както си чел от стискащата палци тема та реших да споделя тук колко е,може да му свърши работа.Множко ми се виждат тия 450 евро ма на мен всичко множко ми се вижда.
След 40 минути тръгвам са проверка на изгорели газове / с начале......... :kill_myself: / и ме чака смяна на катализатор на 90% поне.Тукашен модел е около стотина долара,но и държи само 2 години,после си за нов,че Калифорнийските норми са с около 8 години пред другия свят и няма да ти казвам какъв тормоз е това тук.Не се съмнявам,че е различно,но гледам,че никoй не подхваща темата та реших да драсна 2 реда.




Няма да ти казвам колко струват катализаторите на G 500 AMG/W463/ !!!
Автомобила е на 140.000 км-купуван е от БСтар!

Два катализатора плюс 4 ламбда сонди- колкото да си купиш една Ц класа 96 г. на старо!

Слагай си на всеки две години тези евтините КАТ и карай спокоен!
Паднало ти се е да живееш на място където изискванията за отработени газове са по високи и от Швейцария!

Айде Успех на теста!
  • 0

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 август 2007 - 03:34

Ебати Xалеевата комета,аз се циганя за 100 кинта,ти ме фарляш в тача с тия цифри.Майката си трака,ше си карам 124 вечно май. :flagMB new:
  • 0
.

#11 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 август 2007 - 08:50

Потърси във форума хубаво! Някъде срещнах един пич с твоя проблем и накрая го решил като си направил сам резонатор и се получило много добре, не си бил чувал колата по безшумна!!!
  • 0

#12 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 17 август 2007 - 08:57

Колеги, имам проблем с ауспуха!
Ходих при няколко маистора заради неприятен шум от аспуха на W 124 TE E200. Стърженето според тях идвало от второто гърне.
Смених го! Но, досадното стържене неизчезна. Остава да вия катализатора.
Какви са вариантите за смяна с резонаторно гърне. Търся друг вариант...
Благодаря ви!


Нов катализатор в ЕМК-33 (София) за очиларка '96 струваше около 250 лв. със смяната. Резонантното гърне е 60 лв.
  • 0

#13 Dr.Under

Dr.Under

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово БГ

Публикувано 17 август 2007 - 21:15

А, това резонантно гърне заместител на катализатора ли е или е част от системата?
Сега е като резачка. Срамота! Като ладичка от Лудогорието! Червена, Кармъзъ!
  • 0

#14 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 17 август 2007 - 22:06

А, това резонантно гърне заместител на катализатора ли е или е част от системата?
Сега е като резачка. Срамота! Като ладичка от Лудогорието! Червена, Кармъзъ!


Заместител е. Но казват че не премахва напълно звука. Докато с катализатора изчезва. Ако махнеш катализатора и сложиш резонантно гърне колата ще стане малко по-пъргава. :)
  • 0

#15 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 20 август 2007 - 19:23

Млко си далечко, но прецени
http://www.mbclub.bg...?showtopic=6183
Успех
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни