Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Двигател 270 cdi мнения


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 Sprinter

Sprinter

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 август 2007 - 17:06

Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 август 2007 - 19:10

Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?



Много добър мотор,стабилна електроника,....мощен ,но икономичен!
На всички CDI дюзите са слабо място-но това е вследствие на качеството на горивото!
Редовна смяна на филтрите,добавка в горивото и газ до дупка!
  • 0

#3 rumenski

rumenski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 август 2007 - 14:32

Много добър мотор,стабилна електроника,....мощен ,но икономичен!
На всички CDI дюзите са слабо място-но това е вследствие на качеството на горивото!
Редовна смяна на филтрите,добавка в горивото и газ до дупка!



абсолютно подкрепям колегата,пъргав,динамичен и икономичен мотор.
но поне на 2 месеца трябва да се сипва добавка за дизел.
Мой приятел с Е220 CDI/по-слабия/ за 2 и половина години смени 4 пъти дюзи,
откакто обаче започна да слага редовно добавка,вече
около 1 год и 7-8 месеца няма проблеми.
  • 0

#4 GEORGY

GEORGY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 18 август 2007 - 22:59

абсолютно подкрепям колегата,пъргав,динамичен и икономичен мотор.
но поне на 2 месеца трябва да се сипва добавка за дизел.
Мой приятел с Е220 CDI/по-слабия/ за 2 и половина години смени 4 пъти дюзи,
откакто обаче започна да слага редовно добавка,вече
около 1 год и 7-8 месеца няма проблеми.


За предпочитане ли е този двигател пред Е200 kompressor ? ( и защо?) Кой от двата е по-удобен за спортно каране или обратното за през зимата в снега по балкана ?
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 август 2007 - 23:27

За предпочитане ли е този двигател пред Е200 kompressor ? ( и защо?) Кой от двата е по-удобен за спортно каране или обратното за през зимата в снега по балкана ?




Любителите на дизелите го предпочитат пред бензиновия-и обратното,...!
Пък и това Е200 само дето името му е компресор-нищо особено!
Ако е качен на 203 спорт купе може да се кара спортно/само усещането е такова/!!!
А за снега по балкана ако е ML270CDI-грижи няма!
Принципно дизеловите и бензиновите двигатели много относително се сравняват!
Пълно щастие няма!
А ти за това питаш!
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 август 2007 - 13:02

Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?

Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 август 2007 - 14:38

Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.



Здраве Желаем Г-н.....!
Те вашите направо са слънце-няма дебитомер,няма ЕГР,дюзите са клас А,окачването е усилено-Никакви грижи!
  • 0

#8 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2007 - 15:02

Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.


да бе тия Г-класи ги вадите от гаража само за някоя манифестация :icon_coolgrin:
чакай да направят по 50-100к и тогава ще ги хвалиш
  • 0

#9 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 август 2007 - 17:18

да бе тия Г-класи ги вадите от гаража само за някоя манифестация :icon_coolgrin:

Да бе....Като гледам как ги карат няма да издържат и до следващата манифестация.Газ до ламарината и това е.То нали е автоматик нищо неможе да им стане :kill_myself:
Та думата ми беше за 2,7 мотора.Направо съм очуден как изпъва тирантите.Тва слабичко моторче на 5 тона брониран джип е завидно как върви и харчи 11-18/100-в зависимост от маймуната която се е качила зад волана.Естествено е сметнато и кутия и диферинцияли за да не се мъчи хайванчето ама все пак...

чакай да направят по 50-100к и тогава ще ги хвалиш

Ако направят 100К километра направо са за златен медал....ама тва е много бе човек.При едни колеги на едно друго място успяха да блокират 2 двигателя и да хвърлят 3 кутии за 10-тина хиляди.
  • 0

#10 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2007 - 13:30

Ако направят 100К километра направо са за златен медал....ама тва е много бе човек.При едни колеги на едно друго място успяха да блокират 2 двигателя и да хвърлят 3 кутии за 10-тина хиляди.


баш за тва ми е думата - вървят щот са нови, кат ги поодрънкате ще си проличи дали са истински Г-класи :icon_welldone:
  • 0

#11 franck

franck

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv

Публикувано 06 септември 2007 - 10:18

purvoto koeto e che tazi kola nima pompa a ima duzapompa Cdi
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 септември 2007 - 10:28

purvoto koeto e che tazi kola nima pompa a ima duzapompa Cdi



Кое е второто?
Защото първото е грешно!

И драскай на кирилица!
  • 0

#13 ivgr

ivgr

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 06 септември 2007 - 12:03

Дайте съвет, каква добавка да се слага за дизел. В една друга тема на форума пишеха, че добвкта за почистване на дюзи обирала боклуците от резевоара и ги набивала в дюзите, т.е. обратен ефект. Кое е вярно в крайна сметка? Има ли значение обема на мотора - дали е 270 или 320
  • 0

#14 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 септември 2007 - 12:46

Дайте съвет, каква добавка да се слага за дизел. В една друга тема на форума пишеха, че добвкта за почистване на дюзи обирала боклуците от резевоара и ги набивала в дюзите, т.е. обратен ефект. Кое е вярно в крайна сметка? Има ли значение обема на мотора - дали е 270 или 320




Няма значение обема на мотора-системата за впръскване на гориво е еднаква и при двата!

Добавката за дизелово гориво има положителен ефект върху системните елементи.
Не може да ти набие боклуци в дюзите поради факта че на входа на горивната система има горивен филтър който служи да филтрира !
Резервоарите са пластмасови и единствената причина там да влезе нещо нечисто е начина на зареждане/туби,варели и пр./
  • 0

#15 ivgr

ivgr

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 06 септември 2007 - 15:07

Може ли да се препоръча конкретна разновидност и/или марка. На какви интервали е добре да се слага добавка?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни