Двигател 270 cdi мнения
Започната от Sprinter, 12 авг 2007 - 17:06:05
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 август 2007 - 17:06
Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?
#2
Публикувано 12 август 2007 - 19:10
Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?
Много добър мотор,стабилна електроника,....мощен ,но икономичен!
На всички CDI дюзите са слабо място-но това е вследствие на качеството на горивото!
Редовна смяна на филтрите,добавка в горивото и газ до дупка!
#3
Публикувано 13 август 2007 - 14:32
Много добър мотор,стабилна електроника,....мощен ,но икономичен!
На всички CDI дюзите са слабо място-но това е вследствие на качеството на горивото!
Редовна смяна на филтрите,добавка в горивото и газ до дупка!
абсолютно подкрепям колегата,пъргав,динамичен и икономичен мотор.
но поне на 2 месеца трябва да се сипва добавка за дизел.
Мой приятел с Е220 CDI/по-слабия/ за 2 и половина години смени 4 пъти дюзи,
откакто обаче започна да слага редовно добавка,вече
около 1 год и 7-8 месеца няма проблеми.
#4
Публикувано 18 август 2007 - 22:59
абсолютно подкрепям колегата,пъргав,динамичен и икономичен мотор.
но поне на 2 месеца трябва да се сипва добавка за дизел.
Мой приятел с Е220 CDI/по-слабия/ за 2 и половина години смени 4 пъти дюзи,
откакто обаче започна да слага редовно добавка,вече
около 1 год и 7-8 месеца няма проблеми.
За предпочитане ли е този двигател пред Е200 kompressor ? ( и защо?) Кой от двата е по-удобен за спортно каране или обратното за през зимата в снега по балкана ?
#5
Публикувано 18 август 2007 - 23:27
За предпочитане ли е този двигател пред Е200 kompressor ? ( и защо?) Кой от двата е по-удобен за спортно каране или обратното за през зимата в снега по балкана ?
Любителите на дизелите го предпочитат пред бензиновия-и обратното,...!
Пък и това Е200 само дето името му е компресор-нищо особено!
Ако е качен на 203 спорт купе може да се кара спортно/само усещането е такова/!!!
А за снега по балкана ако е ML270CDI-грижи няма!
Принципно дизеловите и бензиновите двигатели много относително се сравняват!
Пълно щастие няма!
А ти за това питаш!
#6
Публикувано 19 август 2007 - 13:02
Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.Интересува ме как се държи този мотор създава ли проблеми с дюзите помпата и електрониката.... ?
#7
Публикувано 19 август 2007 - 14:38
Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.
Здраве Желаем Г-н.....!
Те вашите направо са слънце-няма дебитомер,няма ЕГР,дюзите са клас А,окачването е усилено-Никакви грижи!
#8
Публикувано 21 август 2007 - 15:02
Мога да ти дам мнение относно странично наблюдение.Имаме служебни 10-тина Г-класи с такъв мотор.За сега не са имали проблеми с дюзи,помпи и филтри.Е,все пак все още са гаранционни,но въпреки това не са направили никакъв проблем.Нафтата е меко казано "кенеф" ама се държат гадините.Експлоатират се с газ до ламарината и в изключително трудни условия.Има няколко в Афганистан и там също не са мръднали.Малко са тромавички понеже му е малко душичката на 2,7 мотора на близо 5 тона купе,ама си вървят чудно.
да бе тия Г-класи ги вадите от гаража само за някоя манифестация
чакай да направят по 50-100к и тогава ще ги хвалиш
#9
Публикувано 21 август 2007 - 17:18
Да бе....Като гледам как ги карат няма да издържат и до следващата манифестация.Газ до ламарината и това е.То нали е автоматик нищо неможе да им станеда бе тия Г-класи ги вадите от гаража само за някоя манифестация
Та думата ми беше за 2,7 мотора.Направо съм очуден как изпъва тирантите.Тва слабичко моторче на 5 тона брониран джип е завидно как върви и харчи 11-18/100-в зависимост от маймуната която се е качила зад волана.Естествено е сметнато и кутия и диферинцияли за да не се мъчи хайванчето ама все пак...
Ако направят 100К километра направо са за златен медал....ама тва е много бе човек.При едни колеги на едно друго място успяха да блокират 2 двигателя и да хвърлят 3 кутии за 10-тина хиляди.чакай да направят по 50-100к и тогава ще ги хвалиш
#10
Публикувано 24 август 2007 - 13:30
Ако направят 100К километра направо са за златен медал....ама тва е много бе човек.При едни колеги на едно друго място успяха да блокират 2 двигателя и да хвърлят 3 кутии за 10-тина хиляди.
баш за тва ми е думата - вървят щот са нови, кат ги поодрънкате ще си проличи дали са истински Г-класи
#11
Публикувано 06 септември 2007 - 10:18
purvoto koeto e che tazi kola nima pompa a ima duzapompa Cdi
#12
Публикувано 06 септември 2007 - 10:28
purvoto koeto e che tazi kola nima pompa a ima duzapompa Cdi
Кое е второто?
Защото първото е грешно!
И драскай на кирилица!
#13
Публикувано 06 септември 2007 - 12:03
Дайте съвет, каква добавка да се слага за дизел. В една друга тема на форума пишеха, че добвкта за почистване на дюзи обирала боклуците от резевоара и ги набивала в дюзите, т.е. обратен ефект. Кое е вярно в крайна сметка? Има ли значение обема на мотора - дали е 270 или 320
#14
Публикувано 06 септември 2007 - 12:46
Дайте съвет, каква добавка да се слага за дизел. В една друга тема на форума пишеха, че добвкта за почистване на дюзи обирала боклуците от резевоара и ги набивала в дюзите, т.е. обратен ефект. Кое е вярно в крайна сметка? Има ли значение обема на мотора - дали е 270 или 320
Няма значение обема на мотора-системата за впръскване на гориво е еднаква и при двата!
Добавката за дизелово гориво има положителен ефект върху системните елементи.
Не може да ти набие боклуци в дюзите поради факта че на входа на горивната система има горивен филтър който служи да филтрира !
Резервоарите са пластмасови и единствената причина там да влезе нещо нечисто е начина на зареждане/туби,варели и пр./
#15
Публикувано 06 септември 2007 - 15:07
Може ли да се препоръча конкретна разновидност и/или марка. На какви интервали е добре да се слага добавка?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни