Отбора на W123...да се преброим...
Started by m_hi88, 12 Aug 2007 - 02:22:35
86 replies to this topic
#61
Posted 27 November 2012 - 22:24
Здравейте колеги. От 3 седмици и аз съм горд с Мерцедес W123, 240D, седан, с ръчна скоростна кутия и шибедах. Колата е с доста забележки - ръжда по калниците и праговете, но за щастие без такава по пода, в коша и багажника. Двигателя е перфектен, салона е много запазен и идеята ми е проект - олдтаймер, с безкомпромисно детайлно възстановяване на всяка една част. Вече съм започнал да набавям едно по едно необходимите дреболийки. Ще отворя и отделна тема за проблемите пред които ще се изправя неизменно. А ето и първите снимки - още при покупката.
#62
Posted 02 August 2013 - 14:51
Здравей те,наскоро си купих w123 купе! Искам да го реставрирам,приемам съвети!!!Благодаря ви!
#63
Posted 02 August 2013 - 14:53
Скоро ще кача снимки.Ще започна реставрацията от ламарини и след това вътрешен интериор.
#64
Posted 02 August 2013 - 16:36
И аз вече съм горд собственик на MERCRDES-BENZ 123-230COUPE ,AVTOMAT.
Но има доста работа по нея...................НО КЕФ ЦЕНА НЯМААА....
Здравей те,взех си w123 купе-1982г. Започвам реставрация.Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с каквото можете!
#65
Posted 04 October 2013 - 15:42
Аз си търсех читаво комби 123 ама така и не намерих и взех 124
Иначе бих искал да си имам една класическа кола и да не я продавам а да си я карам години наред колкото и стара да е
И според мен в това отношение 123 е по-добра от 124.
За всички почитатели на модела и марката:
http://www.flickr.co...157623011089020
#66
Posted 20 April 2014 - 22:23
Здравейте колеги, сравнително съм нов във форума, та попаднах на тази тема и реших да я опресня и да се присъединя към отбора на един от истинските мерцедеси 123...
От близо две години съм с МB W123 230 СЕ coupe 1983г., а преди това бях с живата легенда 300D седан 1983г., която бях обявил на майтап за продажба, за което още съжалявам.... Иначе първата ми любов беше MB W114-W115 200D 1968г.
#67
Posted 15 September 2014 - 04:17
Здравейте,
Аз исках да си взема пура но не намерих читава за париците си. Имам набелязана 123 -ка от време. Май по-добре мирна главица и бистра водица, таз тактика за таз колица.!
Първото място дето ще я закарам е при бояджията (моя си, доверения, сиреч набора).ха дано да е единственото място.
Та като ще се сменя талон мисля си цвета да персонализирам. Кажете къде да гледам изпитани комбинации или пък някакъв начин (информатика ще да е) да видя как ще изглежда танка с еди кой си цвят плюс бордо например. Цвета на колата е кремав. Ще ми се би-колор. Гледал съм галерия на Maybach, Бенцове по сбирки... Но 123-ката не е голяма лимузина, дизайна е специфичен и народен.
Кожения салон е тъмно син.... Мислех си за две различни тоналности на синьото. Но ако някой има идеи -да пише или да закачи линк. Има си драскотини колата, две #три места точки олющена боята, увехнала, така и така ще се боядисва поне да избера как, нали.
Може и същия си цвят но да го метализирам, почти като шампанско ще стане. На тъмносин салон, уф да го ева, кво ходи?
Още не съм за поздравления с Добре дошъл, докато не стане работата, на абсолютно здраво шаси без ръжда и пр.отвсякъде (испанска), чист, тих и стабилен мотор, климатик, рег.фарове, 3000 дизел петак, върви и стъпва юнашки. Няма кво да мисля, той е, още като го видях и ми грейна усмивката като тинейджър като види първото си гадже.
Аре ще гледам за напътствия.
Благодаря ви още от сега
Аз исках да си взема пура но не намерих читава за париците си. Имам набелязана 123 -ка от време. Май по-добре мирна главица и бистра водица, таз тактика за таз колица.!
Първото място дето ще я закарам е при бояджията (моя си, доверения, сиреч набора).ха дано да е единственото място.
Та като ще се сменя талон мисля си цвета да персонализирам. Кажете къде да гледам изпитани комбинации или пък някакъв начин (информатика ще да е) да видя как ще изглежда танка с еди кой си цвят плюс бордо например. Цвета на колата е кремав. Ще ми се би-колор. Гледал съм галерия на Maybach, Бенцове по сбирки... Но 123-ката не е голяма лимузина, дизайна е специфичен и народен.
Кожения салон е тъмно син.... Мислех си за две различни тоналности на синьото. Но ако някой има идеи -да пише или да закачи линк. Има си драскотини колата, две #три места точки олющена боята, увехнала, така и така ще се боядисва поне да избера как, нали.
Може и същия си цвят но да го метализирам, почти като шампанско ще стане. На тъмносин салон, уф да го ева, кво ходи?
Още не съм за поздравления с Добре дошъл, докато не стане работата, на абсолютно здраво шаси без ръжда и пр.отвсякъде (испанска), чист, тих и стабилен мотор, климатик, рег.фарове, 3000 дизел петак, върви и стъпва юнашки. Няма кво да мисля, той е, още като го видях и ми грейна усмивката като тинейджър като види първото си гадже.
Аре ще гледам за напътствия.
Благодаря ви още от сега
Edited by barbarelo, 15 September 2014 - 04:24 .
#68
Posted 15 September 2014 - 09:54
Два цвята може да се получи добре : http://eng.bilenkin.ru/works/90/
#69
Posted 15 September 2014 - 16:43
Някой беше писал няколко страници назад че е късмет да вземеш 123-ка, няма много на пазара. В БГ може и така да е. Аз ще споделя какво има по испанските земи.
Аз моята я капарирах, но много време и усилия докато реша. По принцип търсих пура w126, доста време обикалях, нормално е да искаш най -доброто на най-добра цена. Та много тормозих продавачите по телефона! Защо ли? Ами по диагонал Испания е над 1300 километра, пет коли с мотора който искам, две от тях нямат шибидах -дескартирам ги, и почвам да се обаждам.
На шестата кола вече ми е ясно в какво състояние е каруцата, казвам така защото явно за тях 2000 € е "много добро състояние за годините ".Чули че е класика, че се цени в много държави, и даааавай. А че кокошките скали три години отгоре и драскана, за интериора е отделна тема -кочина, килер, многократно приложения има. Но понеже в Испания само в някой райони вали сняг и съответните последствия,имат коз който те са решили че е златен жокер
. Лоша техническа поддръжка в 75 % от случаите, то Мерца носи многократно но не е титанова совалка да го ева.
И значи отивам да видя пура 500 SE, и този собственик е маниак, имаше едно комби 124-ka, конска глава дизел автоматик, 320 CE AMG -look, италиански двувратки от 70-те, другите бяха покрити с покривки и брезенти. Фанах съ за глъвътъ така да се каже. Пробвах пурата, пали по-трудно от Москвич и не върви както се очаква от 5литров мотор.
Викам :този тука каква пара е, и той кара че му е работна кола и одраскана, счупени мигачи и т.н. Като разбра че си тръгвам без пура ми каза добра цена, направих едно кръгче и ми хареса..
Аз моята я капарирах, но много време и усилия докато реша. По принцип търсих пура w126, доста време обикалях, нормално е да искаш най -доброто на най-добра цена. Та много тормозих продавачите по телефона! Защо ли? Ами по диагонал Испания е над 1300 километра, пет коли с мотора който искам, две от тях нямат шибидах -дескартирам ги, и почвам да се обаждам.
На шестата кола вече ми е ясно в какво състояние е каруцата, казвам така защото явно за тях 2000 € е "много добро състояние за годините ".Чули че е класика, че се цени в много държави, и даааавай. А че кокошките скали три години отгоре и драскана, за интериора е отделна тема -кочина, килер, многократно приложения има. Но понеже в Испания само в някой райони вали сняг и съответните последствия,имат коз който те са решили че е златен жокер
. Лоша техническа поддръжка в 75 % от случаите, то Мерца носи многократно но не е титанова совалка да го ева.
И значи отивам да видя пура 500 SE, и този собственик е маниак, имаше едно комби 124-ka, конска глава дизел автоматик, 320 CE AMG -look, италиански двувратки от 70-те, другите бяха покрити с покривки и брезенти. Фанах съ за глъвътъ така да се каже. Пробвах пурата, пали по-трудно от Москвич и не върви както се очаква от 5литров мотор.
Викам :този тука каква пара е, и той кара че му е работна кола и одраскана, счупени мигачи и т.н. Като разбра че си тръгвам без пура ми каза добра цена, направих едно кръгче и ми хареса..
#70
Posted 15 September 2014 - 16:49
Май се олях с приказката
Само шибидах няма, жалко. По нашенски БГ има ли кой да се занимава с това и да се получава добре? Тук има един дето реставрира, аржентинец с 15 години стаж Мерц КЛАСИК по Англия, само той ми каза ДА, но 1050 € с гаранция, мммм
Само шибидах няма, жалко. По нашенски БГ има ли кой да се занимава с това и да се получава добре? Тук има един дето реставрира, аржентинец с 15 години стаж Мерц КЛАСИК по Англия, само той ми каза ДА, но 1050 € с гаранция, мммм
#71
Posted 15 September 2014 - 17:12
Брат,направо ми е супер трудно да ти следя мисълта...Имам чувството,че не мислиш на български!Ама чак пък толкова..!Май се олях с приказката
Само шибидах няма, жалко. По нашенски БГ има ли кой да се занимава с това и да се получава добре? Тук има един дето реставрира, аржентинец с 15 години стаж Мерц КЛАСИК по Англия, само той ми каза ДА, но 1050 € с гаранция, мммм
Иначе в два цвята е голяма цигания според мен.
#72
Posted 15 September 2014 - 17:58
Дай някаква снимка да видим тая 123 ка. Ако намериш такава без да е гнила и кърпена 10 пъти си е находка, поне за тука.
Да разбираме че вече не се търси пура, а си се спрял на 123 ката??
Edited by Slav_1101, 15 September 2014 - 17:59 .
#73
Posted 16 September 2014 - 00:30
Да. Капарирах я.
Направо ме убихте със заключенията си.....но аз съм отворена личност и приемам критики.
Фатката беше да угадя в какво състояние е колата без да губя цял ден (от събота привечер до неделя среднощ навих 1992 км да видя три коли). Омайват те и който се 'фане. Вярно че губя пари и време от това, но пък как иначе, тва да не е мегалополис с избор...
Ей, ако някой който има Watsapp един навит да му фърля снимки и видео и той знае как да излезнат тука в темата -обещавам ви материал за раздвижване като за стар сериал(не клише). Моя номер е +34 649 05 09 69. Чакам навитаци.
Има здрави коли тука но ще припаднеш от обикаляне, жега и пр. Една част от тях здрави но седалките -осрани, мирише вътре си е.е мама.а, други са гаражни но мотора -цъф -цъф, Абе търпение и нерви. Повечето не казват всичко, трябва да душиш без да го виждаш, него и колата му.
Аре лека нощ
Направо ме убихте със заключенията си.....но аз съм отворена личност и приемам критики.
Фатката беше да угадя в какво състояние е колата без да губя цял ден (от събота привечер до неделя среднощ навих 1992 км да видя три коли). Омайват те и който се 'фане. Вярно че губя пари и време от това, но пък как иначе, тва да не е мегалополис с избор...
Ей, ако някой който има Watsapp един навит да му фърля снимки и видео и той знае как да излезнат тука в темата -обещавам ви материал за раздвижване като за стар сериал(не клише). Моя номер е +34 649 05 09 69. Чакам навитаци.
Има здрави коли тука но ще припаднеш от обикаляне, жега и пр. Една част от тях здрави но седалките -осрани, мирише вътре си е.е мама.а, други са гаражни но мотора -цъф -цъф, Абе търпение и нерви. Повечето не казват всичко, трябва да душиш без да го виждаш, него и колата му.
Аре лека нощ
Edited by barbarelo, 16 September 2014 - 00:42 .
#74
Posted 16 September 2014 - 05:29
Колега аз имам о wathsapp i viber, но по тях немпже да изпратиш кшипче по голямо от 10 мб. Най добре го качи в ютуб и там да го гледаме. А за снимки няма грижи, прати ми аз ще ги кача.Да. Капарирах я.
Направо ме убихте със заключенията си.....но аз съм отворена личност и приемам критики.
Фатката беше да угадя в какво състояние е колата без да губя цял ден (от събота привечер до неделя среднощ навих 1992 км да видя три коли). Омайват те и който се 'фане. Вярно че губя пари и време от това, но пък как иначе, тва да не е мегалополис с избор...
Ей, ако някой който има Watsapp един навит да му фърля снимки и видео и той знае как да излезнат тука в темата -обещавам ви материал за раздвижване като за стар сериал(не клише). Моя номер е +34 649 05 09 69. Чакам навитаци.
Има здрави коли тука но ще припаднеш от обикаляне, жега и пр. Една част от тях здрави но седалките -осрани, мирише вътре си е.е мама.а, други са гаражни но мотора -цъф -цъф, Абе търпение и нерви. Повечето не казват всичко, трябва да душиш без да го виждаш, него и колата му.
Аре лека нощ
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users