Мерцедес и Крис Бангъл
Започната от ENOXELA, 30 мар 2006 - 09:47:24
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 март 2006 - 09:47
преведено от списание "motor trend" декември 2005
"Мерцедес отрича че бмв 7ма серия е повляло силно на новата с-класа.. но приликите са очевадни...
1. Лостчето за скоростите е монтирано на тялото на волана. бмв го приложи първи като по този начин освободи мястото на централната конзола за ай-драйв джойстика. сега и новата с-класа е организирана по същия начин. джорг съмър, водещ луксозните модели на мерцедес заявява че необходимоста за поставки за питиета във централната конзола е накарало преместването на лоста за скоростите.
2. Сommand джойстика. също както при много често обсъжданата бмв ай-драйв система, command компютъра на мерцедес се контролира предимно със кръгло копче (джойстик) разположено във централната конзола. ханс мултхаупт, водача на с-клас проекта казва че сравняването на ай-драйв със command е като да сравняващ два джиесема- някои са абсолютно влудяващи за ползване а други като command са лесни и интуитивни
3. Дизайнерски подход. за разлика от предишния скромен и изчистен като форма с-клас, новия с-клас носи смели "маркови дрехи". със добре очертани калници, лайсни със цвета на купето между стоповете и силно изразен силует, новата с-класа демонстрира несъмнено нов подход към дизайна диктуван от желанието формата да следва стил (вместо функционалност). крис бангъл беше първия да "смени дрехите" на седмицата следвайки тази философия. въпроса е дали 7ма серия накара мерцедес да почувства нуждата новата с-класа да е "модна"?
4. Издаден багажник. първите 7ма серия на бангъл имаха багажник със силно изразен и издаден заден ръб. в последствие бмв подряза малко издатината, но ето че мерцедес показват същата форма на новия с. мерцедес твърди че издатината подобрява обема на багажника и използваемоста му. ханс-дитер фютчик- директор на дизайна на мерцедес казва- не ми напомня на бмв- ама изобщо".
"Мерцедес отрича че бмв 7ма серия е повляло силно на новата с-класа.. но приликите са очевадни...
1. Лостчето за скоростите е монтирано на тялото на волана. бмв го приложи първи като по този начин освободи мястото на централната конзола за ай-драйв джойстика. сега и новата с-класа е организирана по същия начин. джорг съмър, водещ луксозните модели на мерцедес заявява че необходимоста за поставки за питиета във централната конзола е накарало преместването на лоста за скоростите.
2. Сommand джойстика. също както при много често обсъжданата бмв ай-драйв система, command компютъра на мерцедес се контролира предимно със кръгло копче (джойстик) разположено във централната конзола. ханс мултхаупт, водача на с-клас проекта казва че сравняването на ай-драйв със command е като да сравняващ два джиесема- някои са абсолютно влудяващи за ползване а други като command са лесни и интуитивни
3. Дизайнерски подход. за разлика от предишния скромен и изчистен като форма с-клас, новия с-клас носи смели "маркови дрехи". със добре очертани калници, лайсни със цвета на купето между стоповете и силно изразен силует, новата с-класа демонстрира несъмнено нов подход към дизайна диктуван от желанието формата да следва стил (вместо функционалност). крис бангъл беше първия да "смени дрехите" на седмицата следвайки тази философия. въпроса е дали 7ма серия накара мерцедес да почувства нуждата новата с-класа да е "модна"?
4. Издаден багажник. първите 7ма серия на бангъл имаха багажник със силно изразен и издаден заден ръб. в последствие бмв подряза малко издатината, но ето че мерцедес показват същата форма на новия с. мерцедес твърди че издатината подобрява обема на багажника и използваемоста му. ханс-дитер фютчик- директор на дизайна на мерцедес казва- не ми напомня на бмв- ама изобщо".
#2
Публикувано 30 март 2006 - 11:45
Стига с тези инсинуации, че багажника на S-класата бил копиран от този на 7-цата
Идеята на дизайна на S-класата е да наподобява този на Майбах. А Майбах, като концепция, е преди 7-цата на Бангъл. Т.е. ако някой е копирал, то това трябва да е Бангъл.
S-класа:
Майбах:
Идеята на дизайна на S-класата е да наподобява този на Майбах. А Майбах, като концепция, е преди 7-цата на Бангъл. Т.е. ако някой е копирал, то това трябва да е Бангъл.
S-класа:
Майбах:
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 30 март 2006 - 12:20
1во давам награда които отреже ръцете на бенгъл го черпя
2ро за багажника го казаха вече Sката е малъкия Маибах от идва.
3то ползвал сам и comand и idrive определено comoanda е по-лесен самия idrive има прекалено много под менюната и повече (според мен) не са си на място иначе и двете има горе долу еднакви функций..
2ро за багажника го казаха вече Sката е малъкия Маибах от идва.
3то ползвал сам и comand и idrive определено comoanda е по-лесен самия idrive има прекалено много под менюната и повече (според мен) не са си на място иначе и двете има горе долу еднакви функций..
#4
Публикувано 02 април 2006 - 09:34
Aз също не го обичам тоя Бенгъл - вярно,факт е,че именно той засили неимоверно продажбите на БМВ,но автомобилите външно не са това което бяха ...
Това което се дискутира тук е много спорно въпреки всичко ! Всеки си защитава страната
Това което се дискутира тук е много спорно въпреки всичко ! Всеки си защитава страната
www.bmwpower-bg.net
#5
Публикувано 05 април 2006 - 19:39
Аз също не мисля,че нещо изпод ръцете на досадника Бангъл ще буди възхищение след 30 години да речем...недоумение по-скоро. За разлика от този господин:
Blood, Sweat and Diesel !
#6
Публикувано 06 април 2006 - 11:17
Тук е по-уместно да дадеш пример с този господин:
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#7
Публикувано 06 април 2006 - 14:11
Е той Сако доколкото знам е наследникът на горния B) Двамата са работили върху w100...дето виси на стената зад него...То само него да бяха направили....
Blood, Sweat and Diesel !
#8
Публикувано 06 април 2006 - 17:47
...а най лошото е че турчето (Мурат Гюнак) дето трябваше да наследи г-н Сако го взеха Пежо (и вече си личи...) А тоз новият (даже не го знам кой е) се взима твърде насериозно като Бенгъл . Последният с удоволствие бих го разстрелял заради това което причини на БМВ... Но има някой "отгоре" и се надявам скоро отново да се радваме (и "дразним" ) на изделията на двамината "швабски" производители (тук "баварците" ще ми се разсърдят ама те са си такива - то е като да кажеш на Македонец - Българин B) )
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#9
Публикувано 08 април 2006 - 00:45
Хей kyuss - евала на теб !!!!!!!!!!!
Ееех като видях само картината на легендарната Е24 - 6-та серия ,направо ми се напълниха очите Еееех тоя човек е жива легенда,няма вече такива автомобили
За мистър Сакко , само суперлативи !!! Усещам как сърцето ми е там някъде назад във златните времена ...
Колеги извинете ме ,но и аз ще си позволя да ви кача някоя снимка,тук на BMW-то с най-много фенове по света !!!! Знам,че ще ги оцените и харесате
2 -те легенди на немското автомобилостроене през 70-те и 80-те години
"6-ти номер" B)
Непреходната форма на "хищната акула" ... !!!
Ееех като видях само картината на легендарната Е24 - 6-та серия ,направо ми се напълниха очите Еееех тоя човек е жива легенда,няма вече такива автомобили
За мистър Сакко , само суперлативи !!! Усещам как сърцето ми е там някъде назад във златните времена ...
Колеги извинете ме ,но и аз ще си позволя да ви кача някоя снимка,тук на BMW-то с най-много фенове по света !!!! Знам,че ще ги оцените и харесате
2 -те легенди на немското автомобилостроене през 70-те и 80-те години
"6-ти номер" B)
Непреходната форма на "хищната акула" ... !!!
www.bmwpower-bg.net
#10
Публикувано 08 април 2006 - 14:08
Така е. Ама ще се усетят по някое времеЕееех тоя човек е жива легенда,няма вече такива автомобили
В Мерцедес Пол Брак работи върху w113,108,109,111,112(вкл. купетата и кабриолетите),w114 и 115. Той и Бр.Сако са виновни и за лимузината w100,возила държавните глави на сума ти страни,в т.ч. и изроди като Иди Амин Дада и полковник Мобуту Сесе Секо Куку Н'Гбенду Ва За Банга,които характерно имали вкус към лукса,хм. И ний си имаме Pullman Landaulet...в НСО.
Тука някои неща,снимките са хубави...
http://www.mirbach.d...typ=&reihe=DESC
купетата и кабриолетите са
Н-да,някой ден..
Blood, Sweat and Diesel !
#12
Публикувано 10 април 2006 - 06:27
Старата 6ца е просто убиец, незнам дали има човек да не я харесва, БМВ отвсякаде, за разлика от новата!
А Бенгълчо как искам да го прегази новата S класа не е истина е така с неговите камъни по неговата глава... как е усрал интериора с тая кражба.. добре че има още разумни инжинери в МБ да я направят като хората.
А Бенгълчо как искам да го прегази новата S класа не е истина е така с неговите камъни по неговата глава... как е усрал интериора с тая кражба.. добре че има още разумни инжинери в МБ да я направят като хората.
#13
Публикувано 10 април 2006 - 14:34
Като бившо притежател на 6-ца , бих могъл да кажа само - "едно докосване - до една от мечтите ми..." (вече употребявам друга такава ) ... всъщност се надявам на абсолютната реализация (направо мечтая) - СЛЦ (купето на сома), 123купе, "пагода", 126 купе и 140купе... както и БМВ 6-ца (единствено първото и второто издания - новата не я искам) - поне по една от тези посочените, много ми се иска да си стоят кротичко строени в редичка в уютното ми гаражче на удобният ми дом.... който задължително трябва да бъде с остатъчно обширен хол в който да държа и "черешката" (без да го ползвам като мебел) - 300СЛ "флюгелтюрер" ...... Еееех мечтиии B)
ПП - тогава гарантирам и топло посрещане при евентуални сбирки на клуба решили да удостоят с присъствие "скромното" ми съкровище :P
ПП - тогава гарантирам и топло посрещане при евентуални сбирки на клуба решили да удостоят с присъствие "скромното" ми съкровище :P
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#14
Публикувано 10 април 2006 - 22:31
Дано мечтите ти станат реалностКато бившо притежател на 6-ца , бих могъл да кажа само - "едно докосване - до една от мечтите ми..." (вече употребявам друга такава ) ... всъщност се надявам на абсолютната реализация (направо мечтая) - СЛЦ (купето на сома), 123купе, "пагода", 126 купе и 140купе... както и БМВ 6-ца (единствено първото и второто издания - новата не я искам) - поне по една от тези посочените, много ми се иска да си стоят кротичко строени в редичка в уютното ми гаражче на удобният ми дом.... който задължително трябва да бъде с остатъчно обширен хол в който да държа и "черешката" (без да го ползвам като мебел) - 300СЛ "флюгелтюрер" ...... Еееех мечтиии B)
ПП - тогава гарантирам и топло посрещане при евентуални сбирки на клуба решили да удостоят с присъствие "скромното" ми съкровище :P
#15
Публикувано 21 април 2006 - 15:42
Panchev 6цата е супер машина красота и стил и всичкото е под визията на типичен бумер но тук сме повече фенове на кокурента :
www.sec-shop.com/ gallery.htm
А и още един въпрос кам теб какво ще кажеш за новата 6ца? Защото лично на мен не ми прилича на нищо дори и на кола а пък да му викам БМВ е грехота за мен само по емблемата се разбира от каде идва...
www.sec-shop.com/ gallery.htm
А и още един въпрос кам теб какво ще кажеш за новата 6ца? Защото лично на мен не ми прилича на нищо дори и на кола а пък да му викам БМВ е грехота за мен само по емблемата се разбира от каде идва...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни