въздушно окачване на вито
Started by urumov, 10 Aug 2007 - 22:14:15
9 replies to this topic
#1
Posted 10 August 2007 - 22:14
развали ми се компресора на въздушното окачване,някой може ли да ми каже има ли възможност за ремонт или от къде може да се купи по евтин.моделът му е v230
#2
Posted 10 August 2007 - 22:53
не се ремонтира компресора-скъп е -предполагам знаеш вече каква е цената-над 3 хилки!
Сигурна ли ти е диагнозата!
Клапаните наред ли са-да не изгориш и новия компресор!
Да не ти дава код 50 при диагностика-това се оправя софтуерно!
Има вариант да ти се монтира нов компресор от Ес класа220-с Еърматик-но се прави друга стойка и се монтира малко по различно!
Но цената там е под 1500лв!
Сигурна ли ти е диагнозата!
Клапаните наред ли са-да не изгориш и новия компресор!
Да не ти дава код 50 при диагностика-това се оправя софтуерно!
Има вариант да ти се монтира нов компресор от Ес класа220-с Еърматик-но се прави друга стойка и се монтира малко по различно!
Но цената там е под 1500лв!
#3
Posted 11 August 2007 - 14:40
не съм правил диагностика.в сервиз на мерцедес ли трябва да я направя?и не можах да разбера за клапаните,аз мисля че те са в самия компресор,а до компресора има електромотор но той работи.И в една предна тема пишат за цена на компресора 250 лева,възможно ли е
#4
Posted 11 August 2007 - 18:32
не съм правил диагностика.в сервиз на мерцедес ли трябва да я направя?и не можах да разбера за клапаните,аз мисля че те са в самия компресор,а до компресора има електромотор но той работи.И в една предна тема пишат за цена на компресора 250 лева,възможно ли е
Иди на диагностика в сервиз на Мерцедес!
Клапаните са два и са отделно!
Ел.мотора и компресора са в един корпус и ако чуваш че помпи,то не значи че прави достатъчно налягане!
Освен това има два сензора отзад,две възглавници и ел. модул!
Няма цена на детайл под 400 лв!
#5
Posted 11 August 2007 - 19:20
този за 250 кинта е сигурно за сентрално заключване.
Можеш да си сложиш и компресор на АРБ, ама е препрявяне и клапаннтия блок трябва да ти е изправен.
Можеш да си сложиш и компресор на АРБ, ама е препрявяне и клапаннтия блок трябва да ти е изправен.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Posted 12 August 2007 - 16:43
[quote name='urumov' post='55748' date='Aug 10 2007, 11:14 PM']развали ми се компресора на въздушното окачване,някой може ли да ми каже има ли възможност за ремонт или от къде може да се купи по евтин.моделът му е v230[/quote]
QUOTE]здравей,и аз имам вито v230,но ми се прецака точно компресора но на мен ми казаха цена от 1500 лева в магазина.ще ти бъда много благодарен ако можеш да ми дадеш телефон на този магазин кадето са ти казали 250 лева за да се обадя[/quote]
Извинявай за закъснението, но не си отворих пощата. Магазинът за който става дума е в София, ул.Цар Симеон 136. На ъгъла на Ботев и Симеон.тел 02 931 0746 и 0898 277 081.
На визитката има мейл [email protected].
Дано съм ти бил полезен. Все пак напиши във форума как се справи, защото за Вито няма никаква информация.
Ако не е такава цената, значи арабинът не ме е разбрал.
QUOTE]здравей,и аз имам вито v230,но ми се прецака точно компресора но на мен ми казаха цена от 1500 лева в магазина.ще ти бъда много благодарен ако можеш да ми дадеш телефон на този магазин кадето са ти казали 250 лева за да се обадя[/quote]
Извинявай за закъснението, но не си отворих пощата. Магазинът за който става дума е в София, ул.Цар Симеон 136. На ъгъла на Ботев и Симеон.тел 02 931 0746 и 0898 277 081.
На визитката има мейл [email protected].
Дано съм ти бил полезен. Все пак напиши във форума как се справи, защото за Вито няма никаква информация.
Ако не е такава цената, значи арабинът не ме е разбрал.
#7
Posted 16 August 2007 - 14:27
направих диагностика но не показа нищо нередно в компютъра,а трябва да се сменя компресор.сега сум изправен пред 3 варианта
да купя нов който струва 1500 лева(това от 250 не е за въздушното окачване)
да сложа втора ръка(предлагат ми един за 400 лева)
или да ми махнат възглавниците и да ми сложат пружини кано на други модели вито.това ще ми струва към 250-300 лева и мисля че ще си реша проблема завинаги
да купя нов който струва 1500 лева(това от 250 не е за въздушното окачване)
да сложа втора ръка(предлагат ми един за 400 лева)
или да ми махнат възглавниците и да ми сложат пружини кано на други модели вито.това ще ми струва към 250-300 лева и мисля че ще си реша проблема завинаги
#8
Posted 16 August 2007 - 21:51
направих диагностика но не показа нищо нередно в компютъра,а трябва да се сменя компресор.сега сум изправен пред 3 варианта
да купя нов който струва 1500 лева(това от 250 не е за въздушното окачване)
да сложа втора ръка(предлагат ми един за 400 лева)
или да ми махнат възглавниците и да ми сложат пружини кано на други модели вито.това ще ми струва към 250-300 лева и мисля че ще си реша проблема завинаги
Ако не го претоварваш и ако на возиш пътници всеки ден направи го по последния си вариант!
Успех!
#9
Posted 17 August 2007 - 18:27
направих диагностика но не показа нищо нередно в компютъра,а трябва да се сменя компресор.сега сум изправен пред 3 варианта
да купя нов който струва 1500 лева(това от 250 не е за въздушното окачване)
да сложа втора ръка(предлагат ми един за 400 лева)
или да ми махнат възглавниците и да ми сложат пружини кано на други модели вито.това ще ми струва към 250-300 лева и мисля че ще си реша проблема завинаги
Не знам как точно ще стане замяната на възглавниците с пружини. Ако е възможно, то провери си в големия талон дали окачването е описано като комбинирано. Защото после е възможно да имаш проблеми при технически прегледи. Консултирай се с хора от Технотест или както там се казваше организацията, която узаконява техническите промени.
От 250 до 400 лева разликата е никаква. Не знам доколко често се повреждат елементи от този вид окачване. Все пак хората които карат Мерцедес трябва да са подготвени за по-големи разходи. В един руски сайт беше написано, че повреда на двигателя, въздушното окачване и пред. кутия са много редки, но когато това се случи, то се помни за цял живот. Сигурно са имали предвид парите. Цялата тази работа беше наречена "первий удар".
Пак ти казвам - не са кой знае какви пари. Аз за ремонт на скорости на Форд Транзит дадох 500 лева. И то само за смяна на всичките лагери. На Астрата Исузу за смяна на ролки, ремъци, масло , филтри - 400 лева. Само преди няколко месеца за смяна на предни амортисьори, техните лагери и тампони- пак толкова. Така че парите си вървят с всяка кола.
Направи си колата както трябва и не жали парите.
#10
Posted 20 August 2007 - 19:18
оправих го.намерих един компресор без клапани и с развален винтил.свалихме моите сложихме ги на другия компресор и готово.малко се помотахме и ни отне към 3 часа,но пък всичко ми костваше само 150 лева.така че ако на някои му се случи да не бърза със смяната,може да е нещо дребно(клапан,винтил,даже и някое клапанче)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users